madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 18 september 2012

Good ones

Av madelene - 18 september 2012 09:37

Jag kollar inte på X faktor så direkt, man slår typ över när det är reklam på dom andra kanalerna.

Sen är det inte alls som jag trodde det skulle vara heller. Det är ju som idol. Och jag kan tycka att det är en korkad tävling att ha. Okej att det räcker med ett sånt program, idol då tex men att ha nästan bara såna program är så stört.

ALLA,eller dom flesta iaf kan lära sig att sjunga. Det är ingen konst alltså.Att kunan sjunga bra,tillräckligt dugligt för att få spela in skiva fixar man med lite träning.

Visst,sen finns det dom som har DET-och dom är inte så många faktiskt. Men att det behövs så många program för att få fram dom här få som har DET i rösten är ju bara löjligt. Det är väl för att förnedra människor -"bra" tv.


Aja. Tjejen Sara Nutti som sjöng igår, hon hade verkligen DET i rösten. Trots att hon var nervös och att man hör det rätt tydligt på rösten, så kom hennes fantstiska toner fram.

Så duktig hon är! Hoppas hon går långt och blir stor, för det har hon verkligen röst för!

Så gullig oxå ^^ nervös som fan och när hon väl är färdig så tycker hon det var så kul så hon nog hade kunnat göra det en gång till och då 100 gånger bättre.

jag känner igen den känslan. Man gör det man ska fast man är nervös så man håller på att dö, och ändå under tiden har man så otroligt roligt så att hade man fått göra det en gång till efteråt så hade man gjort det med bravur -även om det redan blivit bra från början.

Aa, jag tyckte hon var söt iaf, och jätteduktig. Grym!


Audition:%20Sara%20Nutti%20-%20I'm%20not%20a%20robot




Sen var en härifrån med oxå. Eller hon är från hålan bredvid. Christine Zakrisson. Ritkigt duktig är hon, så ren och mäktig röst.

Dock vet jag inte om hon då övat upp sin röst så hon har fått till DET:et eller om hon haft det hela tiden. Jag minns inte, men jag har hört henne många gånger innan för flera år sedan.

Och jaa, när jag tänker efter så har hon nog alltid varit såhär grym :P

(skriver vad jag tänker,det kanske är snurigt för andra :P)

 

Auditions:%20Christine%20Zakrisson%20-%20Cry





Och lukas måste jag ju oxå nämna eftersom jag ändå skriver ett helt inlägg om skitprogramet :P

Så jävla fin och söt, så grym! Jag kan bli helt kär i folk som gör bra ifrån sig - jag blir så otroligt glad.

Killen har utseendet emot sig (enligt världen) men jag tycker han är så söt och så charmig, han har ju något inte många har och han är grym på det!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards