madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 4 januari 2012

girly girl ^^

Av madelene - 4 januari 2012 13:36

Igår hade jag egentid, vilket var jätteskönt! Så jag hade fotbad,pedikyr och manikyr. Målade mina naglar och grejer. Riktigt tjejig, haah. Mådde helt ärligt lite bättre efter det, idag är det bara en eländig hosta som stör mig. Hatar det!


Ska diska idag och städa upp i sovrummet. Det är kläder ööööverallt! jag har för mycket, jag vet det - men jag äääälskar det ^^ Kläder är så fint :)

Längtar tills jag flyttar till en stad, då behöver man klä sig mer. Här kan jag gå ner med min "spark-dräckt" till ica om jag känner för det, eller varför inte pyjamas...

Har dock aldrig förstått det, varför man går ut public med pyjamas ??? Skulle aldrig få för mig! Ser man inte sunkig ut innan så gör man deffinitivt det efter en tur i en affär,med andra människor, i pyjamas..


Aa iaf, måste städa upp i sovrummet innan dom andra kläderna kommer som jag beställt.... ^^ mmmmh 

Typ allt ligger på golvet nu, och så kan verkligen inte dom nya kläderna välkomnas! allt ska hängas och vikas och sånt + byta sängkläder!


Ikväll ska jag försöka göra en ansiktsmask, bara för att fotbadet gjorde "susen" med min förkylning. Så tänkte jag att den kanske blir lite bättre om jag fixar lite mer med mig själv ^^

Aa eller iaf så kommer jag i själen må mycket bättre ;) Fixar kanske en hårinpackning oxå, mitt hår behöver det om inte annat.


Tråkig jag är...



 
 
Karin

Karin

4 januari 2012 21:04

Skön blogg! Haha, håller med precis om dina åsikter runt pyjamasdelen.. :D Nu blev jag sugen på fotbad bara för att du nämnde det.. :(

Haha en sak till, på tal om kläder, halva min gaderob ligger utanför för de inte får plats.. så du är inte ensam.. :D

http://Kaariin.devote.se

madelene

12 januari 2012 22:49

haha ja det blir ju lätt så ;P
Inte lätt och va tjeeeej ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards