madelenee -I do it my way

Alla inlägg under januari 2012

Av madelene - 15 januari 2012 18:45

Har haft en bra helg :)

Myst med bebis och lekt med ett busigt litet charmtroll ;P

Igår var vi hos min sambos bror och käkade middag, och träffade den nya familjemedlemen. Sååå otroligt söt, så vackert litet ansikte. Helt perfekt liten flicka. Så liten och söt. Man fick inte nog av henne. Lilla underbarn :)

Hade mycket trevligt och bestämde att det borde ske oftare! Var ett år sen sist liksom... Aa super trevligt iaf :)


Idag har jag spenderat min dag med Blomman. Träffades upp i hässleholm och drog sen hem till henne. Superkul att träffa Mellmannen igen :) Han har utvecklats så otroligt mycket.. Han har alltid haft stark personlighet, väldigt bestämd och vet vad han vill liksom, men nu gör han sig förstådd och förstår vad vi säger :)  Charmtrollet har blivit charmigare. Han är så otrolit söt och ordentlig. Han Vet hur grejer ska vara och är noga med det,när han vill :P , och så ääälskar han att busa och driva lite med oss ^^

jag är ju så dum,för jag kan inte hålla mig för skratt.. Han är så gullig ju haha. Får en sån där blick så man inte kan annat än le mot honom.

Hade mycket trevligt idag :)

Det är oxå något som borde ske oftare. Det är kul när vi väl träffas ju :)



Imorgon.....jaani... tvätta tror jag. + fixa en tid till min moster.

Tror jag ska gå och ta en kaffe med min vän som smsade för någon dag sedan, göra honom nöjd liksom :P

Haha det lät ju...


Ska komma med något intressant. Typ bilder, någon dag, snart, väldigt snaaart ^^


Av madelene - 15 januari 2012 01:14

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
And when you smile,
The whole world stops and stares for awhile
Cause girl you're amazing
Just the way you are


  

Av madelene - 13 januari 2012 23:29

Har du någon gång funderat över varför bokstäverna A, B, C, D, DD, E och F används för att definera BH storleken?

Nu behöver du inte fundera längre;

{A} - Almost Boobs... {B} - Barely there. {C} - Can't Complain! {D} - Damn! {DD} - Double Damn! {E} - Enormous!

{F} - Fake! HAHAHAHHA



 



Ska lägga in nya bilder på datorn nu oxå, så att jag kan lägga upp lite nytt här.

Varit lite snålt och tråkigt tcker jag...

Av madelene - 13 januari 2012 22:53

Så trött jag är. Sov typ 3 timmar inatt. Ska inte klaga så, dagen har gått bra men jag är totalt slut nu. Skönt att bara få vara hemma, själv dessutom! Pojkvännen blev iväg lockad med en Jack Daniels.. Läskigt   


En kompis messade ifall jag ville komma dit en stund. Men palla shii, orkade inte röra mig ut. Det är fett kallt, och jag har varit ute vad jag ska för idag!

Denna kylan dödar mig in to the bone, alltså.



Tror jag har fått rätt på min telefon, eller inte fått rätt på den som i att den är lagad. Men jag får nog ut en ny på garantin :D Det är ju skitnice!

Saknar min lur sååå mycket, fucking nörd man blir :P

Saknar att spela spel och att göra om massa bilder så man blir skitful haaah haha. Bara sitta och pilla på den, kolla grejer. Aa beroende, lurad av dom igen. Eller inte lurad, dragen åt deras kraft- i deras hand........

Frestande kuuul.


Har ont i huvudet. ska nog snart gå och lägga mig.

En annan sak med bara - jag hatar Ica! Dyra h*ror!

Köpte 2 påsar med mat, det mesta kostade 10 kr, då det är 10krs vecka på massa varor. 2 påsar och jag betalde 500 svenska kr......

Det är helt sjukt. dom RÅNAR en!

På Netto,lidl eller Willys hade jag fått 5-6 påsar för 500kr.

Tycker det är elakt, alla borde få ha tillgång till en billig mataffär där man bor.



 


Av madelene - 13 januari 2012 14:58

 


Hahaha, jag älskar såna där bilder.

Av madelene - 13 januari 2012 14:48

when music hits you, you feel no pain...








Twisted!

Av madelene - 13 januari 2012 14:42


Hahaha , "Men jao, det går att svälja"

Kolla alla hans projekt han gjort,skitgrym ;)

Av madelene - 12 januari 2012 17:39

Baby och hans vän gör mat :) Skönt! Enda gången man får Dinny att göra något är när hans vänner är här :P haha jag vägrar passa upp dom,vafan.


Lägga mig tidigt ikväll, kunna somna, inte oroa sig över att inte kunna sova. just chill! ^^


 


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards