madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 26 april 2012 11:45

Tog en jävla tid att sova inatt. Skitstörigt. Var jättetrött men sen började öronen klia och jag fick sinne!

Så ja, vi 3 somnade jag kanske. Lika bra!


Har lite att göra innan jag börjar jobba, tråkiga grejer. Men men, så är det ibland.

Hoppas alla har en bra torsdag.


peace!


Riktigt gammal bild

 

Bring your love baby, I can bring my shame.
Bring the drugs baby, I can bring my pain.
I got my heart right here, I got my scars right here.
Bring the cups baby, I can bring the drink.
Bring your body, baby I can bring you fame .
That's my muh'fuckin words too !
Just let me muh'fuckin love you !

  

Av madelene - 25 april 2012 22:16

Har mest kollat på film idag, faaaktiskt.

Regnat heeela dagen.

Var ute en runda, mest för att röra mig. Drog förbi apoteket och hämtade ut mer salva till mina öron, dock tyckte dom nog att jag skulle gå tillbaka till doktorn. Så det får jag kanske göra då!

Vill ju inte bli plötsligt döv.


Mamma har en ärftlig öronsjukdom, som påverkad hörslen - och jag har utan tvekan fått den sjukdomen av henne då jag verkligen hör som en gammal dam. Tydligen ska den bli värre när man föder barn.. Så jag fasar lite för det där, lär bli hel döv då ju.

Iaf, är rädd att detta i öronen som kliar och gör ont kan påverka öronsjukdomen jag redan har...aa så dom måste kolla det där ordentligt!


Filmen som vi kollade på var Stand by me

Så bra den är :) Kul om inget annat,fast den är lite sorglig :P


Imorgon blir det jobb. 2 dagar gick fort.

Men bara en dag, sen har jag hela helgen ledig :)


Av madelene - 25 april 2012 21:54

Det är konstigt hur allt kan ändras av att tro jag har någon vid min sida, trots att jag aldrig kan se den här människan som får mig att må så bra. Alltså det är en känsla, en känsla jag älskar så mycket. En del av mig, det bara är så. Bring out the best in me  

Jag måste bara bli stark, be myself.


Jag vet vad jag är värd, jag har dragit gränsen mycket tydligare - you dont treat me like shit. Rensat bulla vänner från min atmosfär.

man leker inte min vän ibland, antingen är du min vän eller så är du inte det. End of story


Jag har bara inte riktigt kommit dit jag vill ännu, men jag är säker på att jag är på god väg.

Jag är så mycket bättre än såhär.




Det går inte att ladda upp bilder, dont know why.

Så lägger upp en gammal på mig och min lillebror XD


 

Av madelene - 24 april 2012 19:33

Vilken bra dag jag har haft idag, mått helt underbart. Eller asså, lite irritation sådär men allmänt jävligt lycklig. Som om något bra är påväg, keep up the good mood ;)


En av anledningarna jag är lycklig är för att jag fått tag i en gammal vän.

Typ sedan min lur gick sönder så har jag inte haft hans nr. Så skrev ett inlägg till hans mamma på fakebook, och fick nr dirr! :) Så kul!


Har hämtat ut mina hörlurar oxå! :) Jättenöjd ändå, trots att jag inte gillar sån där modell. Men som sagt, för mina små örons skull - så har jag inget annat val...

Och dom passade mitt lilla huvud :)

Kepsen var överfet den oxå, så happyMads ^^


Imorgon ska jag in till stan! Pallade inte idag, vaknade jättetidigt och somnade jättesent. Fattar inte ?? Men aa, så var fallet iaf.

Så tog faktiskt en powernap en timme innan, vet inte om den gjorde allt värre eller om det inte gjorde någon skillnad alls. Ville sova myyycket längre.

Men gick upp iaf, diskade och sen fixade käk.


Tvingade pojkvännen ner för att köpa godis :)

Såå otroligt sugen! så det gjorde han.

Tycker jag är värd det, har faktiskt gått ner en massor! (överdriver) Och är så jävla stolt över det :)

allt jag behövde göra var att resa mig från soffan...... -.-

Så jag fortsätter med min motion och äter förnuftigt, jag strävar inte efter perfektion. jag vill bara vara nöjd när jag tittar mig i speglen. Jag är nästan nöjd :)

Under 56kg skulle jag aldrig vilja gå. Jag är iofs kort, 157. Men jag passar inte som sådär "trend"-smal ;P



Läängesen 


 

Missing a lot!

Av madelene - 24 april 2012 12:12

Bra skit!






Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards