madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2012

Av madelene - 23 januari 2012 17:01

Stör mig på dom som kommenterar med reklam till sin egen blogg! Jag måste godkänna kommentarerna,det måste man nästan på alla ställen. Så varför skriva ut reklam till sin blogg på NÅGON ANNANS sida ? Bara jag som läser det ju, och blir irriterad och raderar = NOLL reklam...

Skriv hellre till mig och starta en konversation, så kan jag länka bloggen om ni nu vill synas.

Vem reklamerar någon som bara skriver information om sig själv,som om jag hade gått in på dens blogg... Nää,växla några ord med mig så kanske jag är snäll och länkar ^^

Handlar om att ge och ta, inte tro man bara får..


Har precis kommit hem från Blomman,blev som sagt ingen simning. Och ingen solning heller, och inte heller några naglar :P

Nää,vi umgicks bara. Lekte med Mellemannen och spelade wii. Jävlar va svårt det var att spela wii. Spelade det dans spelet där man ska härma efter dom. Man kände ju sig som en 60åring som stod där stel som en pinne och hängde inte alls med i rörelserena. Och vi som KAN dansa,dansat hela min uppväxt, och ja Blomman oxå.

Men kul var det iaf :) Men det tar nog några gånger innan man kommer in det.


Haha satt och pratade jersey shore. Helt meningslös serie men full med drama och intriger,real thing (typ)

Riktigt underhållande att kolla på iaf :P

Blomman tyckte att jag påminde om snooki som är med i serien, typ den sötaste av dom alla där. Och ja ^^, henne vill jag påminna om :D haha.

Mullig och gullig,flummig och söt men the bigest bitch om du stör mig på fel sätt. Annars snääällast och sötast i stan ;) haha. Nej men blomman tyckte att jag påminde om henne när det gällde utseendet och sånt.

Jag är gärna sån som klär upp mig, ibland ööööver-klär upp mig. Men jag tycker det är kul,faansy shit ;)  Bryr mig inte om vad andra tycker, vill jag klä upp mig till en myskväll SÅ KLÄR JAG UPP MIG TILL EN MYSKVÄLL! thats it. och bara för min egen skull :)

Ah jag vet inte vad det mer var som jag vart lik henne, men iaf.

Tycker hon är jättesöt och ball,så jag liknar gäääärna henne haha whää :P


Mobbad.


Hörs senare...Ska diska och handla lite,sen blir det en vääldigt vääldigt lugn kväll.

Har ju bara sovit under morgon timmarna,mellan 6-10, så jag kommer antagligen somna som en liten bäbis i soffan runt 22 tiden. Helt död..om det inte vänder så jag inte kan sova inatt heller. Hatar dom perioderna, man känner sig pundig av att inte sova ordentligt.... och det har vi ju kommit över för ett braaaa tag sen! (va det än finns för korkade videos på mig,thats some old shit...)


Aja

 

Av madelene - 23 januari 2012 12:23

Somnade vid 6 imorse. Sov till 10.30 Bra ändå,kommer jag kunna sova inatt :) om inte tankarna är någon heelt annanstans,PÅ någon annan.. H3h3h3...


Ska snart fixa mig och dra iväg till en vän. Blev inget simmande då hon är förkyld. Så istället ska jag leka kund till henne så hon kan fixa mina naglar. Hon har köpt sånt manikyr kit och vill nu ha någon att testa det på.. Så jag kan väl ställa upp,alltid kul att få naglaran fixade gratis ;) + kan jag pressa henne till att fixa dom igen om 2-3 veckor när dom börjar bli fula igen. och då gratis igen såklart eftersom det är HON som tvingat på mig skiten. Gör ju allt för henne ^^ <3

haha :p

Aja, dax dåda.


Tänkte dra och sola idag,men tar det imorgon. Orkar inte åka in till hässlehålan! Förstår inte hur folk orkar åka på den jävla bussen dag ut och dag in,inte bara när dom ska till skolan utan frivilligt åker fram och tillbaka med den,för att....aa jag vet inte. Har inget liv. Fast jag inte heller har ett liv så ersätter jag ju inte det med något annat tråkigt och meningslöst. Cant complain då juuö ;)

Så tar solningen imorgon istället, fixar naglar idag och sen ikväll tar jag en kaffe med min lilla älsklings blatte :) Han har tjatat sålänge på mig nu, så jag känner mig nästan elak som dissat honom :P But i loooooööve hiiim, he know that ;)


Aja, börjar få grov damp nu-energi till tusen! så bäst att fixa sig så jag kommer iväg, så jag kan leka med Mellamannen och  bli av med dom här myrorna i kroppen!



Har ju aldrig varit sån som faller för allt bara för alla andra gör det. men förr eller senare trillar jag dit ;). Mitt senaste "fynd". Så jävla skön ju :)




Bye!

Av madelene - 23 januari 2012 04:24

heelt omöjligt att sova. Så skiter i det! Ska vara vaken tills imorgon ikväll istället, eller ikväll. Så kommer jag garanterat somna!

Såå vad gör jag då uppe...

Lyssnar radio på min frestyle/walkman,kollar efter torr-shampoo som jag behöver. Köpte ett från Sexyhair big,pissdåligt. Känns som man sprejat sönder håret med sprej. Hatar sprej i håret, det blir så läskigt. Kladdigt och onaturligt...

Tänkte köpa ett från ossis+ istället, dom har ju bra volym puder.

aa,skitsamma. Väntar med att beställa tills jag vet hur mycket jag får i lön. kan vara bra och vänta med, tänka på om jag verkligen behöver torr shampoo.

Tycker det är så jävla jobbigt att duscha,eller inte att duscha - det är skönt. men att tvätta håret,fyfan vad tråkigt och jobbigt! Sen hatar jag ju flottigt hår oxå,så jag blir ju tvungen att tvätta skiten var annan dag. Vilket inte är bra för mitt hår...

Försöker lura mig själv ibland genom att sätta upp allt hår i en tott på huvudet, inte känna igenom håret för mycket, så brukar jag kunna gå 3-4 dagar. Aa så iaf, ett torr shampoo hade varit jättebra,för smuttsrädda mig.

Då sprejar man bara i håret och så blir det frech igen :D slipper man tvätta det den dagen,gött.

Så det lär ju antagligen bli ett torr shampo, men jag väntar ändå.

Ska beställa en bok oxå som jag vill ha, men den får oxå vänta tills lönen kommer.


Annars så tänkte jag sortera bilder,musik och annat sånt tråkigt. Kolla jobb och kanske skicka lite mail...



Fan,börjar bli trött nu. Knappt lönt ju!

Av madelene - 22 januari 2012 13:30


Älskade denna musik videon när den kom ut, visste inte rikigt varför,vet fortfarnde inte varför- Tyckte bara den var cool, fick en bra känsla av själva musik videon.

Kommer ihåg hur vi ville lära oss dansen och sånt :P haha gulligt dååå, tööntigt nu...

Tyckte egentligen inte att låten var så bra i sig, men musik videon gjorde låten liksom.

Cool som fan ^^

Av madelene - 22 januari 2012 05:45


Baby, baby
Please believe me
Find it in your heart to reach me
Promise not to leave me behind .
Take me down, but take it easy
Make me think but dont deceive me.
You the one who makes me happy when I just hate my life


  

Av madelene - 22 januari 2012 05:25

Skönt, nu är det bara 1-5 timme kvar tills jag slutar :)

Har blivit underhållen av min gamle vän nästan hela natten. Älskar att prata med honom, saknar honom varje gång han går ifrån mig. Vill alltid ha det där mellan oss.

Så fast han pratat med mig hela natten så saknar jag honom nu,redan. Vill ha dig hos mig mer, eller asså ha din uppmärksamhet. Jag känner mig så trygg och lugn då.


 


Aja. När jag vaknar sen idag så ska jag bara ta det lugnt. Kanske hem till mamma och ladda ner massa musik som jag ska lägga på min hårddisk. Lånade ut min hårddisk en gång och när jag fick tillbaka den var all musik borta. typ sådär 10 000 låtar eller nåt. Mina små babys! Skitsur blev jag, men det fanns ju inget att göra. Jag lärde mig att aldrig låna ut såna där grejer till någon. Vill man ha en extern hårddisk får man köpa en själv!

Så ska ladda ner massa musik och fylla hårddsiken :) Lite filmer oxå då kanske.

Måste kolla färdigt på weeds så jag och baby kan börja på en annan serie. Han har ju kollat i förväg så han är låångt låångt före. Så jävla taskigt...


Ännu ett tråkigt inlägg. Blir så ibland.

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards