madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 1 juni 2011 00:14

Ja hatar att välja ny telefon. Det kommer ju upp "bättre" men framför allt snyggare telefoner hela tiden. Det är som en Fu**ing djungel!

Sååååattee.



Jag älskar sony ericsson. Sådär som man älskade nokia 3310 :) Bra musiktelefon, som jag värderar högt!


    

iphone. som jag egentligen hatar ? tycker cameran är spännande bara :) musiken är väl oxå rätt okej på den eller  ?


  

Nokia N8. den har grym camera, annars vet jag inte. Den verkar väl cool sådär.

Men tröttnar jag på den ? Nokian (förutom 3310) har jag tröttnat på förr. jag gillar inte nokia.




 

Lg 2X verkar rätt cool ändå. Bra musik,bra camera,snygg som fan, verkar helt lätt. Lutar faktiskt åt den här...

Av madelene - 1 juni 2011 00:05

        


Av madelene - 24 maj 2011 22:16

Beställde ju hårprodukter. Skitbilligt, måste jag ändå säga :)

Trots att min pojkvän fick lite små spel på att jag köpt hårprodukter för 500kr. Skitbilligt om vi kollar på vad jag fick!

 Fick iaf grejerna idag :) är så lycklig för dom, thanx mammi and daddi :)

Snabb levarans gillas som fan. Så imorgon ska jag njuta av en riktigt skön dusch, med "ordentligt" schampoo och balsam. Och sen blir det perfekt med värmeskydds spray och silikondroppar. Mitt hår blir verkligen till liv!

älskar mitt hår när jag får använda "ordentliga" hårprodukter. Jag älskar hårprodukter! Allt som luktar gott- lotioner,inpackningar,parfymer,sköljmedel :P

Iaf, håret blir jättelent och lätt,stort plus det luktar väldigt frächt och gott. Håret blir lätthanterligt och inte så tovigt.


     

    



Ska tvinga min pojkväns kompis att ta lite hårprodukter i hans fina lååånga hår :)

Han ska SE skillnaden! hahaha. preperd for fight!


Beställer nog hem inredning för resten av födelsedagspengaran. Kläder har jag som fan. skor har jag så jag klarar mig,för tillfället.

Längtar tills jag får pengar :)

     

Av madelene - 19 maj 2011 12:55

 


Fyllde den härliga åldern 24 igår. Kan man tycka vad man vill om, men dagen var helt underbar iaf :)

Spelar nog ingen roll hur gammal jag blir, för jag älskar min dag! jag blir som ett litet barn i kroppen och sinnet. Springer runt och är helt glad. Jag trodde inte det faktiskt, inte denna gången. För jag har verkligen fasat över den här dagen, då jag fyller 24! oh det är bara 6 år tills jag blir 30 :( jag vill inte växa upp, jag vill vara pippi långstrump eller nåt. Jag älskar min barndom och min tonår.

Jag hatar liksom när människor förväntar sig saker från mig. Typ nu är jag 24, då får jag inte betee mig på ett viss sätt. jag har liskom ramar att leva inom, och jag hatar att vara tyglad! jag vill göra precis som jag vill alltid. Men det går inte, tyvärr.


Aja, nog om omogenheter :P

Hade en väldigt bra dag igår som sakt. Fick blommor,pengar,pressentkort på nät-shopping (som jag blev super glad över, älskar att webbshoppa),dvd filmer och foto på mina fina kusiner :)

Bjöd på hemmagjord äpplekaka :) Jag är riktig hemmafru som borde BO i ett kök. Jag hade älskat det. Mannnen jobbar ihop pengar och jag bara är hemma och är fin och gör hemmet fint ;)

oj vad jag snöar in på annat :P äpplekakan blev jättegod iaf.

Jag är jättenöjd med min dag, jättenöjd :)


Ska nätshoppa idag :D och kanske åka in till Hässleholm och handla lite smink och krämer då jag fick ett 20% rabbat på hm.

Eller så är jag bara hemma och städar idag. Hoppas på att det blir fint väder så jag kan sola på balkongen. Min snygga bränna håller på att försvinna.

Man kanske ska sola solarium inne i stan ?! JA :D

 missbrukade ju dom där solariumen innan. Nu var det ett jävla tag sedan.


    





Hait, min baby sitter och väntar ut mig nu.

Pyce people


        To die for!!!

Av madelene - 18 april 2011 17:30

Hittade världens snyggaste klänning på hm! ohgud vad kär man kan bli i matriella grejer. Den hade kostat 499 tror jag men kostade nu bara 299! waow,nästan i min prisklass, lite "dyr" men det är den värd. Oh vad fin ^^


 


Hittade även ett par skor,som jag har kollat på överlänge och älskat och drömt om, som passar PERFEKT till klänningen. Blir helt uppspelt, oj vad det kan göra mig glad.

Samma med ett par skor jag köpte i thailand, oh vad kär jag är i dom och vad lycklig dom gjorde mig den stunden jag köpte dom. jag var on top of the world. älskar dom.


 

Detta är ett par helt randomskor. har inte dom och inte dom jag menar i inlägget. Men visst är dom snygga ? Vettikatten när jag skulle användt dom, men fina och titta på är dom :)

Av madelene - 16 mars 2011 13:45

Idag har jag faktiskt klickat hem lite grejer ifrån hm.

Lite troser och sådär. Baby klagar på att jag inte bryr mig längre och att jag går runt i "mamma" troser (vanliga fucking bomuls troser är det faktiskt) alltid. Aa det är ju skönt, och jag är alltid hemma, så att ja det är väl inte så konstigt. Vem sitter i tros lådan i en kvar för att leta upp "rätt" par troser ? haha jag vet några stycken iofs, men jag hoppas det är dom som är lite tros galna så det inte är självförtroendet som sitter i troserna, för då kan det bli hemskt fel. "jag känner mig mycket finare och frächare med fina troser" Amen va ? så dom andra vita troserna är inte frächa ?

onödigt! Hur kom jag så djupt in på det :p


Iaf, köpte en jacka som jag tänk på såååå länge. Har verkligen velat ha den men varit för snål för att köpa den. ingenting ska helst gå över 400kr när jag handlar kläder. Rätt omöjligt idag, men jag drar ut på det rätt länge och letar länge och väl på rean. Lite halv snål ? :S Älskar kläder men hatar att lägga ut pengar på skiten.

Aja, mycket snack om ingenting.


Min jacka iaf, skitsnygg. Och med ett M där oxå    Madelene    den skrek alltså efter mig, jag är tvungen att ha sån jacka

Hoppas den är så last year så att ingen har på sig såna modeller denna våren/sommaren. Inte kul att se lika dana ut


  

Ett par nya pilot brillor eftersom Kenan satt isönder dom förra..


      

Och denna fina tröja vill jag ha, men den kostade för mycket för min smak. typ 275kr eller nåt. Helt sjukt för en T-shirt   

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards