madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 19 januari 2012

Iam gona be okey

Av madelene - 19 januari 2012 01:04

Allt det där som gjorde mig lycklig har jag glömt bort... Jag vet knappt hur det känns. Jag vet jag har för'ndrats jättemycket på 2 år, jag vet oxå anledningen, och att det är något jag själv styr över.

Men jag förstår inte varför det ska vara så svårt... jag misslyckas varje gång.


Jag tänkte annorlunda innan, väldigt annorlunda. Jag märker det speciellt när jag träffar en speciell person. Jag är osäker, inte alls lika hård - vågar inte vara den tuffa bruden jag en gång var.

Samtidigt ligger det lite i bakhuvudet att det inte är jag som förändrats mest i den där relationen, det är inte jag som gör det obekvämt. Personen tar mig för lätt this days.


Innan var jag mer, att jag inte brydde mig om vad människor tyckte. Jag kände bara för mig själv, hur jag mådde.

Jag är så jävla svart-och-vit. det är antingen eller, inget mitt i mellan. Antingen tänker jag för mycker på mig själv, så pass mycket så folk kände sig bortglömda. Eller så tänker jag inte alls på mig själv och mår skit! ständigt tänkande på vad alla andra tycker... det är en irriterande känsla.

Jag vill må så pass bra så att jag får min omgivning att må bra, thats me - det är så jag känner mig själv. glad tjej som får alla omkring sig att ha kul,va sig själva och må bra.


Fast ibland funderar jag på om det är omgivningen det är fel på ? är jag ego och hemskt elak då ?

Jag ser inte mig själv passa med dessa människor. Jag blir lätt uttråkad, jag behöver något större.

Galna tonåringar,alla ligger med alla,unga svaller mammor (som oxå levt jävligt), medelålders h*ror,medelålders svallret som kommer mest från BARN (??),alla vet allt om alla,sportfånar som tror dom är större än hålan,ungdomar som snackar så mycket skit så dom ALLA luktar avlopp-  inget av det där är kul för mig längre..Spännande i början kanske, men usch. När man gått igenom varje fas, varje grupp -sen är det inte kul. Du gör inte det igen ;P


Jag hatar att jag har två åsikter om nästan allting...!! det gör mig tokig!


Jag är kul egentligen, men nu känner jag mig mer som en död fisk - som kippar efter luft!

Tiden i Hbg, mygod vad jag förändrats sen den tiden! :O

Men mycket sen 09 oxå. Kändes som jag var nära toppen 09, men sen bara trillade ner..... Allt blev fel efter det, missuppfattat. Nästan inget är som jag har menat det....


Huvudsaken är väl att man blickar framåt, förändrar här och nu. Va mår jag bra av att se bakåt ? Min framtid blir vad jag gör den till.

Jag måste bara få tillbaka skinnet på näsan och dra häirfrån!


  Giv mig styrka

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards