madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2012

Av madelene - 17 januari 2012 23:08

Från början av december tror jag, kanske november.





Massa ego pics. Vad gör man annars när man har tråkigt ? haaah

 

       



Jyyyylafton XD


   




Halsbandet jag fick av baby i julklapp ^^ det är skittungt! Men jag älskar det, så jävla snyggt!

 





Baby måålat lite. haha gänget som hände då, fett coool ;P

   

Av madelene - 17 januari 2012 14:44

Skitbra sida,verkligen!

Just nu har dom halva priset hos bla Miss sixty,Tokyo Jane och Tenson.

Hos Tenson kan man köpa en vanlig,bra vinterjacka för 900kr!!

Miss sixty byxor



Vill ni oxå kunna shoppa billigt, så kommentera inlägget med er mail, så skickar jag en inbjudan till er.

Utan inbjudan tar det 3 dagar att bli godkänd medlem, och då är alla erbjudan slut då dom bara varar i 3 dagar åt gången.



 

Av madelene - 17 januari 2012 14:15

Vakna upp med vääärsta begäret på aaallt!


  • jag vill ha en tatuering, eller två. Har inte rikigt bestämt vad det ska vara eller var dom ska sitta, men jag vill tatuera mig iaf.

  • Jag vill  åka utomlands, Thailand helst men bryr mig inte sålänge det är varmt bara

  • Jag vill ha massa pengar så jag kan köpa det jag vill ha på alla hemsidor jag hittar.

  • Jag vill ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa heminrednings grejer oxå

  • Jag vill åka på skidsemster

  • Ut och dansa. Typ Hbg eller i Danmark. shake what my mama gave me

  • Sola solarium!


Pengar styr alltihop, det är så tråkigt.....



och yes, vaknade samma tid som vanligt idag :P Fattar inte hur jag kan vara så trött på morgonen. Det är SKÖNT att sova till 13-14 tiden! Blir deprimerande i längden,eftersom man fått lära sig att sova så länge inte är normalt... (onormalt för vem??) aja...

imorgon är det jobb iaf, så då måste jag gå upp någon timme tidigare än vanligt.

Skönt att få jobba lite, har varit ledig ett tag nu. Dom ringde igår om natt jobb i helgen, tjänar fett med cäääsh, så det är ju bra :)

Det är så tråkigt när dom inte ringer på ett tag.


Kom just på att jag måste boka upp kaffe med en arbetskamrat nästa vecka. Ska ju passa hennes hus när hon åker på semester sen :)

Tycker det är gulligt att hon litar på mig så mycket :) Folk misstrot ju mig så ofta nu förtiden så det är skönt med människor som har lärt känna en annorlunda mig och som själv känner av att jag är en människa man kan lita på det. Det är skönt att få den bekräftelsen.


Hait, hörs kanske senare ^^

Av madelene - 16 januari 2012 18:37

Trots att jag sov till 13 idag så tog jag tag i allt som skulle göras. Har tvättat all tvätt och ska snart börja med disken, medans baby gör mat :)

Igår fick jag ett cp ryck klockan 11 på kvällen - städade heeela sovrummet, torkade av allt och plockade undan alla kläder från golvet. Shit så mycket jag har.

Försökte sortera, men plockade bara bort ett plagg. Jag älskar mina kläder ^^

Så det är iaf jättefint och msigt i sovrummet nu. Hängde upp lite grejer och fixade min efterlängtade bok-hörna :)


Ett städat sovrum gjorde kanske så jag vaknade på bra humör idag :) Skönt iaf, att inte ha oron där alls.



Skriver kanske något intressantare senare...

Av madelene - 15 januari 2012 22:37

Den söööög! Riktigt hårt, inte ens värt att kolla på den. Helt overklig och SJUK!


Av madelene - 15 januari 2012 20:05

Väntar på att baby ska komma hem, så ska vi kolla film :) The Human Centipede 2. Helt sjuk film. Har sett ettan, och den var helt störd! Denna ska tydligen vara värre, så ja - fyfan!


   


I 2:an sätter han ihop 9 eller 12 personer!!!

Haha asså fråga mig inte varför jag ens kollar på det. men det är nyfikenheten på det onormala, det sjukaste.

Och i 2:an hämnas tydligen en person genom att tortera han bakom projektet. SÅNT gillar jag mohaha :P älskar hämnd!


Aa vi får la se hur äcklig den är. Kanske är jätteorealistisk... Vem vet.

1an var bra så,men den hade meningslös handling. Man var bara nyfiken på att kolla vidare, se hur sjukt det kunde bli..


Hörs imorgon.

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards