madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2012

Av madelene - 9 september 2012 09:14

En av sakerna borta från huvudet - och jag hade inte gjort något fel!

Så det var ju bra ^^


Har precis kommit hem. Var och passade en hund nu lite på morgonen, gav henne mat och gick ut med henne. Såååå otroligt mysigt, jag vill verkligen ha hund -bandet man har med en hund (inte kopplet)
Direkt när jag kom imorse så kommer hon fram till mig och "kramar" mig, hon verkligen gosar in hela huvudet i mig,så söt!

Efter det så låg hon bara och tittade på mig medans jag diskade och lite sådär, hon såg ut precis som "vad bra att du är här"..

Jag vill ha en hund! mamma lovade mig en för 2 år sedan, men jag har inte uppfyllt hennes önskninar så jag kan kanske inte begära att hon ska uppfylla mina... Eller jag har ju uppfyllt dom till en viss del, jag pallar bara inte bevisa det,eftersom det är ett projekt i sig.

Så jag får helt enkelt vänta tills jag har råd till en söt liten en själv ^^


Igår jobbade jag över en timme och kom hem senare för det. 3 nätter och jag offrar mig för människor -i vanliga fall hade jag inte pallat. och visst, huvudet har kommit på många ursäkter för att jag ska slippa (slippa vill jag nog för att jag är rädd för att göra fel, så det är lättare att inte göra någonting,bokstavligt talat ingenting-så kan det aldrig blir fel inbillar mitt huvud mig) men jag har tagit kontrollen där- klart jag ställer upp, vafan det är ingen big deal och jag gör det till vääärsta...... -jag hatar det hos mig själv! Bara gör det liksom. Sluta vara rädd för att något ska gå fel -jag är tuff nog att klara om det går fel! (lecturing myself)


En natt kvar, sen ledig på obestämd tid --hoppas inte det tar för lång tid.

Har ett besked jag väntar på oxå, något som verkligen hade varit toppen! Så håll tummarna för mig ^^

 

 

Sorry för att min bloggning suger ibland, det är bara så förvirrande i mitt huvud så ibland förstår jag inte ens själv vad jag skriver om.

jag vet man ska hålla sig borta från internet vid såna tillfällen, men vad ska jag säg-iam not that girl. Är jag sur,arg,ledsen,glad eller what ever så visar jag det. jag är FÖR öppen för att hålla sånt inom mig,då kokar jag över och vi vet inte hur det slutar. Jag är sån som anser man kan prata om allt utan att bli kritiserad eller dömd för det. Jag håller inte inne om jag blir arg eller ledsen -samma som jag inte håller inne om jag är glad. I talk about it all ^^

För mig är det självklart att människor förstår sig på människor, fast jag vet att det inte är så självklart.

 

Nej, nu ska jag sova några timmar. så jag är fit for fight den sista natten.

Byebye

 

 

 

Av madelene - 8 september 2012 23:46

Hatar när jag slutar tro på mig själv- går och tvekar på mig själv och inbillar mig att jag har gjort något fel. Oroar mig redan innan jag vet hur det är, kan inte stänga av tankarna.

Låste jag ? skulle vara typiskt mig om jag inte gjorde det och förstöra allting.

Blir så irriterad på mig själv.


Det värsta folket som finns är dom som inte tror på sig själva, såna människor är så äckliga i sitt sätt att bete sig.

och det säger jag inte för att vara taskig, hade jag kunnat hade jag lätt gett ALLA en stor laddning självkänsla och självdiciplin. Alla mår bäst om man själv mår bra, annars är det lätt att alla mår dåligt istället.

Så störigt när jag själv faller in i dom tankaran och slutar tro på mig själv, och börjar tro att jag är fel. Det är så förbannat störigt.


Försöker vinna över mig själv och säger hela tiden till mig själv att jag har gjort rätt- jag behöver inte oroa mig. VARFÖR skulle jag göra fel ? Sluta waina om skit som inte har betdelse med mitt eget Jag. Åh!


kom in i mitt huvud i en timme och ni hade varit heeeelt slut i flera veckor framåt av alla konstiga och meningslösa tankar jag har, konflikterna jag har med mig själv i huvudet.

jag försöker verkligen tänka bortom allt skit - för jag är bra egentligen, och jag gör inte så ofta fel ^^ :)

så varför tvekar jag på mig själv?! Varför lyssnar inte mina tankar på mig ?


Bekräftelse har jag fått genom att bli tillfrågad, så varför kan inte jag tro på mig själv när jag har bevisat för mig själv att jag har fått människors tillit ?

Ständigt kaos i huvudet, så dont judge me..



Imorgon kommer min ziperall :D 2 st! Så glad. Love my mammii <3


     Där man ser ut som alla andra, no smiling just cool styling :p

hahahha.pallar inte

.

Av madelene - 8 september 2012 22:16

 


 

Av madelene - 7 september 2012 23:45

Cyklade till jobbet idag, hatade varje sekund av det - men jag kom fram, det är som sagt inte så farligt när man väl kommit fram :P


Sitter och ska kolla på bad girls club nu. Hahah det är så sjukt, så underhållande :P

Alexandra visade mig det för någon dag sedan då vi sågs, haha så typisk serie för henne oxå. Kan riktigt se hur hon går igång, hon som är black in a white body ;) HAHA! Så söt! ^^

Har suttit och kollat på det med pojkvännen hela eftermiddagen oxå, även han tyckte det var  lite kul :P

Draaaaaaaaaamaa! hahha.


jag har sånt shopping begär så jag håller på att spricka! Men jag måste verkligen lugna mig, jag kan inte handla mer nu, inte denna månaden iaf ;)


Seee ya bitches! ;)


 

Av madelene - 7 september 2012 02:15

Kan inte sova inatt... Var nära på att somna men sen börja jag tänka på massa grejer och kom in på massa negativt skit och störde mig på onödiga människor.


Sitter och framkallar foton, eller asså beställer foton.

kom att tänka på att jag faktistk har ett jättefin album som jag kan ha alla bilder i. Roligt att ha minnen i foton, i datorn kan dom lätt försvinna. (tro mig, ALL min musik försvann från min dator.typ 5000 låtar bara poof)


Sen vill jag göra en foto vägg oxå, kul med massa gamla bilder huller om buller sådär ^^

Så beställde 100 st nu helt gratis :) skitbra! Längtar tills dom kommer.


Fick förresten mina kläder idag som jag beställt. Jättefint :)

Längtar tills sparkdräckten kommer oxå ^^


Blir att jobba hela helgen, ser inte alls fram emot det-men det är bara att ta sig igenom.

ska cykla till jobbet oxå har jag bestämt mig för - det finns ju inger dåligt väder utan vara dåliga kläder ;) och jag behöver röra på mig,verkligen. har svullnat i soffan :O

 


Försöker vara lugn över att mina pengar har försvunnit denna månaden. jag har ju trots allt köpt ny soffa och ny madrass, så det är inte konstigt pengarna försvinner. Men det är så irriterande, jag förtjänar fan att var rik! :P haha


 




Av madelene - 5 september 2012 08:09

Hemkommen från jobbet,haft en trevlig natt, om man säger sååå :)


Pratade med en tjejkompis igår,en som jag inte pratat ordentligt med sen i december typ...

Det var väldigt skönt, det känns verkligen som om jag kan säga allt till henne- hon säger alltid dom rätta sakerna, hon är bra på att vara vän (ibland för bra för dom som inte förtjänar det, men sån är hon)


Ibland blir jag dock lite tveksam, vet inte om jag säger för mycket.
Jag vet inte helt 100 om jag kan lita på henne, jag tvekar på om hon helt plötsligt kan öppna munnen till någon som inte har med mig att göra.

Hon är väldigt speciell för mig men är jag lika speciell för henne ? -jag skulle aldrig prata skit om henne! Eller jo skit som jag lika väl hade kunnat slänga i hennes huvud, men jag skulle aldrig prata om det hon och jag pratar om.

Gör hon samma som mig ? Om hon har problem med mig pratar hon då med mig eller om mig ? Stannar det jag säger till henne hos henne ? kan jag säga vad som helst till henne utan att hon pratar om det till någon annan ?


Hon är en bra vän, men kan man lita på någon som är bra vän med nästan alla ? Är det jag som är cp och ställer WAY to höga krav på en vän ?

eller kanske jag bara tänker för mycket. känslomässigt fucked up som det har sagts om mig :P


Men jag offrar inte min tid på skitar! Därför jag vill veta rätt ut var jag har en person- bara var ärlig all the way,säg vad du tänker-jag dömer inte och diggar man inte mig så vänd dig för fan om.

Men jag har ju fått lära mig att det inte alltid är så självklart och att folk faktistk kan prata med dig enbart för att kunna förstöra för dig eller för att själva ha något att prata om (nu menar jag inte att min vän alls skulle vara en utav dom)

Jag har haft aldelles för många såna energi ätande människor i mitt liv...därför jag är så osäker, nästan paranoid ibland.


Men nu ska jag inte vara så negativ ^^ :P
Jag hade som sagt väldigt kul när vi sågs :) och jag uppskattar den tiden så otroligt mycket!


Nu ska jag decka, sen får vi se vad jag hittar på. Ledig två dagar nu ju...



     

Av madelene - 5 september 2012 05:16


Så underbart det kunde bli bara man spelade denna ^^

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards