madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2012

Av madelene - 12 januari 2012 14:21

Stör mig på att min design inte ser lika dan ut på min dator som den gör på mammas dator. Varför är det så ? Annan  webbläsare ? Och varför ska det spela någon roll ?

Helt fucked nu, men jag får fixa det en annan dag. 


Nu ska jag lämna lite paket och sen gå hem till vårt besök som är hemma hos oss.


Av madelene - 12 januari 2012 13:43

Wiie :) Vaknade  "tidigt" idag! Sovit till typ 14 varje dag nu i en veckas tid,kanske mer. men idag så ställde jag klockan på 10.30 och snozade bara till 11.10 :) Det är bra minsann!  Bättre hade det ju såklart vart om jag gick upp 9. Men 11 får duga.


Sitter hemma hos mamma nu men ska snart ut i stormen igen och gå hem.. Jävla pissväder! Hatar sånt här väder.

Bokat upp mig på jobb imorgon. och sen blir det att träffa en vän, tror jag vi planerade.

På lördag tar vi oss till Fittsjö (vittsjö,heter det egentligen) och myser med beeebis ^^

Min pojkväns bror som fått unge, sååååå otroligt söt. Vissa bebisar kan ju vara jättefula när dom precis kommit ut, speciellt när dom är för tidigt födda oxå. Men hon här är såå söt så man skulle kunna slicka på henne. Sweet as candy. 

Så det ska bli jätteroligt att få träffa dom på lördag. Var längesen vi hälsade på överhuvudtaget.


Har varit och köpt mig ett Humor-kort oxå, ett kommun kort som gör man får rabat på vissa grejer.

Typ som rikskuponger, bara det att det är en papperslapp som man visar upp och så får man tex bada i simhallen för halva priset.

Hade tänkt jag skulle ta min lilla kusin till simhallen nästa vecka,bara hon och jag :)

Så då behöver jag humor-kortet. Hade ALDRIG betalt 50 spänn för att bada i det fattiga badhuset. där är 3 bassänbger, en vanlig som man simmar längder i, och sen en mindre pool för ungar att leka i och sen en liten skvättpöl med lite "roliga" figurer i till dom minsta små barnen. och ja, en bubbelpool och en liten ångbastu. Thats it.

Det är inte fattigt så, dom tar bara för mycket betalt för enkla grejer. 


Nä, vi hörs kanske senare. Eller en annan dag :)

PeaCe


 

Min lilla kusin <3




   

Av madelene - 11 januari 2012 18:40






"i had a girl completely naked in her bed yesterday and was willing to fuck but i didn't cause she said it hurt.

Is something wrong with me?"



Av madelene - 11 januari 2012 18:15

Man känner sig så duktig när man har varit och sökt jobb, det låter så bra.

Men verkligheten är ju något annat, man söker och söker och får oftast inget svar. Ändrar Cv hit och dit men inget hjälper.

Ibland får man inte ens ett svar att dom har fått ansökan men att man tyvärr inte fått tjänsten, det tycker jag borde vara LAG på! dom har så många korkade lagar, varför inte någon som gör betydelse för människor ? Man känner ju sig dålig när man inte får svar från någon, det känns som det är fel på mig.

Stör mig att det bara är vanliga människor som ska vara vänliga och ha hysfs, medan såna där företag bara kan skita i människor som hade slickat dom där bak för att få ett jobb.


Negativt det kunde bli :P haha jag är ju stolt över att jag tagit tag i det, än en gång, trots att dom skiter i mig :)

Håll alla tummar för mig, om alla gör det så kanske jag får ett fast jobb, och kanske får jag ett fast jobb i en annan kommun :) så håll era tummar för mig!


Ska snart gå och dricka kaffe med en vän. Men måste äta något först, har heeelt glömt bort det idag..Blir lätt så när huvudet styrs av annat meningslöst skit, men som ändå är där.

Av madelene - 11 januari 2012 15:09

Samma känsla idag som alla andra dagar. Jag hatar den här stressande känslan och den oron jag känner. Det känns som om jag håller på att bli tokigt.

Jag försöker verkligen att bara skita i allt, inte tänka på dom onödiga tankarna jag tänker, som stressar sönder mig.

Tankarna som går igenom huvudet? -"går man inte upp klockan 9-10 så är hela dagen förstöd, så jag MÅSTE gå upp innan 9-10. Och hur ska jag lyckas med det när jag inte kan sova nu ? Vad ska jag tänka för tanke för att kunna sova ? Vilken tanke är bäst så jag inte bara fastnar i en tanke och inte kan somna alls...Äsch,skitsamma madde - tänkt inte! Hur tänker man inte ? Tänker jag inte nu ? Oh shit vad stressande,fan vad dum jag är. Koncentera dig inte på något...... varför sa den personen så till mig egentligen ? Vad ska jag göra åt det ? Personen tänker väl inte onda tankar om mig som inte stämmer? Hur ska jag ändra uppfattningen hos någon som inte känner mig men som redan bestämt sig för hur jag är ? Oh jag vill alla ska tycka om mig, för det är väl inget fel på mig? elller är det det? Hur ser alla andra egentligen på mig? Hur fel har vissa om mig ? Äshc,skitsamma madde, du bryr ju inte dig egentligen! Nu tänker jag fel tankar igen, koncentera dig på något annat!...... Folk tycker inte om mig, jag är för konstig -fan vad konstig jag är. Eller nej det är jag inte, jag passar bara inte in med dessa människorna. Eller är det jag som är konstig ? Nä nu sktier jag i vad folk tycker om mig! Usch vad här ser ut, usch vad jag har kläder oh att jag aldrig kan ha ordning, fan vad jag är värdelös. Kaos, hela jag är kaos. FAN, nu kommer panikattack ????? Oh oh oh, faan vad allt är jobbigt.oh kommer den eller ? Hur ska jag hinna med allt jag måste göra om panikattacken kommer ??? OH nu är allt ännu mer förstört.

Oh det är fint väder, då måste jag gå ut idag, annars är jag ingen bra människa -man är ju korkad om man inte tar vara på dom bra dagarna.deppig kan jag va när det regnar. Fan, varför är jag deppig när det är sol. Nu missar jag ju detta vädret. oh varför går jag inte bara ut.. nej, vad ska det tjäna till. jag förtjänar inget, vad ska jag med sol till ?"

aa, så stressar jag upp mig och håller på. Så jävla sjuka tankar och meningslösa!! Det retar mig så mycket att jag inte kan ta kontroll över mina egna tankar. Att dom leker så med mig så att jag själv känner mig felplacerad i mig själv... Jag borde ju ha kontrollen, om jag bara tar tag i den. Men det är verkligen inte så lätt, jag ÖNSKAR det var så lätt - för då hade där ju inte varit något problem :)

Känslan att hela tiden ha gjort något fel, eller inte fel - men något som inte stämmer överrens med det "normala" - fast jag egentligen är den som skiter i allt normal  -gillar inte normal. Det är så jävla likt allt annat och tråkigt!




Försöker iaf få bort oron som jag egentligen bara oroar mig för, den finns inte ens där. så jag sitter och lyssna på sommar musik XD haha "här kommer alla känslor på en och samma gång"  ^^ haha rätt bra ändå, man blir lycklig och känner sommar värmen i kroppen. Mmh, jättemysigt ändå. synd vi lever i verkligheten :P

Thaaaaailand! Hatar fortfarande alla som l'gger upp bilder på sin facebook. En vän la ut när dom satt och drack kalla chang på stranden, och den fina solnedgången! Underbar kväll och jag är så jäääävla avsundsjuk - det gör ont i kroppen så mycket jag oxå vill dit!


     

Orkade inte bry mig om vilka bilder det blev, det är Thailand bara - inget kan va dåligt ;)




haha sommarSKIVAN på juuu.. haha."Heej lisa! du är fin idag och gud vad du dansar bra" Hahaha



Av madelene - 10 januari 2012 22:58

 
 
 

Dom som vill dig något, kommer till dig.

Alla som bryr sig om dig, lär hör av sig.

Dom som saknar dig, tänker på dig.

Dom som vill ditt bästa, ger dig råd.

Dom som brinner för dig, finns alltid där för dig.

Dom som älskar dig, lämnar dig aldrig,

Resten är skitsamma....




Mått så jävla dåligt idag. Dagen D i månaden är här, och jag har alla symptom en brud kan ha! Det är riktigt jobbigt.

Smärtan är värst. Jag oroar mig inte längre för att föda barn.. det borde va en baggis jämfört med den här smärtan. Imorse hade jag en tanke på att ringa ambulans så ont jag hade. Men tog lite värktabletter och la en varm handuk på magen och försökte somna om, till slut gjorde jag det och sov bort halva dagen. ÅNGEST!

Men min käääära pojkvän stod ut med mig och fixade bort alla julsaker och fixade upp lite vår-stämning. +all disk är borta :)

Så nu får våren komma när den vill :)

Blev på lite bättre humör när allt blev så fint här, så vi tog en promenad. Det ska ju hjälpa mot djävuls värk. Så vi gick och hämtade ut mina kläder och handlade lite.

Var nöjd med nästan allt jag hade beställt men mest ögonskuggorna! Skitsnygga färger! Och sen en vanlig söt T-shirt som jag oxå var skitnöjd med.

Kan visa lite av grejerna senare, för att vara lite mer bloogiish ;) :P


Imorgon ska jag in på möte om jag orkar. Huvudvärken har plågat mig nu i två dagar. Dock har magen tagit överhand idag.. Förhoppningsvis så känner jag mig bättre imorgon. På torsdag ska jag jobba!


Ska snart lägga mig i sängen och kolla film. Det är så mysigt att somna till det ^^



 


Av madelene - 10 januari 2012 01:23

Tror mina kläder från hm kommer imorgon :) skiiitglaad :D

Rea alla grejer, biilligt mannnen biiilligt ;) Varför köpa full pris när vi kan köpa halv prriiis.... :P


Kuul! Synd jag har nått min personliga gräns nu med shoppingen. Det är liksom slut shoppat på ett tag nu. i know, jag har sagt det innan. Men denna gången är jag seriös, det kan inte bli mer nu!


Skulle städat undan julen idag men det blev inget med det. Huvudverk till tusen, men sen så började det snöa oxå. Och det är ju snön som gör det hela mysigt med julgrejerna. Så det gör inte så mycket att dom är uppe en dag till. Imorgon ska all snö regna bort, så då åker julgrejerna oxå :)


Kan inte sova inatt. Mitt huvud går på heel spinn! Tusen tankar på inget... Heeelt meningslöst.

Ska kolal vidare med lägenheter och sånt imorgon oxå. Och ringa försäkringsbolaget om min telefon. Jävla skit!


Och ja, bilder kommer., nya.



hot... 


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards