madelenee -I do it my way

Alla inlägg under februari 2012

Av madelene - 17 februari 2012 21:47

Hade planerat upp allt så bra,hade värsta vissionen, allt skulle bli så bra alla skulle vara så glada - och så blir det inte det och alla är glada utom jag...


Jag vet inte om det är mig eller andra det är fel på, men jag börjar bli trött och orkar inte kämpa längre, det är så nära.


but I dont want to, i rather trust people,good peolple... no peolpe :(


  

Av madelene - 16 februari 2012 23:15


Somebody is gonna wish that you were here, That somebody is me...



Av madelene - 16 februari 2012 22:54

Vinn gratis godis!! :D



Enklare än att sno godis ifrån barn :P  Neej men bli medlem och börja tjäna ihop massa godis. Godis är ALDRIG fel..även om man bantar ;) Någon gång får man äta godis :D Godis är gott!

Så bli medlem du oxå. Klicka här, eller var du vill :P Heelt gratis är det!







Ska ge massor till mina små kusiner och till lilla Melvin. Dom kommer bli överlyckliga!


      

 

Av madelene - 16 februari 2012 21:58

Såg på en annan blogg tipsa om Campadre.se   och att dom hade erbjudande om uggs. självklart klickade jag in mig direkt! och märker att jag redan är medlem, bara what! Pucko! 



Skitbra. Det är typ som members.com fast på Campadre.se har dom fri frakt just nu ;) och man behöver inte vänta med att bli medlem :)


Gå in och kolla! dom har skitgrymma erbjudanden på massa av grejer, typ timberland,Wonderbra,GUESS och massa mer..

Dom har även tävlingar på sin blogg :D


bild tagen frå campadre.se  

Av madelene - 16 februari 2012 13:20

Tar en paus i städandet,usch vad tråkigt det är..


Haha för någon dag sedan när jag skulle borsta mina tänder och gå och lägga mig, så slutade hela vistelsen inne på toaletten att jag städat hela badrummet - bara en brud som kan få ett sånt ryck.


Efter jag jag städat här hemma så var jag  dum och lovade att gå hem och städa till mamma oxå. Eller dum och dum, snällt mot henne ju men usch vad jobbigt!

Och allt är dessutom jobbigare trots den där jävla hostan, håller nästan på att dö bara av att vakna på morgonen.


Men som sagt, mamma är tvungen att arbeta MYCKET på sitt arbete. Hon jobbade ju dubbelt igår, till klockan 21, hon skulle börjat klockan 14 idag men fick hoppa in 12.30....

Så jävla taskigt. jag menar dom har aldrig haft stacke till att beordra in någon innan,och mamma är omtänksam och tänker mer än på sig själv så hon jobbar ju självklart om där inte finns någon annan (det västa är att andra inte offrar sig lika mycket, alltid mamma liksom).. Så mamma har alltid ställt upp på det där stället! och nu är hon dessutom den som blir beordrad in ??

Dom lovar henne att ge henne ledig en annan dag, men alla vet redan om att det aldrig kommer finnas plats för en annan ledig dag, dom VET redan om det när dom lovar henne en ledig dag!

Det är sorgligt, och dom undrar varför dom inte har vikarier på det där stället ?!

Mja kanske för att dom är dom mest inkopententa idioterna som finns, jobbar med människor men har ingen som helst sympati eller känsla för sina medmänniskor. Äckligt är det att vem som helst får jobba inom vården...


Så daen inehåller stäääädning :D

Sen blir det fest imorgon, mamma har ju fyllt 45 :D

Sen flyttar jag till Fittsjö en vecka och passar hus :) Ska bli skönt, behöver min egen tid även om den skrämmer mig...



 

Av madelene - 15 februari 2012 20:47




 

 




 

 

   

Av madelene - 15 februari 2012 20:17

Lite glad måste jag erkänna att jag blev när jag öppnade posten imorse. 

Jag har alltid älskat att få post :P bryr mig inte om att det är en räkning eller nåt, det är roligt att få bred :D 

Aa kanske inte räkningar så, men asså ja det är lite spännande ändå. Jag hoppas ju alltid på en väldigt liten summa i kuveren ^^



Aa iaf, imorse blev jag jätteglad! :D 

Jag fick 600kr att shoppa för på Hm XD Niiice! 

Hm är bra så,eller hyfsat - men man tröttnat på dom, riktigt mycket. Deras kläder är snygga ett tag och sen bara "blää", skttråkiga.

Gillar cubus,gina och bikbok annars. Eller bikbok är inte så jävla snyggt, inte alls min stil egentligen... 

Jag kör stenhårt på budget grejer, allt över 500kr är dyrt och det svider ritkigt att handla grejer över det. Så jag är lite proffs på rean ;) Varför betala full priiis när man får för halva,kooompis ;)

Fast en som verkligen kan rea är min mamma!! Hon har päls västar,kappor från 70%, märkes skor för 70%, kläder i massor för under 200kr, hon är KUNG! som en liten blatte-mamma. Tränger sig fram, och lyckas aaalltid få vad hon vill ;P

Hahah neej min mamma är lugn. Hon ser sådär stolt ut över att hon "lurat" dom på mer än 50%, så hon är ööövernöjd :P


Såå det kommer bli shopping! :D I love, och jag böver inte lägga ut en spänn! XD


Av madelene - 15 februari 2012 19:02

Idag har jag varit och jobbar. Varit jätteirriterad, och det har irrriterat mig!

Jag säger en sak och gör en annan, jag måste verkligen sluta med det! Mitt beteende gör mig till den jag är, men just nu så är mitt beteende emot allt jag står för. Så jävla dumt!


Jag måste jobba mer med mig själv, men det är så jävla jobbigt här. jag har liksom ingen att prata med, ingen förstår sig på mig - och/eller så är dom falska.

Jag känner inte mig trygg att prata med någon här.. Det känns som om man inte bli tagen på allvar, och/eller så är man rädd för att det man pratar om kommer ut till andra. Aa det är massa som hindrar mig från att prata med någon härifrån.

Jag har inte hittat rätt...

och det känns som det är fel på mig, fast jag vet om att det inte är det. Jag är bra, jag har bara inte hittat rätt.



Ska dra hem till mamma lite senare.

Tycker synd om henne, hon blev tvingad att jobba dubbel pass idag. Dom kom hem typ 2.30 inatt och hon började jobba klockan 7, skulle slutat 16 men får jobba till 21...

Så jävla hemskt, min älskade lilla mamma. Dom tar verkligen ut henne! Hoppas att hon får ledig imorgon!! Tänker anmäla dom annars, man får inte jobba sådär!


Var riktigt trött när jag skulle upp idag, mår fortfarande inte riktigt bra tror jag. Hade kunnat sova till 14 idag, och ändå la jag mig inte så sent igår.


Hörs senare. Eller imorgon.



utanför mitt föönster  

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards