madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 3 mars 2012 12:29

Glöm inte att gå in på Campadre!

Just nu har dom en tävling i sin blogg,där man kan vinna en äkta Gucci väska! Inte så dumt för dom som är intresserade :)


Annars har dom ju skitbra erbjudande som är riktigt svåra att motstå. klockor,kläder,resor,uppleverlser, AALLT!

Riktigt bra :) Bli medlem! ^^


 

2012 · 2013
Av madelene - 29 februari 2012 00:49

 

PÅ HM.COM JUST NU!

FRI FRAKT + 10% OFF

Rabattkod 9756




 

2012 · 2013
Av madelene - 25 februari 2012 23:04

Är skit stolt över mig själv som inte har shoppat på eevigheter! Eller det känns som det iaf, det är max några veckor sedan kanske ?

Men det är grymt för att vara jag. Gick typ in varje vecka innan och beställde något på nätet, det är såå kul ^^ girls bestfriend, definitifvt!

Gör vilken piss dag som helst till underbar, bara klick klick ;)


Men nu har jag hållt mig jättelänge, inte ens varit inne och kollat på något :)


Dum som jag är så gick jag in på en blogg som jag VET frestar mig till att shoppa loss, och jag verkar inte vara i närheten av hennes ekonomi!! Så jag kan inte ens köpa hälften av allt hon gör, Och Älskar hennes stil!

Så hon frestar sönder mig!! Vill bara klicka hem massa grejer, jag får massa ideer och huvudet går verkligen loss efter jag varit inne hos henne. Varje gång..


Så nu sitter jag här, med vääärsta beslutångesten. ska jag ? klarar jag av det ? baara en liten stund kanske... ^^

2012 · 2013
Av madelene - 16 februari 2012 21:58

Såg på en annan blogg tipsa om Campadre.se   och att dom hade erbjudande om uggs. självklart klickade jag in mig direkt! och märker att jag redan är medlem, bara what! Pucko! 



Skitbra. Det är typ som members.com fast på Campadre.se har dom fri frakt just nu ;) och man behöver inte vänta med att bli medlem :)


Gå in och kolla! dom har skitgrymma erbjudanden på massa av grejer, typ timberland,Wonderbra,GUESS och massa mer..

Dom har även tävlingar på sin blogg :D


bild tagen frå campadre.se  

Av madelene - 15 februari 2012 20:17

Lite glad måste jag erkänna att jag blev när jag öppnade posten imorse. 

Jag har alltid älskat att få post :P bryr mig inte om att det är en räkning eller nåt, det är roligt att få bred :D 

Aa kanske inte räkningar så, men asså ja det är lite spännande ändå. Jag hoppas ju alltid på en väldigt liten summa i kuveren ^^



Aa iaf, imorse blev jag jätteglad! :D 

Jag fick 600kr att shoppa för på Hm XD Niiice! 

Hm är bra så,eller hyfsat - men man tröttnat på dom, riktigt mycket. Deras kläder är snygga ett tag och sen bara "blää", skttråkiga.

Gillar cubus,gina och bikbok annars. Eller bikbok är inte så jävla snyggt, inte alls min stil egentligen... 

Jag kör stenhårt på budget grejer, allt över 500kr är dyrt och det svider ritkigt att handla grejer över det. Så jag är lite proffs på rean ;) Varför betala full priiis när man får för halva,kooompis ;)

Fast en som verkligen kan rea är min mamma!! Hon har päls västar,kappor från 70%, märkes skor för 70%, kläder i massor för under 200kr, hon är KUNG! som en liten blatte-mamma. Tränger sig fram, och lyckas aaalltid få vad hon vill ;P

Hahah neej min mamma är lugn. Hon ser sådär stolt ut över att hon "lurat" dom på mer än 50%, så hon är ööövernöjd :P


Såå det kommer bli shopping! :D I love, och jag böver inte lägga ut en spänn! XD


Av madelene - 11 februari 2012 00:48

Nu har members.com erbjudande från nelly.com -75% rea på skor! Skitnice! Jag äälskar ju skor.

Erbjudandet varar 2 dagar till, så vänta inte..(misstag jag själv brukar göra)


Är ni inte redan medlem på member.com så säg till. Det tar liksom 3 dagar att bli godkänd medlem (??) men blir man inbjuden av en vän så behöver man inte vänta på att bli en godkänd medlem.


Sist köpte jag ju 3 par :)


     

Av madelene - 5 februari 2012 22:37

Nu har dom ett erbjudande från Nelly på members.com igen :) 70%

Förra gången hade dom ju 60% (tror jag det var) på massa Nelly skor. Köpte ju 3 st för 365kr! :D ööööverlcklig var jag för dee ^^

Gå in och kolla iaf, dom har ju massa andra erbjudanden oxå,både till killar och tjejer. Alltid minst 40% rabatt hos massa olika företag, resor och sånt oxå. skitbra :)


Det tar 3 dagar att bli en godkänd medlem,så¨om man vill ta del av bla Nelly erbjudandet,som bara varar i 2 dagar till, så kan man skicka sin e-mail till mig, så kan jag skicka en inbjudan till er :) så blir man godkänd dirr och kan börja shoppa omedelbart! XD Looove



Jag har ju presentkort på nelly, så jag är överlyclig över att jag kan hadla lite jag oxå när det är så bra rea. Annars hade jag ju fått låta bli och det hade varit heeemskt synd :P


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards