madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2012

Av madelene - 5 februari 2012 23:03

1. Att det går om man bara vill

2. Jag behöver inte stressa upp mig, jag hinner med

3. jag har rätt ang mycket ^^

4. Äkta vänner hänger inte upp sig på små saker

5. jag borde vara själv ett tag


 


Av madelene - 5 februari 2012 22:37

Nu har dom ett erbjudande från Nelly på members.com igen :) 70%

Förra gången hade dom ju 60% (tror jag det var) på massa Nelly skor. Köpte ju 3 st för 365kr! :D ööööverlcklig var jag för dee ^^

Gå in och kolla iaf, dom har ju massa andra erbjudanden oxå,både till killar och tjejer. Alltid minst 40% rabatt hos massa olika företag, resor och sånt oxå. skitbra :)


Det tar 3 dagar att bli en godkänd medlem,så¨om man vill ta del av bla Nelly erbjudandet,som bara varar i 2 dagar till, så kan man skicka sin e-mail till mig, så kan jag skicka en inbjudan till er :) så blir man godkänd dirr och kan börja shoppa omedelbart! XD Looove



Jag har ju presentkort på nelly, så jag är överlyclig över att jag kan hadla lite jag oxå när det är så bra rea. Annars hade jag ju fått låta bli och det hade varit heeemskt synd :P


Av madelene - 5 februari 2012 20:03

Kom hem för 2 timmar sen, har bara tagit det lugnt men börjar bli hungrig nu, så ska fixa lite käk.

Sen blir det film tror jag, om jag inte sätter mig här och gör pojkvännen jääättesur :P  jävla tjaj, som om jag var 14 och bodde hemma. "fan vad du sitter på datorn!" - yea man, i dont like television...


Av madelene - 5 februari 2012 14:30


     

Av madelene - 5 februari 2012 00:20

Shuuuuuuuus :)

Var riktigt roligt på 85års kalaset idag. Lite tråkigt att jag inte pratade med dom jag hade velat prata med, men osökerheten tog över. Det är så tråkigt att det är så mycket turbulens i säkten så man inte vet vilka man kan hälsa på eller inte. Hade så gärna velat att min mammas moster var där, hon som jag spenderade mest tid hos som liten. Har inte träffat henne sen jag var 7år eller nåt. Jätttetråkigt, hon betyder enormt mycket för mig. Hennes man och barn var där, men jag var för feg för att gå fram och hälsa. Så jävla dåligt av mig! Hatar när andra uppför sig så, det är ju bara till att gå fram, visa att man är en bättre människa, trevligare människa ^^


Ikväll har jag varit nere i förrådet och hämtat upp lite grejer. Åh gud så roligt det är att kolla igenom gamla grejer :) hittade mina gamla bokmärken, och mina dagböcker + massa annat roligt :) Nostalgi på hög nivå här hemma under kvällen alltså.

 + vi har kollat film och ätit godis. tjockis.


Imorgon drar jag till blomman några timmmar.

Känns skönt att ha varit så aktiv hela veckan. Även fast tankarna har varit fucked up imellan åt så har jag lyckats vända på det. Trots stress...

jag ska bli starkare nu. Jag har bestämt mig för det!



gjort en vän mycket besviken, men jag kan inte ta tag i det nu. Jag kan inte,och jag vet inte vad jag ska skriva... I guess han får tillbaka för gammalt skit. Jag vet man inte ska göra så, men tyvärr blev det så nu - eftersom jag har fått vänta så pass länge så borde detta ju vara helt förståligt.

Men jag skäms ändå, jag är bättre än såhär. i dont just turn my back like that - i face things. Men nu känns det bara pressande.. jag måste lova mig själv grejer.

I love you  





Av madelene - 4 februari 2012 01:33

Fan vad bloggar är tråkiga nuför tiden. När jag började var det mycket roligare att läsa,eller så var jag kanske bara mer omogen :P ;)

Gillar detta fortfarande, fast har kanske inte samma intresse.

Går igenom hur många bloggar som helst och hittar inget jag fastnar för. sen försöker jag tänkte ut vad det är jag vill läsa om och kanske skriva ett inlägg själv. Men jag vet inte.... :P


Blev uttråkad och gick in på Hm.com, bara för att KOLLA. Men det slutade såklart med att jag hittade ett par liknade skor som jag velat ha i säker 4 år! Blev överlycklig men insåg snabbt jag lovat mig själv att inte handla mer. Inte ens om grejen kostar 50kr. (vilket påminner mig om att jag faktistk har 50kr rabat på hm XD)

aa iaf, skorna är typ såna som jag har velat ha överlänge, och så kostar dom 299kr!

Jag vill, men ska jag ?? Verkligen ?

Det är inte EXAKT såna jag tänkt mig, men det är fan nära. Dessa är mycket fulare...borde inte köpa alltså... ? Jag är osäker, men är det för att jag inte borde köpa dom eller för att jag egentligen inte gillar dom SÅ mycket.. ?

Kanske helst plötsligt panik köper dom...

Pojkvännens kommenar om skorna "alla kommer säkert ha dom" - I dont give a fuck! dom har funnits i min fantasi längre än vad töserna kan räkna ^^


 

Åh, jag vill ha dom! Dom är fan fina...


Borde sova istället..

Av madelene - 3 februari 2012 23:13





frälsar hela inlägget med en av legenderna! ;)



Av madelene - 3 februari 2012 22:55

Denna världen är fucked up mannen, se dig om!


 


 



 



 



 



 




Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards