madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2012

Av madelene - 4 september 2012 04:15

Saknar att kunna ringa till honom när jag vill. Hans omtanke och hela grejen. Man kan ha mycket att säga om honom, jag har mycket att säga om honom - men han är den mest fantastiska människan jag någonsin träffat.

Som han tog hand om mig, ville mitt bästa och lyssnade på mig.

Han var verkligen jättefin mot mig, utan att behöva vara det- han bara tog hand om mig som.....en lillasyster.

Det är så tråkigt att vi inte kan behålla allt det där, tråkigt att vissa inte får vara vänner pga livet har "paserat" den biten av livet -allt är familj nu, spelar ingen roll vilka relationer man haft tidigare....Det är så dumt.

Vill bara ringa och prata med honom, så han kan säga hur jag ska göra-hur jag tänker mina egna tankar och inte bara stressar runt och skriker.

Han kan mig så bra, han vet vad han ska säga och inte säga. Han gör så jag förstår, så jag kan samla alla tankar på ett ställe och få det bästa ur det jag vill ha -för han har den inställningen, inget negativt går inte att ändra till positivt.


Tänka sig, den där lilla luringen -vi passar inte ihop alls..Att vi ens kom i kontakt med varandra och börja hänga är egentligen helt sjukt, att vi blev så tighta. haha. Ödet, är det inte ödet ? :P



När man hittar något äkta, så ska det tvunget glida en ur händerna. Varför är det så ?

jag vill bara ha tillbaka min bästa vän!





Haha ooohw som han hade dött om han sett vilka låtar jag lägger ut när jag tänker på honom.

hahah jag hör honom skratta i mitt minne haha, så jävla dum i huvudet haha ^^

Skrattar åt mig och sen bara kramar och gosar ihjäl sig med mig

och pratar med mig som om jag vore hans lilla hund ^^ haha, jag kan känna det.

ÅÅHH vad jag saknar honom :(



     

Av madelene - 4 september 2012 00:45



    
    

Av madelene - 3 september 2012 13:04

      


Av madelene - 3 september 2012 12:31

Min mamma är den bästa :) Hon har köpt en ziperall till mig ^^ Eller 2st.

Dom var på rea, så hon köpte 2 till mig, en till min bror och ännu en till sig själv.

Dom är verkligen jättesköna! jag hade aldrig lagt ut pengar på en, men får man en så är det ju chill ;)

Tack söta mamma <3


Var och hämtade soffan i fredags, riktigt chill att få in den. Rummet blev helt annorlunda och jag känner mig lite hemma igen.

Dock är den för skön, så somnar hela tiden i den :P spelar ingen roll vad klockan är.


Nu h ar jag jävligt mycket jobb framför mig. Blandade känslor, natt jobb är verkligen igenting för mig längre.

Det deppar sönder mig. Jag har skitsvårt att somna på morgonen när jag kommer hem, och jag känner mig hela tiden stressad till att vakna. Så jag får ingen ro.

men förhoppningsvis så löser det sig snart, på ett eller annat sätt.


Dra och sola en 20 minutare senare kanske... Att vara brun får en alltid på bra humör ^^


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards