madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 28 april 2012 16:58

Jag bryr mig om fel grejer!

Jag måste ändra det! jag kan inte ha det såhär.



What?! 

Av madelene - 28 april 2012 16:06

Aa så känns det som ibland haha.

Pallar inte gå in på det.


plötsligt sprack solen upp, så jag blev på mycket bättre humör. Pallar inte tänka på freaks :P

Usch vad dömande jag är. Skulle ju bara tänka på mig själv!

hmm.


Vet inte vad som händer idag. Känner inte för något. Trots att solen nästan är framme utanför.

Jag sov länge. Vaknade på bra humör, blev sur...

La mig och kollade på Ebba&Didrick, så bra!

Blev på lite bättre humör.


Dinny och hans vän ska snart dra och fiska och ingen är lyckligare än jag!

Egentid! :D


Hoppas alla har en bra lördag.

Vi lär nog höras några gånger under kvällen :P


       

Av madelene - 27 april 2012 22:09

blev inte alls som planerat idag.

När jag vaknade drog jag hem till mamma någon timme, sen till stan och gjorde min efterlängtade shopping. Bull vi har en stad som vår - hässleholm.

Hm var FULLT med människor! Och jag hittade ingenting, köpte massa "nödvändiga" grejer. Så jag blir av med dom jävla pressentkorten någon gång.


Solade oxå en runda. Låg ner i solariumet, brukar annars stå i dom där "stålamannen boxarna". Tycker dom är bättre!

Men pallade inte vänta så tog 15 minuter i en sån man ligger i.

Blir inte brun, så är jätteledsen :(


Efter jag varit i stan drog jag hem en stund, sen träffade jag lillebror och fixade lite käk med honom.

Hemmagjord pizza som blev ööövergod ;)


Nu sitter jag själv hemma, jätteskönt måste jag säg!

Hoppas inte baby kommer hem på länge ;P


Vet inte vad jag ska hitta på... :P Hahah njuter bara av att få vara själv ^^

Alla människor behöver det!

om dom inte är tokiga då, och inte kan hantera att vara själva eftersom dom då förlorar greppet om sina tankara....aa alla har vi våra problem...

What?!


Aja. hoppas alla har en bra fredag!

jag ääääälskar min lediga helg! känslan av att få göra vad jag vill är helt underbar! :D

Av madelene - 27 april 2012 00:30

Man ska inte lyssna på vad andra säger i den här hålan-alla ljuger för att skydda sig själva och ibland bara för att få någonting att hända. Vissa är för dumma för att förstå och lever med i hela lögnen.

Någon har viskat i mitt öra, något som egetnligen inte spelar någon roll men som jag ändå vill ha förklarat (it is the thing with me, have to explain everything)

Iaf, låt oss säga att detta är sant och att denna patetiska lilla nolla fortfarande lägger ner energi trots att hon satte sig i sin egen situation!


Hating me will not make you a better person...


Det roliga är att personen hittade på,eller whatever, en historia om mig - fantiserade ihop väärsta. Satte sig själv och en annan "nära vän" till mig emot mig! Fick min "nära vän" att misstro mig, fast jag den som fått henne att tro på sig själv.


Jag förstår inte, varför inte bara kasta mig ? Varför måste hon leka och spela ut mig som i ett fucking spel...

Tror hon att det skadar MIG att hon fantiserar ihop skit historier, jag kan bara sortera ut puckona som tror på henne och dömer mig utifrån hennes bullshit. Alla dom förlorar ändå i slut änden.


Det värsta är ändå att folk lyssnar på denna lilla patetiska männsika, trots då att ALLA vet vad tjejen går för. Jag bryr mig inte så, folk får lyssna och tro vad dom vill - men vafan.. skärp er! kolla på tjejen!


Sen är det ju en annan sak som jag har insett nu. Hon har ju fått mig att se ut som hennes bästa vän.... ? Hennes bästa vän?!?!

Tjejen är 8år yngre än mig,och det är liksom inte den coola ålderskillnaden som typ att 25åring och en 31åring hänger med varandra. Hon var fjortis när jag började bli vuxen.. hur fan ska jag kunna se henne som min bästa vän ?! varför skulle jag ha samma intresse som en 14åring när jag själv var 20 ?!


Jag hade bott med tjejen i 4 år, varit där som en i hennes familj, inte någon bästa vän. Vad hon än skrytit med så absolut inte!

Hon fick va med mig ibland, när hon antagligen ljög (som jag lärt mig att hon gör allt som oftast), om att hon inte hade någonstans att ta vägen.

Klaaart kunde hon alltid komma till mig, jag hade bott under hennes familjs tak,klart jag gav henne tak över huvudet om hon behövde,klart jag inte lämnade henne själv. Men fuck no, inte var hon en VÄN till mig.

Vänner läxar jag inte upp! Henne hynsade jag med som fan om hon inte spelade efter mina regler-där fanns måsten och regler under mitt tak.  Vilken VÄN gör så ? jag har aldrig varit vän till henne!


Hon var som familj, jag ställde upp som en syster för henne. Fanns alltid där! men hon tänker bara på sig själv, har alltid gjort. Hon går över lik för att få sin vilja fram, hon skiter i.

Hon ljög för alla för att få göra som hon ville, tyvärr skyddade jag henne då. manipulativa lilla h*ra


Jag har tröttnat på det där. Jag skiter i helst seriöst-      

Jag gjorde allt och hon spottar på mig - så jag håller mig på avstånd -she is a maniac, from the hell!


Låt hon prata om mig, om hon nu gör det. Hon kan ju försöka påverka mitt liv igen, hon är helt osynlig - nästan död.

Hon är inte mycket att bry sig om, och alla i hennes liv är patetiska, tyvärr.

Alla vet vad hon går för, men slickar fortfarande hennes smutsiga rumpa :S


Störde mig, jag menar jag får höra något NU.

Jag hoppas verkligen inte det är sant,

för det var i december jag bad henne dra åt helvete och sudda ut mig ur hennes liv fullständigt! never existed

Hon är "farlig" och jag vill inte ha med henne att göra, inte ha med någon som har med henne att göra.



 



  

Av madelene - 26 april 2012 23:11

Jaha, då blir det nog lite äventyr imorgon :) Kul!

Påvägen hem åker vi nog och hälsar på min gamla vän ^^ kommer bli jätteroligt!

Sååå atteeh, festen ska vi inte på tydligen. Min vän var viktigare och roligare ;P


Aa, det var väl det.

pallar inte... :p




Av madelene - 26 april 2012 17:00


Åh, studenten. Fan vad nice det var.

Jag är en av dom som önskar att jag tog mer vara på min student, visst hade jag roligt. men jag hade kunnat ha så mycket roligare!

Aja, gjort är gjort -fel prioritering.



Här är iaf några billiga klänningar jag tycker är jättefina! :) Gillar när man sätter lite färg på sin student klänning, inte bara helt vit, men samtidigt hålla sig till "färgen". Det har ju alltid varit så, varför trotsa det gamla ? ;P


Alla tudenter borde verkligen tara vara på den här tiden. Allt blir så mycket tråkigare sen, hur mycket man än hatade skolan så kommer man sakna den. time of your life :)

Iaf enligt mig ^^


stunden



2012 · 2013
Av madelene - 26 april 2012 14:14

Så störigt, för ibland går det att lägga upp bilder...
Typ såhär upprörd


  

Av madelene - 26 april 2012 13:57

Jävla skit att det inte går att ladda upp bilder! Kunde ladda upp EN igår.

Och den här jävla bloggportalen suger ju!

Blogg app om 2 veckor ?? kontakt får man verkligen leta efter. Så mycket skitsnack så det luktar baaajs.


Funderar på att ändra.

Körde ju på blogg.se alltid innan,när jag började blogga.

Heelt okej, men så jobbigt att göra design där.

Aa vi får la se.

Börjar tröttna riktigt på det här iaf. Deras löften och problem med allt....


Åh, jobbb om  2 timmar. Jag vill inte...! :(

Göra vad man vill och få pengar, GUD vad skönt det hade varit - och roligt :)

men men, det går bra när jag väl kommer till jobbet. Då går det fort...


Blir det fest imorgon eller vad ? Baby får bestämma eftersom det är hans tjej-kompisar.

Men nu har vi blivit bjudna 2 gånger, så det är ju illa om vi inte går dit imorgon.

Kan bli kul, eftersom, vad jag har fattat det som så är där inte alls alla dom nollorna som jag redan har sett och upplevt allt för många gånger. Så no drama och sånt som det brukar bli med dom gängen.

Vi får la se hur vi gör. Baby bestämmer.


Ser iaf fram emot min lediga helg :) så NÅGOT ska vi göra!



Vill till Aamsterdam!!

       



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards