madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 21 april 2012 12:41

Trött,trött och ännu mera trött. Förstår inte hur jag kan vara såhär trött, hade kunnat sova hela dagen.


Men ack nej, det går ej. Har lovat pappa att hjälpa honom inför ikväll då han ska vara pirat på min mosters 40års fest..

Jag kan inte sånt överhuvudtaget, jag har svårt att se vad som blir bra - för många tankar och det blir bara skit.

Men jag får väl göra så gott jag kan helt enkelt.


Sen blir det jobb ikäll. Tråååkigt, fast det är kul när jag är där så är det såååååååå jobbigt att gå dit. Jag vill ju kunna göra vad jag vill, och ändå får pengar. Men det är väl allas dröm ?


Vi får se om jag och baby drar på fest efter jag slutat. Hade varit kul, men pallar vi ?:P



Hoppas alla får en bra lördags kväll!



  haha, såhär såg mamma och pappa ut för något år sedan då dom skulle på maskerad fest.

Pappa var Thommas Brolin och mamma var Nane Grönwall :P


Av madelene - 20 april 2012 23:34

 Riktigt nice solglasögon från Lensways.se

Riktigt billiga är dom oxå på märkes glasögon, me like a lot. Varför köpa full priiiis,när du får för halva koompis ;) :P

Slipper man gå runt med fake som man köper utomlands, real deal för mycket billigare peng än i affärerna.

Det är ju snart mors dag (27 maj,en hel månad men ÄNDÅ ;P)

Jag vet att iaf min mamma hade blivit jätteglad om hon fått ett par såna i present, så hon får känna sig lite lyxig ;) - för det är hon värd som fan min mamma!



Har själv valt ut några favoriter här,såååå coola!

och fortfarande är jag inte någon hejare på kollage :P

Haha pinsamt, men men. Jag tycker det är kul, så det får se ut hur det vill tills jag har släppt kontrollen över hur det ska bli. Jag tänker liksom för mycket och så blir det bara skit av det...

Aja ^^


Ni kan ju själva bli medlem på Mylovebasket och gilla massa kläder och göra egna kollage. Tidsfördriv som fan, och jätteroligt att samla på sig kläder, bara titta på dom eller klicka fram dig till hemsidan och köpa det du tycker är fint.

Allt under samma ställe :)





Aja

Av madelene - 20 april 2012 22:59

Fuck!

Hade skrivit ett riktigt långt inlägg och så bara dör hela firefox..Skitstörigt!


Aja.

Haft det jättebra på jobbet ikväll. Mysigt :)

Mår verkligen jättebra där.


Aa eftersom hela försvanns så pallar jag inte skriva mer.

Men här är iaf bilderna som tillhör inlägget, DOM sparades!


         

Av madelene - 20 april 2012 12:21

Vaknade upp på riktigt dåligt humör idag, dåligt humör och trött!

Stör mig på alla, dumma idioter!

Men men, värdelös människa med livet fullt med lögner - så jag väljer att hellre skita i den bruden och bara låta hon och hennes vänner leka vidare och tro att dom är sååååå mycket bättre. Trots att dom antagligen alla vet om att dom lever i en stor lögn.

Att hon behöver överbevisa sig för mig och alla andra betyder ju att vi alla är bättre än henne - och det är inte som jag dömer ut, det är ju precis vad hon visar liksom.....

Aja.


Jobb idag, ser inte alls fram emot det....Skittråkigt!

Men nästa helg ska jag fan vara ledig! Då fyller lillebror år och vi ska ut till mellbystrand :)

Har även en liten plan om att festa loss i någon storstad, men vi får se hur det blir med det. Hade varit super kul att följa med, verkligen JÄÄTTEROLIGT!

Men aa, det är så mycket. Så vi får la se vad jag bestämmer mig för. Men jag menar tåg går ju alltid mot Halmstad väl ? även mitt i natten ?


Näe, nu ska jag göra något annat.

See yaa´ll


    

Av madelene - 19 april 2012 23:03

Har bara tagit det lugnt idag. Eller jag och baby har städat, men det går så fort när man är 2 så det var över rätt fort.

Annars bara kollat film,lagat mat och tagit det lugnt.

Verkligen kämpat med att hålla humöret stabilt.


Kan vara rätt jobbigt ibland, tankarna är lite här och där, och dom flesta är negativa.

Men det har gått rätt bra ändå, jag är dååktih ^^


Fick ett lite mindre utbrott på jersey shore -första säsongen. SHIT vilka puckon!

Höll riktigt på att gå i taket! sån dum brud, sån dum kille, såna duma par! Brudar är korkade, allmänt alltså. Pratar när det inte behövs och såna grejer...


Jag blev så irriterad och upprörd så jag var tvungen att gå ifrån tven!

Höll fortfarande på att koka sönder men skrattade iaf imellan åt, just för att jag kunde bli upprörd på hur folk betedde sig på tv - OCH PÅ ETT SÅNT PROGRAM! hahaha liksom meningen ju :P Draaaama.


Näe fyfan, var redo för att slåss alltså!!

haha


Imorgon är det jobb som gäller, hela helgen. Tråkigt. Blivit bjuden på 2 fester JUST denna helgen.

Blir aldrig bjuden på fest men just nu när det är jobb, ja då jävlar. Och dessutom är dom på samma dag oxå.

Aa vi får la se, kanske drar förbi den ena festen, eftersom jag ändå är i närheten...eller aa :p haha,ingenting ligger i närheten av något här (överdriver)

Men ja vi får se. Det är jobb 7-13 dagen efter. rätt jobbigt ställe att vara bakis på...såååattteee, jag fastnar nog hemma som vanligt ;P





      


  

Av madelene - 19 april 2012 15:56

Hahaha såå rolig den verkar vara. 21 jump street



Då är det 2 filmer jag måste se, som kommer ut snart.

Tycker han är så cool han där tjocka, som inte är så tjock längre. Alla filmer han är med i är roliga, just för att han är med i dom, haha.

och det är nu han (ska ta reda på vad han heter :P) som har redigerat 21 jump street. Så det kan ju inte annat än bli suuuuperbra ;)


     

 

Av madelene - 19 april 2012 13:50






Vaknade upp och vart hopplöst förälskad i Bobban.

Jag måste ha drömt något bra ^^

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards