madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2012

Av madelene - 10 februari 2012 20:27

Åhh, shopping begär kliar i fingarna... :( Kan verkligen inte hjälpa det. Vill handla allt ifrån skor,kläder,smycken,smink,möbler,inrednings grejer ja aaallt!

Men det kan jag tyvärr inte, inte just nu. Nästa månad kanske :)


Kollade in ett par byxor på hm. Det är så synd att Hms bxor sitter så jävla illa, eller iaf på mig.

Det ser ut som byxor som bönder använder. Sitter åt helt på fel ställen, sitter pösigt över knänen och låren. Helt fel sytt känns det som, ingen bra passform alls, på någon vill jag få för mig.


Eller är det kanske jag som inte passar i jeans bara.. Tur leggins har kommit i lite fler valmöjligheter! Vet inte vad man annars ska ha på sig om man inte fått RÖV så man kan vanliga jeans på sig ;P


Hade velat ha dessa jeansen iaf, vardagligt och cool :)


     



Av madelene - 10 februari 2012 13:11

Har lite att göra under dagen. Ska sova hemma i huset inatt. För lillebror ska upp till öppet hus imorgon i skolan -så jag får sova där så han komemr upp :)

så uppdaterar mer ikväll


Hoppas alla får en bra dag! :)

skratta lite ;)




Av madelene - 8 februari 2012 23:21


Jävla dator! Börjar bli rikigt sur på skiten! seg och jävlig, gör inte alls som jag befaller den att göra - det kan göra mig såå suuur....


Aja, det var skönt att bada iaf :)  

ska snart gå och lägga mig, ska upp och jobba imorgon och sen blir det ett träningspass på kvällen med en kompis. Bara för att testa då :P är inte tjejen som tränar direkt, pallar inte :P


Måste sortera mina bilder på datorn, hittar ingenting! la precis upp bilder men hittar typ bara 4 av dom. Hur kan det hända ? jag la ju precis upp dom ?! jävla skit!


Hoppas att morgon dagen blir bättre.

Av madelene - 8 februari 2012 19:53

Har valt att sova hemma hos mammaochpappa inatt.Fast dom är ju i Dubai, så det är bara jag och lillebror hemma.

Sitter och tankar wilfred. Det verkar vara en riktigt kul serie som jag bara måste se!


Samtidigt sitter jag och chattar med mamma på msn. Dom har det jättebra! :D Dom är verkligen värda det! 


Ska snart äta och sen sätta mig i ett varmt bad! Mamma och dom har ju jacutzi :)

Ska bli så skönt! Det är skönt att vara hos mamma, det är så mysigt på något sätt.

Efter badet blir det kolla lite tv och sen sova i mammas stooora sköna säng :)


Tydligen hade lillebror sett några skumma typer utanför ?? Dom skulle ju bara våga gå in här!!

Jag behöver bli avmed lite ilska, så com´an!


         

Av madelene - 8 februari 2012 13:24

När ska jag få ha den där mysiga och fina morgonen tillsammans med min pojkvän ?

Det lär aldrig inträffa, för han är så jävla sur på morgonen+ hans morgon börjar klockan 11 på förmiddagen,så man kan gå upp alltifrån 11-15.

Har försökt väcka honom fint hela förmiddagen, men han har bara velat sova. Så jag jar låtit honom, dumt att bråka med en som redan från början har dåligt morgon humör.

Så jag har skött mig själv, låtsas att jag bor själv och sådär ^^


Iaf, killen vaknade nu och det första han gör är att skälla ut mig... 

Jag som inte ens har varit närvarande i den här världen under tiden han sov, jag har ju fantiserat bort mig heelt någon annstans. Vad kan jag ha gjort för fel ? Har jag fantiserat och drömt mig iväg så hårt så jag inte vet vad jag har gjort ?


Nej, det är han som är helt sjuk i huvudet! Tydligen har jag varit inne på hans mail undet tiden han sover... Varför skulle jag vara inne på hans mail under tiden han sover ?


Jag tänkte, jag ska inte brusa upp. han har dåligt morgon humör och han har väl drömt något och inte riktigt kommit ifrån den känslan än. Så jag gav inte killen gehör.

Det spelar ingen roll vad jag säger, för han har bestämt sig för att jag gjort fel så är det så, vad jag än säger.


Men jag är ju sån att man kan inte sitta och peta på mig utan att tro att jag ska ge en fet smäll tillbaka! Stör inte mig med något som jag inte har med att göra. Bara för att DU är sur så smitta för fan inte av det på mig - för när jag blir sur så är INGET roligt längre.


Aa vi får väl se hur det slutar.

Av madelene - 8 februari 2012 12:34

Hon är så grym!

Tack för du kom till idol och dela med dig av dig själv!


Av madelene - 8 februari 2012 12:05

Datorn bara fuckade! Så allt försvann...

Aja,jag är glad över att ha fått tillbaka min mobil iaf. Helt sjuk hur beroende man blir av en sådär highteck telefon.

skönt att det inte tog så lång tid heller för dom att fixa den, typ i 2 veckor hade dom den bara. Bra där Tele2, för ert internet suger!


Igår tvättade jag heela dagen. Så nu är allt iordning här :P

jag är sån som städar ordentligt typ varannan vecka, och allt därimellan kan vara allt från kaos till städat. Nu gick jag ifrån kaos. Det var disk,damma,torka golv,ta undan kläder,tvätta kläder,städa toalett.

När man kommer hem till mig vid fel tillfälle så kan man tro att jag är världens största gris. men jag är inte det, det är bara det att jag inte är så noga, jag anser det finns viktare grejer än att gå och städa hela tiden. Det får va lite skitit i hörnen ibland, jag vägrar städa 24/7.

Det är inte så att det är äckligt, det är bara jävligt stökigt ibland ^^

Palla gå och plocka hela tiden, det lär jag få göra när jag får barn - så jag vilar mig fram tills dess ;)


Sitter och snörvlar. Hopaps verkligen inte jag blir mer sjuk. Var ju förkyld för bara några veckor sedan. Hatar att vara förkyld, hatar hur snoret rinner i näsan och hur mycket man än snyter sig så kommer där hela tiden mer. Allt blir 100gånegr jobbigare, usch nej. Jag hoppas inte det blir värre än såhär.


ananrs idag då ? ingenting, vädret utanför är för deprimerande. Man vill inte gå ut...


Vi skrattar lite istället...






     

inte ens kul.....


Drar och käkar lite istället. Hörs senare!

Av madelene - 7 februari 2012 12:29

 

Hon ser ut såhär ryska modellen, och hon påstår hon äter 3 stora mål om dagen. Yeah right kissie.


Förstår inte det här med att hålla på och tänka på vikten hela tiden. Okej om du som tjej väger över 80kg.. men det är ju så olika oxå. Kan vara en smal brud men ändå väga 80kg. Det är ju hur fettet och musklerna i din kropp fungerar.


Jag anser mig själv som mullig, jag har aldrig brytt mig om sånt där egentligen, jag är ju jättefin ändå -finaste tjockisen ^^.

Började bry mig när en pojkvän gjorde slut och jag kämpade om att bli smal så folk skulle se på mig (hade inget behov egentligen, bara ledsen och desperat antagligen).


Det handlar om att själv må bra, och kunna inse skillnaden med att vilja se ut på ett viss sätt för någon annan skull eller för sig själv.


Som kissie tex, vi alla ser hur dåligt den tjejen egentligen mår. Ta ifrån henne allt det där yttliga så ska vi se vem lilla tjejen är då ? hon hade stått i ett hörn och mått jättedåligt för att inte hon är lika "inne" som alla andra.

Jag skiter i vad hon skriver på sin blogg, att hon mår bra - vi med lite längre erfarenhet i livet ser direkt när tex en tjej mår väldigt dåligt. Allt det yttliga sätter ett leende på läppanra och en näsa i vädret,thats it.

Det är så tragiskt och synd. För det hade kunnat bli så starka människor. Istället har "kändis skapet" gjort dom osäkra. Man ser tex på hur kissie står med sina ben, hur osäker hon är.

En som tror på sig själv står med båda benen i marken,stadigt. Hon har hela tiden sett ut som att hon ska trilla ihop, som om hon inte vet var mhon har sin kropp eller vad hon ska göra med den. Den är där för det är så det ska vara, hon vet inte mycket mer än att den ger henne uppmärksamhet.

Hon kommer sluta som carolina gynning. Bara avsluta allt och skita i det,inte bry sig om att vara med för att synas. Utan göra bra saker och hoppas på att synas där efter.


Alla bloggare har ju flippat ut. Det är väl bara Dessie som inte knarkar, eller knarkar och knarkar - det är piller,cola och sånt "party förhöjning"

Det är inte bara i stockholm och hos dom fancy hoesen. Det finns överallt!  Bloggarna är lätta offer för det bara,dom vill ju synas på ett helt annat sätt och vill man synas så får man nog följa vissa regler. Tror inte kissie hade varit så eftertracktad av "median" om hon gått emot allt det här. Suttit hemma och druckit cola som hon brukade och myst med sin hund... folk hade tröttnat, så hon har ju nog sina regler att gå efter. Allt för publicitet...


Tragistk iaf. Synd...

Men alla människor är ju olika -alla gör som dom vill

jag ber bara alla om sunt förnuft ^^


 

Jag


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards