madelenee -I do it my way

Alla inlägg under september 2012

Av madelene - 27 september 2012 21:00

haha min sambo råkade gå förbi när peppe Eng körde lite för fort och blev tagen av polisen här i hålan bredvid.

Han fotade honom och skickade in till tidiningen :P 
Så nu blev han lite rikare. hahah lite roligt är det iaf :P


http://www.expressen.se/nyheter/har-aker-peppe-eng-fast---uppforsbacke/


Pallar inte skriva mer om det. Ni ser ju artiklen :P 

Skitstolt var Dinny, bara whoopwhoop :P


HAHA

Av madelene - 27 september 2012 20:48

Alla dessa skorna :) 




bläää

Av madelene - 27 september 2012 18:49

Sitter ute i mellbystrand, det regnar som fan. Men mysigt ändå ^^
imorgon ska jag och min mamma till Gekås i ullared :) Wiie så kul jag tycker det är! Där finns allt och så billigt. jag ääälskar billigt,biilligt :P

Så jag och mamma bestämde oss för att åka hit idag för att få lite egen tid,sen åker vi tidigt imorgon.

Dock är jag lite orolig över hur mycket folk där kommer vara, och att jag int kommer hitta då det har blivit större sen jag var där sist för typ 3år sedan (shit vad tiden går fooort)


Höll på att få damp innan, då jag insåg att jag glömt köpa cola. helt sjukt hur beroende man kan bli av den drickan alltså.........
Men till slut hittade jag en liten gömma här där det låg en 1.5 liters cola. happyme ^^


Längtar veeeerkligen till imorgon. jag ska shoppa som om det inte finns en morgon dag...!


Haha synd om min mamma som är ute och springer :P hon lär blir rätt så blöt :P 

Själv sitter jag vid "kaminen" i min ziperall och har det varmt och sköönt :) 
Får väl sätta på lite kaffe till damen, så hon blir varm när hon kommer tillbaka.



     

När jag var i stockholm med min väään :)



Av madelene - 27 september 2012 15:30

hahah helt sjukt hur dålig musiken var, sån disko musik. hahaha. 90-talet var fruktansvärt fult,det måste ju folk tycka. Även om jag älskar 90-talet. allt var mycket coolare då, och bättre, i min värld iaf ^^


Att inte folk skrattade åt varandra när dom dansade :P hahaha.

jag ser det framför mig helt så fjantigt. dubbstep,två steg från sida till sida ;) Går musiken fortare så går benen som på snabbspolning hahha Sääääx. haha!












Denna dock, Waah som jag och min bästa kompis har varit coola till denna. gick i 6-7 och var stencool,ägde strandhotellet ;) :P . Trodde man var sexig och sånt :P hahaha oh gud!

  
  


Och denna aaaaaaahahaha!

Av madelene - 26 september 2012 23:59

....Så jag får kompensera för förra bilden på mig.

Baahw!




 

Av madelene - 26 september 2012 23:44

Av madelene - 26 september 2012 00:47

Beautyplanet har en tävling som avslutas idag (26/9). Man kan vinna en xlash som gör ögonfransarna längre :) skitbra!

In på deras sida, gilla deras fb och motivera varför DU ska vinna.

Jag har gjort det -göör du det du med!! ;)






 
Bra utbud,bra priser, snabb leverans! lätt att hitta och beställa. supderduper!
 
 
 
Av madelene - 26 september 2012 00:28



Han var riktigt cool i kvällens program. Sitter och kollar på reprisen nu, i brist på annat.

Skit duktig är han :)

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards