madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2012

Av madelene - 20 september 2012 09:28

Innan jag går och lägger mig så vill jag bara skriva om min lillebror.

Var inne på hans blogg och kollade lite. Och jag är så stolt! jag tycker verkligen han är jätteduktig.

Det är fan strongt att gå sin egen väg i den åldern han är i. och allt skit folk har försökt trycka ner honom med.

jag tycker han är så jävla cool. Han har sån skön stil och är skitkul. Han får för sig dom mest utflippade ideerna och kör stenhårt på det tills det har blivit som han vill ha det.

Och alla pengar han har sparat för att kunna köpa allt han behöver och vill ha.

Han har en riktigt fet kamera.


Det är så roligt att folk har fått upp ögonen för honom på hans skola oxå :)

Dom har redan lagt ut massa bilder på honom på deras hemsida när han trixar och håller på.


Älskar honom så mycket min lilla lillebror. Så söt och så bra! :D


Så ALLA nu gå in och kolla hans blogg där han skriver om vad han gör för filmer + han har skrivit om sin vinst ;) jag säger så här, han har inte tränat i den sporten på 2år och går in och tar hem skiten :) Cool kille det ;)

Och på hans blogg kan man sen klicka sig till hans youtube kanal.

dumbass.blogg.se



 



Kolla killens armar maaanNeen!

Han tränar inte ens yao ;P
Så gjorde han det.......


Av madelene - 20 september 2012 03:56

haha ääälskar den!

Det är så kul att sitta och lyssna på gammal musik och både skratta och blir helt känslig och sådär.

jag ska aaaldrig blir för gammal för musik, jag ska alltid spela högre än vad mina tankar tänker!


haha iaf,denna låten- tänkte jag alltid på min vän när jag hörde denna.


Ser bara han, helt lång och smal med någon brud han charmat till sig och sen bara kastar,fast på ett lite snällt och trevligt sätt ändå,ärlig och sådär :P haha

Nej det är ju inte kul att en tjej blir utnyttjad -eller jo, för brudar är fan korkade!


killar oxå för den delen, men det är en annan historia :P

Av madelene - 20 september 2012 03:42

Kärlek, så mycket kärlek...

På mitt alldeles egna sätt -och jag kan fortfarande känna känslan. Jag hade kunnat skydda dig med mitt liv!





Av madelene - 19 september 2012 23:02

Det har varit lite mycket. humöret har inte varit så bra. idag har jag gråtit så mycket så det känns som ögonen skulle trilla ut. Hela jag svullnade upp typ!
Allt är så orättvist, så korkat och sjukt. och jag är så ledsen på så många människor.

Varje gång det här sammanbrottet kommer så inser jag att jag inte är konstig, jag är verkligen inte det.

jag har bara blivit sårad och sviken alldeles för många gånger - och det säger jag inte för att någon ska buha. Mitt liv bara är så.

Och det förstör människor sånt där - det gör mig så förbannad att folk inte inser det. Varför finns svek ?! det är så dumt!


jag vet att jag nuförtiden har svikit en hel del människor -och det är precis som om jag blivit "smittad" av det "normala" folket och har oxå blivit sån som viskar och skrattar bakom ryggen.

Jag vill inte vara sån, jag vill vara jätteärlig -överdrivet, så man kan ha öppen diskussion med alla.


äsch, nu är det snurrigt igen.

Jag har väldigt jobbiga dagar iaf, hatar när det blir såhär.


Försöker blicka framåt, och skita i allt som inte har med mig själv att göra,mina känslor eller behov.

Av madelene - 18 september 2012 11:12



    
  

Av madelene - 18 september 2012 09:37

Jag kollar inte på X faktor så direkt, man slår typ över när det är reklam på dom andra kanalerna.

Sen är det inte alls som jag trodde det skulle vara heller. Det är ju som idol. Och jag kan tycka att det är en korkad tävling att ha. Okej att det räcker med ett sånt program, idol då tex men att ha nästan bara såna program är så stört.

ALLA,eller dom flesta iaf kan lära sig att sjunga. Det är ingen konst alltså.Att kunan sjunga bra,tillräckligt dugligt för att få spela in skiva fixar man med lite träning.

Visst,sen finns det dom som har DET-och dom är inte så många faktiskt. Men att det behövs så många program för att få fram dom här få som har DET i rösten är ju bara löjligt. Det är väl för att förnedra människor -"bra" tv.


Aja. Tjejen Sara Nutti som sjöng igår, hon hade verkligen DET i rösten. Trots att hon var nervös och att man hör det rätt tydligt på rösten, så kom hennes fantstiska toner fram.

Så duktig hon är! Hoppas hon går långt och blir stor, för det har hon verkligen röst för!

Så gullig oxå ^^ nervös som fan och när hon väl är färdig så tycker hon det var så kul så hon nog hade kunnat göra det en gång till och då 100 gånger bättre.

jag känner igen den känslan. Man gör det man ska fast man är nervös så man håller på att dö, och ändå under tiden har man så otroligt roligt så att hade man fått göra det en gång till efteråt så hade man gjort det med bravur -även om det redan blivit bra från början.

Aa, jag tyckte hon var söt iaf, och jätteduktig. Grym!


Audition:%20Sara%20Nutti%20-%20I'm%20not%20a%20robot




Sen var en härifrån med oxå. Eller hon är från hålan bredvid. Christine Zakrisson. Ritkigt duktig är hon, så ren och mäktig röst.

Dock vet jag inte om hon då övat upp sin röst så hon har fått till DET:et eller om hon haft det hela tiden. Jag minns inte, men jag har hört henne många gånger innan för flera år sedan.

Och jaa, när jag tänker efter så har hon nog alltid varit såhär grym :P

(skriver vad jag tänker,det kanske är snurigt för andra :P)

 

Auditions:%20Christine%20Zakrisson%20-%20Cry





Och lukas måste jag ju oxå nämna eftersom jag ändå skriver ett helt inlägg om skitprogramet :P

Så jävla fin och söt, så grym! Jag kan bli helt kär i folk som gör bra ifrån sig - jag blir så otroligt glad.

Killen har utseendet emot sig (enligt världen) men jag tycker han är så söt och så charmig, han har ju något inte många har och han är grym på det!


Av madelene - 18 september 2012 07:50

Vaknade på myyyyyyycket bättre humör idag :) Bättre humör är bra, men jag är fortfarande lika förvirrad i mitt huvud- något måste göras men vad och hur ska jag göra det ?

Vi börjar med en dag i taget, hoppas att allt kommer igång.


Pallade inte gå ut och gå idag, som jag gjort dom andra dagarna. Det ser jävligt kalllt ut.

Ska ta mitt kaffe, med en cigg och sätta mig på balkongen.


Lyssna på en ny bra låt sålänge :)


yuuup yuup!

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards