madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

I would not recognize one if I saw one...

Av madelene - 5 september 2012 08:09

Hemkommen från jobbet,haft en trevlig natt, om man säger sååå :)


Pratade med en tjejkompis igår,en som jag inte pratat ordentligt med sen i december typ...

Det var väldigt skönt, det känns verkligen som om jag kan säga allt till henne- hon säger alltid dom rätta sakerna, hon är bra på att vara vän (ibland för bra för dom som inte förtjänar det, men sån är hon)


Ibland blir jag dock lite tveksam, vet inte om jag säger för mycket.
Jag vet inte helt 100 om jag kan lita på henne, jag tvekar på om hon helt plötsligt kan öppna munnen till någon som inte har med mig att göra.

Hon är väldigt speciell för mig men är jag lika speciell för henne ? -jag skulle aldrig prata skit om henne! Eller jo skit som jag lika väl hade kunnat slänga i hennes huvud, men jag skulle aldrig prata om det hon och jag pratar om.

Gör hon samma som mig ? Om hon har problem med mig pratar hon då med mig eller om mig ? Stannar det jag säger till henne hos henne ? kan jag säga vad som helst till henne utan att hon pratar om det till någon annan ?


Hon är en bra vän, men kan man lita på någon som är bra vän med nästan alla ? Är det jag som är cp och ställer WAY to höga krav på en vän ?

eller kanske jag bara tänker för mycket. känslomässigt fucked up som det har sagts om mig :P


Men jag offrar inte min tid på skitar! Därför jag vill veta rätt ut var jag har en person- bara var ärlig all the way,säg vad du tänker-jag dömer inte och diggar man inte mig så vänd dig för fan om.

Men jag har ju fått lära mig att det inte alltid är så självklart och att folk faktistk kan prata med dig enbart för att kunna förstöra för dig eller för att själva ha något att prata om (nu menar jag inte att min vän alls skulle vara en utav dom)

Jag har haft aldelles för många såna energi ätande människor i mitt liv...därför jag är så osäker, nästan paranoid ibland.


Men nu ska jag inte vara så negativ ^^ :P
Jag hade som sagt väldigt kul när vi sågs :) och jag uppskattar den tiden så otroligt mycket!


Nu ska jag decka, sen får vi se vad jag hittar på. Ledig två dagar nu ju...



     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards