madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2012

Av madelene - 19 januari 2012 15:03

Hahaha shit så flummigt det var haha..Bröööderna fluuff!

Av madelene - 19 januari 2012 14:32

Sitter med en kopp tee och lyssnar på radio genom min walkman, sån där stor gammal grej. Coolt ;)

   


Är på skitdåligt humör, eller inte skitdåligt - men är sur som fan. Hatar att vara omringad av idioter, men fortfarande - mitt eget val tydligen eftersom jag fortfarande står här fast limmad.

Aja, ska ut och ta mig en cigg så jag lugnar mig lite...

Är dum i huvudet som inte gick upp klockan 10 när jag vaknade första gången, eller att jag inte gick upp andra gängen jag vaknade vid 11.. Nooope! 13.30 gick jag upp, deprimerande.

Får se vad som händer i kuk hålan idag, inget antagligen.

Längtar tills jobb tar upp min tid, 20 timmar av helgen iaf, alltid något.


Rätt mysigt att sitta och lyssna på radio iaf, önskar bara att jag inte hade någon annan att tänka på än mig själv.

Av madelene - 19 januari 2012 01:31

         



Vad sägs ?

Av madelene - 19 januari 2012 01:04

Allt det där som gjorde mig lycklig har jag glömt bort... Jag vet knappt hur det känns. Jag vet jag har för'ndrats jättemycket på 2 år, jag vet oxå anledningen, och att det är något jag själv styr över.

Men jag förstår inte varför det ska vara så svårt... jag misslyckas varje gång.


Jag tänkte annorlunda innan, väldigt annorlunda. Jag märker det speciellt när jag träffar en speciell person. Jag är osäker, inte alls lika hård - vågar inte vara den tuffa bruden jag en gång var.

Samtidigt ligger det lite i bakhuvudet att det inte är jag som förändrats mest i den där relationen, det är inte jag som gör det obekvämt. Personen tar mig för lätt this days.


Innan var jag mer, att jag inte brydde mig om vad människor tyckte. Jag kände bara för mig själv, hur jag mådde.

Jag är så jävla svart-och-vit. det är antingen eller, inget mitt i mellan. Antingen tänker jag för mycker på mig själv, så pass mycket så folk kände sig bortglömda. Eller så tänker jag inte alls på mig själv och mår skit! ständigt tänkande på vad alla andra tycker... det är en irriterande känsla.

Jag vill må så pass bra så att jag får min omgivning att må bra, thats me - det är så jag känner mig själv. glad tjej som får alla omkring sig att ha kul,va sig själva och må bra.


Fast ibland funderar jag på om det är omgivningen det är fel på ? är jag ego och hemskt elak då ?

Jag ser inte mig själv passa med dessa människor. Jag blir lätt uttråkad, jag behöver något större.

Galna tonåringar,alla ligger med alla,unga svaller mammor (som oxå levt jävligt), medelålders h*ror,medelålders svallret som kommer mest från BARN (??),alla vet allt om alla,sportfånar som tror dom är större än hålan,ungdomar som snackar så mycket skit så dom ALLA luktar avlopp-  inget av det där är kul för mig längre..Spännande i början kanske, men usch. När man gått igenom varje fas, varje grupp -sen är det inte kul. Du gör inte det igen ;P


Jag hatar att jag har två åsikter om nästan allting...!! det gör mig tokig!


Jag är kul egentligen, men nu känner jag mig mer som en död fisk - som kippar efter luft!

Tiden i Hbg, mygod vad jag förändrats sen den tiden! :O

Men mycket sen 09 oxå. Kändes som jag var nära toppen 09, men sen bara trillade ner..... Allt blev fel efter det, missuppfattat. Nästan inget är som jag har menat det....


Huvudsaken är väl att man blickar framåt, förändrar här och nu. Va mår jag bra av att se bakåt ? Min framtid blir vad jag gör den till.

Jag måste bara få tillbaka skinnet på näsan och dra häirfrån!


  Giv mig styrka

Av madelene - 18 januari 2012 19:57

Var som vanligt jättetrött vid 11 när jag var tvungen att gå upp idag. Snoozade till 11.40 Men när jag väl gått upp så gick det lätt :)

Drog och jobbade någon timme. Gick jättebra, med tanke på hur lite jag har varit där. roligt var det :)

Efter jobbet kom min moster och lämnade min lilla kusin. Var längesen hon var hos mig så vi drog upp i lägenheten och packade bad-väska till mig. Sen drog vi och badade i 1.5 timme :)

Jättekul var det, haha hon är så söt :) Bestämd och på hennes vilkor, annars blir hon sur :P Gulligt. OCh hon är 5år och pratar med mig som om hon var 13 eller nåt. Haha.. så ordentlig och söt.

En gång frågade hon mig: "Madde, kan man lita på dig"

Haha, jag svarade henne att det hon göra. Och sen dess har hon berättat alla hemligheter för mig, jag vet nog allt om henne och vad hon hittar på för bus och grejer. Hennes djupaste tankar går till mig... Hahah och det är så sött.

Hemskt lite ändå... 5ÅR och har så mycket huvudbry om hur man ser ut och grejer. Vad man ska ha och inte ska ha...

Inte hon som är tragisk, utan hur världen ser ut idag.

Har iaf haft jättemysigt :) Pratat,lekt och bastat och käkat chips. Lite lyx sådär när man är med mig.


Nu har baby gjort mat :) Verkligen jättegullig har han oxå varit idag. dammsugat,torkat golven,diskat, städat hela köket och ja nu gjort mat :)

Älskling dåå ^^  


Ska kolla film och bara ta det lugnt resten av kvällen. Imorgon ska jag nog hem till mamma en stund.


"mm o du, jag såg det sjukaste klippet"

Det har jag hört typ 5 gånger under dom 2 timmarna jag varit hemma. Hahaha, bara säg allt samtidigt ? :P haha



Utanför vårt fönster, en kväll  

Av madelene - 18 januari 2012 01:36


Är det du som är galen eller världen som är sjuk
Så många tappar det och spårar ut
Vad som än väntar oss när vägen tar slut
Det är inte du som galen, nej det är världen som är sjuk
Är det du som är galen eller världen som är sjuk
Sök i ditt hjärta efter vägen ut
I denna prövning är det svårt att finna ljus
Men det är inte du som är galen, kom ihåg det!



Av madelene - 18 januari 2012 00:51


Någon dum idiot hittade på för längesen att denna bilden var på mig (jag vet vilekn person)....

Att det ska vara jag på bilden med glassarna ??

Jag vet inte rikigt vad personen fick ut av att säga det var jag .. ??

Att folk tror att detta är jag, fick jag reda på för bara några månader sedan. Och ryktet har tydligen legat ute lääänge bland några grupper männsikor. Det är inte ens ett samtals ämne längre... ?? Whate the fuck ? Vad har jag missat och varför har aldrig någon frågat och skrattat åt det framför mig ? Asså haha guuud!


Det är INTE jag på bilden. Jag har hittat bilden och lagt ut den på bilddaboken när jag använde det, typ när jag var 19...............

Aa iaf, inte jag! Bilden är hittade på google tror jag. Var så pass längesen så jag minns inte. Den har bara legat på datorn.








  Haha ser inte ens ut som jag! Hur kunde folk ens tro det, MANIPULERADE till att tro det är jag. folk kan fortfarande inte släppa att det INTE är likt mig!

Såhär ser mina läppar ut! och näsa..


   

 



Andra som oxå tycker det är likt kanske ?!

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards