madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

jag vil haa

Av madelene - 17 januari 2012 14:15

Vakna upp med vääärsta begäret på aaallt!


  • jag vill ha en tatuering, eller två. Har inte rikigt bestämt vad det ska vara eller var dom ska sitta, men jag vill tatuera mig iaf.

  • Jag vill  åka utomlands, Thailand helst men bryr mig inte sålänge det är varmt bara

  • Jag vill ha massa pengar så jag kan köpa det jag vill ha på alla hemsidor jag hittar.

  • Jag vill ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa heminrednings grejer oxå

  • Jag vill åka på skidsemster

  • Ut och dansa. Typ Hbg eller i Danmark. shake what my mama gave me

  • Sola solarium!


Pengar styr alltihop, det är så tråkigt.....



och yes, vaknade samma tid som vanligt idag :P Fattar inte hur jag kan vara så trött på morgonen. Det är SKÖNT att sova till 13-14 tiden! Blir deprimerande i längden,eftersom man fått lära sig att sova så länge inte är normalt... (onormalt för vem??) aja...

imorgon är det jobb iaf, så då måste jag gå upp någon timme tidigare än vanligt.

Skönt att få jobba lite, har varit ledig ett tag nu. Dom ringde igår om natt jobb i helgen, tjänar fett med cäääsh, så det är ju bra :)

Det är så tråkigt när dom inte ringer på ett tag.


Kom just på att jag måste boka upp kaffe med en arbetskamrat nästa vecka. Ska ju passa hennes hus när hon åker på semester sen :)

Tycker det är gulligt att hon litar på mig så mycket :) Folk misstrot ju mig så ofta nu förtiden så det är skönt med människor som har lärt känna en annorlunda mig och som själv känner av att jag är en människa man kan lita på det. Det är skönt att få den bekräftelsen.


Hait, hörs kanske senare ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards