madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 2 oktober 2011 17:11

Sådär, då har jag beställt en jacka :) Jättefin, dock ska jag köpa en till :P och det är sån jacka som aaaaldrig kommer bli gammal, aaaaldrig kommer bli ful eller nåt.

Den jackan jag beställde nu är mer,aa en stil liksom- och jag är rätt varierande,men alltid en toutch av mig själv ;) :P

Varför ska jag köpa två jackor ? för att jag vill det :) det är viktigt för mig att ha flera jackor, så jag kan variera.

Det är skittråkigt,enlig min egen åsikt, att bara ha en jacka! En jacka som du har till allt! Jeans som legins och tunikor... Nej, man sk ha minst 2 jackor, 3-4 hade varit det bästa :)

jag hade passat perfekt till hemmafru. testa kläder och göra min fin hela dagarna, på någon annans tjänade pengar ^^ åh vad lycklig jag hade varit ;D


Nu är det bara skor som jag ska köpa, och jag vet typ vad jag vill ha. Har hittat ett par, eller vill ha ett par nya fake uggs oxå - men förutom dom så har jag hittat skitsnygga fodrade stövlar.Riktigt fina :)

Men vill ha ett par andra oxå, som man bara stoppar i fötterna och går-passar till allt. uggsen gör ju iofs det. men jag vill ha mer vinter känga oxå liksom. Ett par uggs,ett par höga stövlar och ett par kängor - perfekt!


Låter kanske som jag är värsta snobben, men det är jag inte. Äääääälskar bara att handla och ha allt jag vill ha. jag äslkar skor,väskor,underkläder,kläder,smycken,hår/hudvård asså allt sånt där tjejigt. jag vill ha ett slott med allt som en tjej behöver. typ 10 000 olika par skor,minst lika många klänningar och 5000 olika jackor,väskor - ja asså allt.

Och fast jag älskar allt det där tjejiga, så är jag nog egetnligen inte så tjejig... ??

grjer är roliga bara, jag älskar grejer :)

Och sen kanske jag ska tillägga att jag absolut inte har pengar till allt jag vill ha, och därför kan jag inte köpa så mycket som jag önskar.

men det är ju tur fantasie världen finns, så jag kan gå in här och skriva ner mina vilda fantasier ^^ ;)


Av madelene - 27 september 2011 09:48

Åh vad kul om mina skor kom idag :) Jag har fortfarande inte tillfälle att använda dom, men skitsamma. Jag är så lycklig för att dom ska komma.

Nu kanske jag borde tänka på vinter kläder. jackan som jag hade förra året vägrar jag detta året!


Så vi får la se, vill ha en svart.

Och skor måste jag oxå köpa, vinterskor-eller varmare skor :)


 


Av madelene - 24 september 2011 13:46



Dessa små sötnosarna har jag beställt hem ^^ (dom rosa)

Är så lyycklig :) läängtar tills dom kommer.

Funderar på om jag ska köpa ett par i någon annan färg oxå,eftersom dom är såå snygga!


Frågan är bara när jag ska använda dom. Eller jag vet när :) När jag väl flyttar till en stor stad. Då ska jag bli sex and the city Carrie och alltid ha high heals!

jag älskar skor, det spelar ingen roll vilken form eller färg det, jag ÄLSKAR alla! ^^




Av madelene - 21 september 2011 14:03

Får sätta mig och shoppa lite.... har ju länge velat ha en tröja,som jag såg nu var på rean. så ska roffa åt mig  den snabbt som fan!


    

Jättefin är den :)



Min sparkdreckt kom i måndags :) Bästa köpet jag gjort. Gud så skön.
så nu är jag lika mobbad som alla andra. och jag som hade bestämt mig för att ALDRIIG köpa mig en sån här :P Men okejdå, den är skitsoft att chilla med. riktigt varm och skön.

Så till ALLA, köp en sån! Det är faktiskt värt det och ni lär inte ångra det.'Tänk er sitta med den nu i höst och vinter mörkret ^^

och nej, den är inte snygg - den sitter inte snyggt - men vad gör det när den är sååååååå otroligt skön ? :)


Och ni ska oxå tänka på att man inte behöver lägga ut flera 1000 på en, för dom från Hm och Gina tricot är MINST lika sköna och kostar mindre än halva priset,som en "riktig" gör. Så tro inte er och gå och köp den dyraste och försök vara fancey i den, för det är bara dumt. eftersom dom varken är så snygga att kolla på eller ha på sig så är det onödigt att köpa i olika färger och grejer - för dom är fula precis så som dom är. det ska bara vara mysigt, så det spelar ingen roll om du har en riktigt eller fake -its the same thing ;)





Hata livet idag, jag sitter bara och gråter.

så shop,shop,shooopaholic!

Av madelene - 1 september 2011 19:32



Är det något jag älskar så är det coola T shirts. Så jävla snyggt och man kan ha det till allt, både som slappe kläder och till en outfit.

Tycker det är coolt, skitcooolt. Hade jag haft massor med pengasr så hade jag köpt maaaaassor med såna tröjor.

Har en hel del i gardroben, men inte så jääättecoola. Vill ha coolare


                           


Love it!

Av madelene - 31 augusti 2011 02:06

Kunde inte låta bli.... Så har varit inne på Hm igen..... Bad! Har liksom knappt plats i min gardrob. MÅSTE rensa där, igen. Har redan 2 stora sop säckar nere i förrådet.


Men måste visa iaf :)


 

Jeans 99kr! Tog ett par svarta oxå :)



 

En sparkdräckt :P haha. Tog den på killarnas avd. tjejernas var så ful!

Dom säger att dessa är mycket skönare än dom som kostar 1000-1500 spänn. Så varför lägga ut så mycket när man kan få typ samma skit för 400 :)


  Skitfint halsband 80kr!


Nu är det slutshoppat på 2 månader! Kanske möjligvis en tröja till som jag länge kollat på. Men vi får se, ödet ligger på den ;)

Ska sova nu och hoppas dagen börjar bättre imorgon än vad den gjorde idag.


Av madelene - 23 augusti 2011 00:07

För att påminna mig själv så skriver jag här att jag MÅSTE in ch kolla skor imorgon på en sida.


           


Wiiie :)

Av madelene - 22 augusti 2011 14:48



Jag älskar verkligen det modet som är nu. Det är precis min stil. Massa färger, speciellt gult,grönt och blått! Bara YES! Love it. Och vi har precis varit i en period med neon färger som jag oxå äääälskar! Så jävla snyggt med färg! Helst rosa,grön,gul och blå- favvo.


Va är det 70-80 tal ? Eller 60 ? I vilket fall som helst så älskar jag alla årtalen, klädmässigt, jajo och levnads sättet oxå iofs :)

Men kläderna, ohh vad jag älskar det.

När jag tänker på min farmor så tänker jag bara på de stora svarta håret som dom hade satt upp och bandet runt huvudet och med snelugg. och dom fina klänningarna och alla coola stora glasögon,helst vita. Så himla fint! stilen är så Stilren men ändå busigt på något sätt - thats me! '

Det enda jag inte gillar är den där fula bruna färgen som dom ska envisas med att ha på alla kläder, skitful! bajs brun,som legat i solen någon timme, usch! bara äcklig färg. + de ser ut som man inte har några kläder på sig om man tex har ett par byxer i den färgen. Näe, den går fetbort!


Här är iaf några grejer som jag SÅÅÅÅÅÅ gärna hade köpt. men dom kostar för mycket. Den lilla väskan som inspererats av en påse (kasse,eller hur ni nu säger det) är skitcool,älskar färgen! och skärpet oxå,jättefint.

Men nooo noo nooo för det priset! Väsk-påsen vill dom ha 500kr för!!!! Vafan ?

skärpet 150spänn! Bara lägg av! 50 spänn för skärpet och 150 för väskan, maax!!

Till och med ullared har ju blivit dyrt... pengar har stigit människan över huvudet, och ändå är pengar det enda som oroar oss, aa förutom naturen dåra.

Hur svårt ska det vara att få det gå runt utan att lura,stöta ut männisor ? (heelt annat ämne, så slutar nu)





 
 

 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards