madelenee -I do it my way

Alla inlägg under april 2012

Av madelene - 13 april 2012 23:00


Booooyaaaka!

Texten mina vänner, texten

Av madelene - 13 april 2012 19:04

Jag är så trött! Kunde inte sova inatt, och skulle upp och jobba. Hatar det, att sömnproblemen ska inträffa när jag ska jobba morgon. Skitstörigt och,som sagt, jag hade kunnat sitta i fängelse på livstid för att ha mördat den där känslan man har när man inte kan sova på en hel natt.

Stressen bara blir värre och värre, och tillslut vill man bara slå huvudet blodigt in i väggen -deckad,skönt!

Näe fyfan för den jävla känslan.


När jag hade jobbat klart drog jag och träffade min moster en stund.

Drog till mormor, mycket trevligt då jag inte träffat henne på ett tag.

Lyckades även lugna min moster, stackars kvinna :P Inte lätt.


Älskar när jag kan hjälpa till och få människor att må bra, speciellt sin familj. För då vet man att man får tillbaka det förr eller senare.

En vän kan lätt hugga dig i ryggen, det gör inte en familjemedlem! (eller inte i min familj iaf, förstår ju att inte alla har den turen att ha en sån familj)


Ska kolla på film nu med baby. Blir väl att jag somnar. Jobb imorgon oxå, dock inte förrän på kvällen :)


Hoppas alla haft en bra fredag den 13. Fast det har väl dött ut lika mycket som 1 april skämten ?

Ingen tjänar ju pengar på dom påhittade datumen, som man gör på påsken och julen. (tror på Gud, men dock inte kristen! Biblen är ett ont påhitt!!!!! men det kan jag prata om en annan dag)



 

Av madelene - 12 april 2012 13:19

Internet är installerat! Åh GUD som vi har längtat. Äntligen ett ordentligt internet!

Har ju sögit mitt mobila internet, mobilt bredband är verkligen inget att rekomendera, om du inte bor I EN STAD, och inte i små håler som Hässleholm och sådär.


Vaknade rätt bra idag, på bra humör alltså. Värre var det för baby, men det blir nog bra ändå.

Just nu kopplar han live till xboxet, så han kan nörda. Då blir han nog glad igen :) 


Ska dra och jobba om 2 timmar. Ser inte fram emot det idag heller, men det blir nog bättre när jag kommer till jobbet :)

Älskar ju att vara där egentligen.


Hela helgen planerad med jobb, och sen nästa vecka ska vi kolla på lägenhet igen :)

Ångrar liiiite att vi inte tog den andra. Så tråkigt att jag påverkas och dras ner i skiten. jag borde lyssna på mig själv, och framför allt, inte vara rädd för att misslyckas!

livet misslyckas inte för att jag flyttar till fel ställe - livet är ju SÅÅÅÅÅÅ mycket mer liksom ;)


 

Av madelene - 11 april 2012 12:06

Så glad :)

Slapp ringa till stället jag inte trivs på, bara för att få jobba liksom.

Nej, mitt favorit ställe ringde och dom måste sätta in extra personal :)

Gud så lägligt!

Som det ser ut så har jag några veckor med jobb nu,eller asså minst 2 dagar i veckan,garanterat. Så jävla skönt!


Ska hoppa in i duschen nu och sen springa iväg till jobb här i hålan. Ser inte fram emot det, men men. Bara till att bita ihop och göra det bästa av det :)

Orkar egetnligen inte vara social idag...


Aja.



Sommar 2008 tror jag. Jag hade gjort mycket för att spola tillbaka tiden dit...  

   

Av madelene - 10 april 2012 21:38

Fick ett underbart samtal ikväll. Skönt att jag svarade.

Det var min älskling Jo  

jag tror att vad som än händer, så är det alltid Hon&Jag. Kärleken där går inte att sabba.

Hennes röst och ord får mig att älska henne så det gör ont. Vad vore jag ute min Jo ?

Jag förlåter henne för allt - det är verkligen helt oviktigt om vad som har hänt.

Vårat Nu är så mycket viktigare


"Har saknat dej sjukt mkt, är sååå glad att ja ringde.

Du finns alltid i mina tankar, dag som natt.

Även om ja är dålig på att visa de så älskar jag dej över allt annat på denna jord, mojo <3"


Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
[Jag säger] Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig


     

 


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards