madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Jag påminner dig om vem ?

Av madelene - 23 januari 2012 17:01

Stör mig på dom som kommenterar med reklam till sin egen blogg! Jag måste godkänna kommentarerna,det måste man nästan på alla ställen. Så varför skriva ut reklam till sin blogg på NÅGON ANNANS sida ? Bara jag som läser det ju, och blir irriterad och raderar = NOLL reklam...

Skriv hellre till mig och starta en konversation, så kan jag länka bloggen om ni nu vill synas.

Vem reklamerar någon som bara skriver information om sig själv,som om jag hade gått in på dens blogg... Nää,växla några ord med mig så kanske jag är snäll och länkar ^^

Handlar om att ge och ta, inte tro man bara får..


Har precis kommit hem från Blomman,blev som sagt ingen simning. Och ingen solning heller, och inte heller några naglar :P

Nää,vi umgicks bara. Lekte med Mellemannen och spelade wii. Jävlar va svårt det var att spela wii. Spelade det dans spelet där man ska härma efter dom. Man kände ju sig som en 60åring som stod där stel som en pinne och hängde inte alls med i rörelserena. Och vi som KAN dansa,dansat hela min uppväxt, och ja Blomman oxå.

Men kul var det iaf :) Men det tar nog några gånger innan man kommer in det.


Haha satt och pratade jersey shore. Helt meningslös serie men full med drama och intriger,real thing (typ)

Riktigt underhållande att kolla på iaf :P

Blomman tyckte att jag påminde om snooki som är med i serien, typ den sötaste av dom alla där. Och ja ^^, henne vill jag påminna om :D haha.

Mullig och gullig,flummig och söt men the bigest bitch om du stör mig på fel sätt. Annars snääällast och sötast i stan ;) haha. Nej men blomman tyckte att jag påminde om henne när det gällde utseendet och sånt.

Jag är gärna sån som klär upp mig, ibland ööööver-klär upp mig. Men jag tycker det är kul,faansy shit ;)  Bryr mig inte om vad andra tycker, vill jag klä upp mig till en myskväll SÅ KLÄR JAG UPP MIG TILL EN MYSKVÄLL! thats it. och bara för min egen skull :)

Ah jag vet inte vad det mer var som jag vart lik henne, men iaf.

Tycker hon är jättesöt och ball,så jag liknar gäääärna henne haha whää :P


Mobbad.


Hörs senare...Ska diska och handla lite,sen blir det en vääldigt vääldigt lugn kväll.

Har ju bara sovit under morgon timmarna,mellan 6-10, så jag kommer antagligen somna som en liten bäbis i soffan runt 22 tiden. Helt död..om det inte vänder så jag inte kan sova inatt heller. Hatar dom perioderna, man känner sig pundig av att inte sova ordentligt.... och det har vi ju kommit över för ett braaaa tag sen! (va det än finns för korkade videos på mig,thats some old shit...)


Aja

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards