madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 6 maj 2012 04:46















I really love you, please be mine!






To die for

Av madelene - 3 maj 2012 09:30

Färgadelinser firar att våren är här så dom har kanon erbjudanden på Ray-ban glasögon och billiga linser!

Ööövernice! :)





Ray-Ban för endast 945:-/par.


MakeLooks cirkellinser för endast 198:-/par

2012 · 2013
Av madelene - 3 maj 2012 00:24

Beautynet



Vill beställa både hår och hårprodukter!

Det kliar i fingrarna som fan!


Fast jag vet inte, grejen är att jag nog bara vill ha det för att HA det liksom. Och det är ju lite onödigt.

Men visst är det fiiint ^^

Jag vill ha lite mer fyllnad i håret, lite slingor liksom. Och knall röda slingor kan vara coolt, även om jag färgar mitt hår mörkt igen.

Aa så vi får la se. Skitbilligt ju.

Så jag är dum om jag inte köper det - samtidigt är jag dum som köper det bara för att. Tycker ju inte ens om löshår!

Måste verkligen bestämma över mitt huvud!!



 

2012 · 2013
Av madelene - 29 april 2012 18:20

Såå coola! klickade hem en sån oxå, när jag ändå är igång.

36% off så för 140kr är dom mina! :)


     


"Trots sin lilla kropp innehåller Headphonies en himla massa personlighet. Och framförallt bra ljud! Dessa små bärbara högtalare är formgivna av brittiska designers som kombinerat cool design med teknik som ger grym ljudkvalitet. Koppla in din telefon, dator eller mp3-spelare och rocka loss tillsammans med Inked, Koko eller någon av de andra karaktärerna!"

2012 · 2013
Av madelene - 29 april 2012 18:07

Gick in på members och såg att dom hade 72% reahumanity armband.

Jag tycker dom är så snygga och fina! Älskar att det står massa fina ord på dom och att dom i finns i massor av olika färger.

För 149 kr klickande jag hem 2 st armband, ett till mig och ett till min mamma :)

Tycker hon förtjänar ett sånt av mig. Hon är världens bästa!   


   




      

      



2012 · 2013
Av madelene - 28 april 2012 18:45

Åh vilka fina och roliga grejer och erbjudanden dom har på bamarang! :)


Jag tänkte jag skulle beställa hem ett sällskapspel.

Jag tycker det är jätteavkoplande och roligt att spela spel.

Kommer ihåg alla dom gamla spelen dom hade på dagis och förskolan, jag spelade alltid :)


 







På söndag börjar andra kampanjer, bla på väskor och,

sen en grej som jag tycker är AScoolt är telefonerna!

Så fett! jag älskar allt sånt där gammal. Inte gammal-gammalt, utan gammal nymodighet. Förstår ni hur jag menar ?! :P haha

Tror jag kommer klicka hem en telefon oxå. Bara för att ha :P haha





   

2012 · 2013
Av madelene - 26 april 2012 17:00


Åh, studenten. Fan vad nice det var.

Jag är en av dom som önskar att jag tog mer vara på min student, visst hade jag roligt. men jag hade kunnat ha så mycket roligare!

Aja, gjort är gjort -fel prioritering.



Här är iaf några billiga klänningar jag tycker är jättefina! :) Gillar när man sätter lite färg på sin student klänning, inte bara helt vit, men samtidigt hålla sig till "färgen". Det har ju alltid varit så, varför trotsa det gamla ? ;P


Alla tudenter borde verkligen tara vara på den här tiden. Allt blir så mycket tråkigare sen, hur mycket man än hatade skolan så kommer man sakna den. time of your life :)

Iaf enligt mig ^^


stunden



2012 · 2013
Av madelene - 22 april 2012 16:30

I TOTALY LOVE THIS!

Hur coolt är inte dessa inrednings grejerna?!?!


            


Har för mig att någon i min släkt hade en liknande fåtölj, och jag älskade dom redan då! kommer ihåg att jag ville SLICKA på dom för att jag tyckte dom såg så fina ut. Min smak helt enkelt ;) Hahahaaah

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards