madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2012

Av madelene - 12 februari 2012 22:21

 



jag måste skratta...

Av madelene - 12 februari 2012 18:00

Har bara legat inne och varit sjuk idag. Fast egentligen hade jag velat vara ute i snön! Jag älskar snön egentligen, bara det att det inte har varit någon ordentlig snö så jag har liksom skitit i. Men nu kom det ordentlig med snö, och det är så fint.


Vaknade klockan 8.15 första gången idag, trodde jag skulle hosta sönder lungorna. Var uppe och drack,hostade,spottade,snöt mig och allt som var jobbigt.  Hälde i mig lite host medicin och la mig och kollade på film. Somnade sött efter bara 20minuter igen.


När jag först vaknade och såg all denna snö som hade kommit under natten så tändews ett litet ljus i mig, men det släktes ganska fort igen när jag kom på att jag är sjuk och inte kan njuta av snön.

Hade velat ut och åka pulka antingen med mina små kusiner eller med lille Mellmannen idag, men bara tanken av att springa upp och ner i backen gör att jag får ont i lungorna. 

Så jag hoppas att snön ligger kvar ett tag, så att jag oxå kan få leka lite i den ^^  


Ska hem till mamma nu. 

Behöver lite tid för mig själv i badet... låter ju så jääävla freech ju ;P

Nej men sitta där själv, med tända ljus,musik och massa bubbel skumm. Bara ha tankarna på sig själv.


Hörs senare,tror jag


 

Av madelene - 12 februari 2012 14:03


R.I.P Whitney Houston




Med all respekt tar jag upp det här.

Jag snackar inte skit utan tar upp detta för att öppna ögonen på dom som har den förmågan..


Man bör undersöka hennes död innan all information försvinner och bara lögnerna finns kvar.

Denna sidan finns kvar, men yahoo ? Näe, dom tror vi inte fullt ut på. Yahoo ägs och styrs av dom.

Men det intrssanta är hur denna sidan kan ha försvunnit ? jag menar, det är max 1 dygn sedan och REDAN är sidan borttagen, på information om illuminati.


Jag sökte på Whitney Houston illuminati, just för att se om hon var en av dom eller bara en pjäs i deras spel, som Michael Jackson.

Kommer man in på Whitneys död och illuminati så upphör informationen helt, sidorna är som sagt borttagna...

Av vem och varför då ?



Så är det illuminati som ligger bakom även Whitneys död,som Michael Jacksons, som Tupac Shakur, som Biggies, som med svensken Olof Palmes ?


Makthavarna i världen lurar oss - gör av med dom som försöker avslöja dom.



Kan inte ens lägga ut dom videos jag vill, för dom har tagit bort dom. finns bara dåliga "bevis" kvar. Fanns en bra där 2pac blir inspelad i smyg,där han avslöjar allt om det där. Sen blir han mördad ?? och det lustiga är alltid hur legenderna antingen knarkar ihjäl sig eller så är det en knarkare som dödat dom - det verkar vara deras viktiga grej att skylla på,DROGER -buuuh!


Dom videosen som finns kvar liksom blir sån så man tvekar..

Men jag är säker på min sak, har sett för mycket - hur hela världen formar oss.

Så det är så jävla viktigt att våga vara DU, att våga se ut på DITT sätt,som DU tycker! Ingen mind fucking!



Av madelene - 11 februari 2012 22:09


Of 
the 
real 
friends 
that 
serve 
you
 long
Your 
memories 
might 
fade
Your 
real 
friends 
will 
serve 
you 
long
Sunshine 
or 
rain
Your 
real 
friends 
will 
serve 
you 
long
Acquaintances 
will 
fade
Your 
real 
friends 
wont 
do 
you 
wrong
Real
 friend 
don’t 
change


    

Av madelene - 11 februari 2012 21:52

Sitter och lyssnar på min favorit låt, eller en av dom ska vi väl säga.

Har älskat denna låten sen jag vet inte när, har sjungit på den sålänge jag kan minnas.




Har varit rätt tråkigt idag.

Jag är ledsen, för massa saker. Men det gör ingen nytta- det är såhär nu....


Jag tycker det är så tragiskt, varför ska jag må dåligt för ? Jag bestämmer ju själv hur saker och ting ska vara..

Man gör det svårare än vad det är- och det gör mig förvirrad. För det är inte så jävla svårt, men ändå så gör jag inget. Varför går man emot sig själv så ? Varför "väljer" jag att tänka dom där onödiga tankarna. ingen annan verkar ju ha så svårt, varför verkar allt lättare för alla andra ?

Varför beter jag mig som en unge ang sånt här ?

- jag är rädd för att bli sårad eller att jag ska såra andra, i dont play like that. Jag är för snäll. sätter andras måenden och begär framför mina egna.... och det gör mig så ledsen. Jag vill inte vara så, jag vet inte hur jag ska vara....



Äsch, sluta leva ledsen liv nu...

Snart gå och lägga mig tror jag.

Av madelene - 11 februari 2012 12:43

Vaknade 9.30 första gången idag. Ringde lillebror och kollade så han hade kommit till skolan, och det hade han :) Duktig nolla! Sen satte jag på en film i sovrummet och somnade om och vaknade för en stund sedan. Mysigt ^^


Bråkade med lillebroren igår, så valde att inte sova där inatt.

15år och tror han är KUNG! pfh...

Det värsta är att han är skitstark,så man har ingen chans om han skulle börja latja med en-han hänger ju lätt upp en någonstans om han känner för det.

Så man passar ju sig samtidigt och ingenting blir på allvar. Så fick spel och drog därifrån.

Så fick han sköta allt själv, och tydligen så kunde han ju det :P Bra straff! Ansvar unge! och RESPEKT!


Har ni tänkt på det? Det finns ingen som helst respekt längre. Det är tragiskt, folk tänker bara på sig själva och det viktigaste i världen är att folk är snälla och ärliga mot just dig, allt annat skiter man i.

Respekt och ärlighet, puts borta.. jättetråkigt!

Varför tror ni det är så ? Varför respekterar man inte varandra längre eller är ärliga och lojala ? varför tänker inte människan så längre ? utvecklingen går på fel håll!!




Ser ju helt kontsig ut om man kollar noga :P

äh,men skiter i..  :)

Av madelene - 11 februari 2012 00:48

Nu har members.com erbjudande från nelly.com -75% rea på skor! Skitnice! Jag äälskar ju skor.

Erbjudandet varar 2 dagar till, så vänta inte..(misstag jag själv brukar göra)


Är ni inte redan medlem på member.com så säg till. Det tar liksom 3 dagar att bli godkänd medlem (??) men blir man inbjuden av en vän så behöver man inte vänta på att bli en godkänd medlem.


Sist köpte jag ju 3 par :)


     

Av madelene - 11 februari 2012 00:19

Jag har så himla ont i halsen :( hostan tar verkligen död på mig,lungorna orkar inte hosta mer.. dricker te och försöker kurera mig så gott det går. Andra gången jag åker på det här skitet! Så jobbigt är det.. Tur att jag inte är lika förkyld denna gången,utan det har mer satt sig i halsen. Hatar att vara förkyld och näsan rinner utan stopp. Nu är det medgörligt ^^


Uppdaterar alltid sent inser jag:P men jag är en liten nattuggla. Sysslar med allt och ingenting på dagarna, sen på kvällarna/nätterna fastnar jag här.

Har inga ordentliga tankar när jag sitter här, eller tankarna hänger inte upp sig på något, och det är liksom skönt. Tänker för mycket annars, på värdsliga ting....




         

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards