madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2012

Av madelene - 5 januari 2012 22:42

Har hämtat ut mina paket från Nelly och Lycko.se idag :)

Skitsnabb leverans, iaf från lycko. Nästa dag kom det, trots massa helg dagar och skit.

Hade beställt två klänningar från Nelly, som inte passade :( Jag har för stora bröst....

Så det är bara till att skicka tillbaka. Rätt bra ändå, för då kan jag shoppa mer :D

Sen var det den genomskinliga väskan, ett armband (som var skit egentligen), ett par söta troser. Sen från Lycko så var det ansikts lotion,dry shampo och silicon droppar till håret. Skitbra! :) Rätt nöjd ändå. Förutom klänningarna som var för små och armbandet som var skitfattigt - det var gjort av kartong eller nåt. Ser redan helt användt ut.


Spelat lite kort med baby ikväll, i brist på annat :P

Längar verkligen bort. Sitter och fantiserar om att bo i en stad, hur jag hade varit som människa och allting. Jag hade varit mycket lyckligare. Träffat fler och olika ansikten varje dag. Gå ut och käka någonstans bara för man har tråkigt,eller bara ta ett glas någonstans (fan vad ordentligt det lät då......).


Hade velat komma bort till värmen oxå, ingen nyhet, men fan vad skönt det hade varit.

Kanske ska spara in på shoppingen 2 månader och unna mig en resa istället ;P But oh, i love shopping...


Tänkte boka in en dag då jag ska bada i simhallen med min lilla kusin. lovade ju henne det i julas.


Av madelene - 4 januari 2012 13:36

Igår hade jag egentid, vilket var jätteskönt! Så jag hade fotbad,pedikyr och manikyr. Målade mina naglar och grejer. Riktigt tjejig, haah. Mådde helt ärligt lite bättre efter det, idag är det bara en eländig hosta som stör mig. Hatar det!


Ska diska idag och städa upp i sovrummet. Det är kläder ööööverallt! jag har för mycket, jag vet det - men jag äääälskar det ^^ Kläder är så fint :)

Längtar tills jag flyttar till en stad, då behöver man klä sig mer. Här kan jag gå ner med min "spark-dräckt" till ica om jag känner för det, eller varför inte pyjamas...

Har dock aldrig förstått det, varför man går ut public med pyjamas ??? Skulle aldrig få för mig! Ser man inte sunkig ut innan så gör man deffinitivt det efter en tur i en affär,med andra människor, i pyjamas..


Aa iaf, måste städa upp i sovrummet innan dom andra kläderna kommer som jag beställt.... ^^ mmmmh 

Typ allt ligger på golvet nu, och så kan verkligen inte dom nya kläderna välkomnas! allt ska hängas och vikas och sånt + byta sängkläder!


Ikväll ska jag försöka göra en ansiktsmask, bara för att fotbadet gjorde "susen" med min förkylning. Så tänkte jag att den kanske blir lite bättre om jag fixar lite mer med mig själv ^^

Aa eller iaf så kommer jag i själen må mycket bättre ;) Fixar kanske en hårinpackning oxå, mitt hår behöver det om inte annat.


Tråkig jag är...



Av madelene - 4 januari 2012 00:10


Sådär flummig och bortkommen som bara han är... och ja,jag. lika snurriga. haha, mina brills btw. Skitfult haah 

Av madelene - 3 januari 2012 23:49

Finns ju en skitbra sida där dom har massa bra erbjudanden som 30-70% rea och sånt. Nu har dom bla erbjudande från

Cheap Monday, 60% på deras grejer :) riktigt nice!
Och från diesel 60%.. aa gå in och kolla själv, shoppa loss utan att få ångest! Rea is the shit!
Köpte ju bla 3 par Nelly skor för 99kr/st där igenom.Jättenöjd.Snabb leverans desutom :)
Kommentera detta inlägget med er mail så kan jag skicka en inbjudan till er så ni oxå kan bli medlemar och börja shoppa nu direkt.
Utan en inbjudan så tar det 3 dagar att bli godkänd medlem, och då har bla diesel rean och Cheap Monday rean över... Lite tråkigt sådär, men kommentera bara så fixar jag det :)
 
 
   
Av madelene - 3 januari 2012 14:19

men texten är fet..

Av madelene - 2 januari 2012 12:42

Äntligen börjar jag bli bättre :) Det är såå skönt. Jag hatar att va förskyld, det är så jävla besvärligt.


Gott nytt år på er alla :) Hoppas ni haft ett bra slut och även en bra början.

Själv jobbade jag ju, sån 24 timmars tur...rätt tråkigt faktiskt om jag ska vara ärligt. Va rätt lugnt sådär i början,jobbigt med förkylningen men annars så var jag rätt chill inställd på att jobba. Men ju mer klockan blev destu tråkigare blev det. Jag ville verkligen bara göra något annat,vad som helst! ville ha friheten att göra vad jag ville...

Men det gick bra ändå :) Hade trevligt med mina brukare :)


Försov mig sen dagen efter. Vaknade av att dagpersonalen knackade på dörren....liiiide pinsamt, men när jag väl vaknat till liv så brydde jag mig inte så mycket om det. Okej, det var ju väldigt tråkigt att jag skulle försova mig - men det var ju inte som om att jag missade något. alla sov,alla var lika trötta som jag efter natten. Så jag stannade en halvtimme längre,för att hjälpa dagen med frukosten.

Så äsch,försova sig gör alla. Its not a big deal. Missförstå mig inte, det är ju aldrig acceptabelt, men händer det så händer det,inte mycket att göra åt. Sålänge man tar igen sitt misstag tycker jag, som med allt annat.


Har bara tagit det lugnt sen igår. Orkar inte göra något, ska jobba imorgon oxå -24timmar... Jag trivs jättebra där,men 24 timmar! Det är fan inte kul alltså,man blir lätt uttråkad imellan åt. Och jag är lite sån att när jag jobbar så vill jag gärna jobba,göra något alltså. Finns det inget att göra så vill jag gärna gå hem,,,men det går ju inte.

Det stora pluset är att jag tjänar fett med cash när jag väl jobbar, så det är ju skönt.


Nog om jobbet :P haah

Tänkt skriva ut mina nyårslöften, men nej -det blir en jävla press. Jag har dom för mig själv, mina egna löften-till mig själv. Ett av löftena är iaf att aldrig svika mig själv, har jag bestämt mig en gång så är det så! Det ska bara vara att dra fram leendet efter ett beslut och köra stenhårt. Eftersom det är JAG som bestämmer över mitt eget liv,så kan jag ju inte göra mig själv besviken med mina egna beslut,jag har själv valt det...det är löjligt!


aa, tar det lugnt ännu en dag. Laddar för jobb imorgon.

Ciao!



   

2 av 5 grejoor jag köpte på Nelly rean :) Nöjd ^^

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards