madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 22 april 2012 16:20



Vad tror ni om såna här miljövänliga högtalare ?

Dom är alltså gjord i kartong, och går att vika ihop. Rätt Coolt om inget annat :)

Men jag undrar hur bra ljud det blir ?? Enligt rekomendationer så ska dom vara feta, men aa-media ljuger..


Såå vad tror ni?
Finns massa olika färger, 75kr nu hos Bamarang. Dom kostar egentligen 110 tror jag det var.

Aa och det är ju lite de vaa, priset säger kanske en del om vad det är för kvalité?


Ska nog klicka hem och kolla. 75spänn liksom. Eller njä, vi får la se.

Vill ni testa så klicka på bilderna så kommer ni till sidan där dom har rea på dom :)




   

2012 · 2013
Av madelene - 20 april 2012 23:34

 Riktigt nice solglasögon från Lensways.se

Riktigt billiga är dom oxå på märkes glasögon, me like a lot. Varför köpa full priiiis,när du får för halva koompis ;) :P

Slipper man gå runt med fake som man köper utomlands, real deal för mycket billigare peng än i affärerna.

Det är ju snart mors dag (27 maj,en hel månad men ÄNDÅ ;P)

Jag vet att iaf min mamma hade blivit jätteglad om hon fått ett par såna i present, så hon får känna sig lite lyxig ;) - för det är hon värd som fan min mamma!



Har själv valt ut några favoriter här,såååå coola!

och fortfarande är jag inte någon hejare på kollage :P

Haha pinsamt, men men. Jag tycker det är kul, så det får se ut hur det vill tills jag har släppt kontrollen över hur det ska bli. Jag tänker liksom för mycket och så blir det bara skit av det...

Aja ^^


Ni kan ju själva bli medlem på Mylovebasket och gilla massa kläder och göra egna kollage. Tidsfördriv som fan, och jätteroligt att samla på sig kläder, bara titta på dom eller klicka fram dig till hemsidan och köpa det du tycker är fint.

Allt under samma ställe :)





Aja

Av madelene - 18 april 2012 23:16

blää



Haha asså nej, jag är inget duktig på det där :P

men grejerna är ju sååååå snygga!


Älskar såna där T-shirts, har själv massor med olika coola tryck på.

En sån t-shirt kan ju göra hela outfiten,tycker jag ;)


Och keps, har börjat få någon fetish för det.

Tycker verkligen det är skitcoolt med keps, tänk att ha en hel vägg med olika kepsar! :O

En vägg med väskor, en med skor och en med kepsar ;) jag hade ääääälskat det! ^^

Av madelene - 15 april 2012 21:51

Har beställt hem ett par hörlurar :)


Jag kan verkligen inte ha såna pluggar in i öronen. Mina öron är jättekänsliga och jag får lätt exem, som doktorn jämförde med psoriasis :S

Han menade att om jag inte är försiktig med mina öron så kommer jag ha problem med mina öron hela livet, som bara blir värre och värre.

Så jag får inte pilla i öronen -inte alls! Det gula i öronen SKA vara där (uuugh,typ det värsta jag vet) Jag borde ha proppar i öronen när jag badar/ duschar och fixar håret, mössa som skyddar öronen om dete blåser eller är kallt ute.

Och jag får då absolut inte ha såna här pluggar i öronen som spelar musiken RAKT in i örat.


Missköter jag detta, vilket jag gör :/

Då påverkas balans sinnet och jag kan nog uppfattas som lite full kanske (??)

Det känns väldigt ofta som om jag ska svimma oxå, eftersom balans sinnet ständigt störs. (balans sinnet sitter inne i örat, för er som inte vet^^)


Jag måste nog kolla upp det lite mer kanske...

Doktorn menade ju ändå på att det skulle gå över,eftersom jag inte hade något virus i kroppen.


IAF! Har klickat hem ett par nya hörlurar.

Jättefina är dom ^^

Dock är jag rädd för att dom är för stora för mitt lilla huvud, att jag ska se ut som en alien...

Men vi får la se. Hoppas det inte ser dumt ut ^^


 

Av madelene - 10 april 2012 13:15


Just nu har dom 30% på Casio Stiliga oldschool ur hos bamarang

Skitsnygga tycker jag dom är. Speciellt dessa!




   

2012 · 2013
Av madelene - 8 april 2012 12:38

   

2012 · 2013
Av madelene - 8 april 2012 10:45



Det här tycker jag är skit coola! Det är fotoramar :)

finns i andra modeller oxå, jag gillar alla.

gillar den gamla stilen, så mysigt och coolt på samma gång -som jag ;)  haaaah!


 


Klicka på bilderna för att komma till sidan där man kan klicka hem såna.

27% rea på dom där :)



2012 · 2013
Av madelene - 6 april 2012 14:00

Nu har Members.com erbjudanden från Nelly igen :)

Skor - 79% rea!





i loooove




Man måste alltså göra sina köp igenom members.com för att få rabatten.

Och av någon konstig anledning så tar det 3 dagar att bli  godkänd medlem, och det är så länge som dessa 3 erbjudanden varar.

Så vill ni ta del av det så kan jag skicka en inbjudan till er email.

Eran mail raderar jag sedan så ingen annan kan få tag i den :)





Och dom har 30% hos Meybelline oxå :)

och hos L'Oréal Paris

Skitbra! Smink behövs alltid!


Men skynda! det är som sagt bara 3 dagar kvar, 2 dagar kvar på sminket!

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards