madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2012

Av madelene - 12 september 2012 23:52

Igår var det helt konstigt. Jag gick ut då på morgonen, gick en runda sen hem till mamma och åt frukost med dom.

Sen bestämde jag mig för att städa hela köket till mamma, mest för att inte bli trött. Rensade ut allt från skafferi,krydd-skåp och kyl. Och mamma blev jättenöjd :)

Roligt att göra henne glad, annars är det alltid tvärt om.


Besällde 100 nya foton igår oxå, längtar tills dom kommer :) Så kul!

Registrera dom på en annan mail och fick åter igen 100 st gratis ^^


Sen somnade jag stenhårt. Var helt medvetslös i 5 timmar. Hade fått feber under dagen oxå, vet inte om det var för sömnbrist eller nåt-men var helt förstörd när jag vaknade sen.

Somnade ändå lagom "tidigt" igår,så vaknade 7.20 idag och mådde bra igen.

Det har varit rätt skönt att jag vaknade så tidigt ändå. För jag har städat hela lägenheten, tvättat all tvätt + varit ute och gått + tjänat lite pengar-det är ju aldrig fel :)


Imorgon ska jag gå på Hässleholm med en vän. Hon ska köpa nya byxor till sin nya figur ;)

och så blir det lunch på stan. Jag hoppas det blir fint väder. Ska nog ta en 20 minutare iaf, solarium alltså.


 
  

Av madelene - 11 september 2012 05:26

Vet inte om jag ska ge upp det här med att sova och ta en promenad istället och sen hem till mamma och dricka kaffe.
då kan jag ju gå inom vårdcentralen påvägen hem sen och kolla min hosta.

stör mig på att jag tänker så mycket -borde bara lyssna på vad kroppen säger, och just nu är den inte trött. Not a big problem..

Av madelene - 11 september 2012 04:05















mina foton kom idag. Det gick skitfort ju :)

Blev så glad! :D och dom var så fina, förväntade inte mig så fina bilder. Var väl längesen jag framkallade foton, så  jag har väl glömt hur dom ser ut :P

Ska bli så kul att fixa och sånt med dom sen.


 







Av madelene - 11 september 2012 03:38

Det är alltid svårt att vända tillbaka dygnet efter att man jobbat 3 nätter. Dessutom så somnade jag på soffan vid 10 och sov till 12, bra där! Så resultatet är nu att jag inte kan sova.

låg och kollade på film inne i sovrummet, men somna inte för det....

Varit helt död hela dagen. jag borde ha gått in och lagt mig när jag vaknade i soffan...

Men men, bara till att ta det lugnt - så somnar jag nog snart.


Vill inte ändra planerna imorgon men det kanske får bli så ändå.
.. Återstår att se, kanske mår jag som en prinsessa imorgon ;)




 

Av madelene - 10 september 2012 14:15

Hur myckeet jag än spelar den-igenom alla år, så är den fortfarande lika bra och ger mig såååå mycket lycka.

Livet kan vara så grymt underbart i mellan åt ^^





Av madelene - 10 september 2012 04:16

Min älskade Celina och jag på en av alla galna fester vi var på. Vi vaaar festen ;)

Det är typ exakt 3 år sedan denna bilden är tagen.

Älskade tiden med henne, och jag är så ledsen för att jag förstörde det, drog ifrån liksom.

Hon är guld värd som stått vid min sida hela tiden,fast jag spottat henne i huvudet och fullständigt "lekt" med henne. ljugit och skjutit upp när vi skulle ha setts och sånt. bara kommit med toma ord...

men hon har alltid varit så snäll och förstående och står fortfarande kvar med mig, fast jag inte tagit vara på henne..

Vi passar så bra, jag älskar att umgås med henne för det är verkligen galet varje sekund :P Fast vi inte gör något speciellt så är det så bra, hon är så bra!


Mamma sa en gång: Celina får du inte kasta bort, celina verkar vara på riktigt.

Celina ÄR på riktigt! Jag kan prata med henne om vad som helst, göra vad som helst och hon ser till mig, inte mina misstag eller svek utan till vem jag är - och det betyder otroligt mycket för mig <3


Ska hälsa på henne imorgon, och jag får inte skjuta upp det! Jag VILL med hela mitt hjärta, så snälla huvudet vill samma grej! Jag tänker inte lyssna på huvudet utan bara göra. jag längtar efter henne så, hon och hennes nya lilla underverk. Åh det kommer bli så underbart så jag inte kommer vilja åka hem :P



 


Av madelene - 10 september 2012 01:06

   

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards