madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 22 september 2012 12:48

Gick in på bubbleroom  för att kolla lite jackor. Det är ju svinigt kallt ute nu! Varje år kommer det som en chock, sommaren är för kort helt enkelt.


Men lite kul är det med höst och vinter ändå.

Alla snygga jackor och skor man får använda. i looove it ^^


Åh vad jag vill ha Denna . Har velat ha den jättelänge, fast jag hade tagit bort bandet i midjan.

Så mysig och skön. man ser ju lätt uppklädd ut med bara ett par svarta legins och en skjorta.

jag älskar lager på lager oxå, så jävla snyggt.


B.young - Berbel Waistcoat hos Mylovebasket




Denna är oxå så jävla snygg, men för dyr för mig.1900 spänn mindre och jag hade funderat på att köpa den, nu är den helt utesluten, tyvärr :(

Jofama By Kenza - Kenza 10 hos Mylovebasket






Den här är oxå för dyr för mig,men den är verkligen skitsnygg!

Både i röd och i blå, så snygg!

Dolomite - Karakorum Jacket hos Mylovebasket Dolomite - Karakorum Jacket hos Mylovebasket




Ge mig, ge mig, ge mig..... pengar ?? ^^

2012 · 2013
Av madelene - 21 september 2012 16:33

Älskar när mitt hår är nytvättat och sen har fått torka av sig själv. Det blir så livligt och fint ^^

jag tvättar typ håret 2 gånger i veckan, eftersom min frisör för längesen sa att det inte är bra att tvätta håret för mycket så slutade jag med det. Tvättade håret typ varje dag innan när jag gick i skolan.


kommer ihåg att jag tyckte det var skitjobbigt att vänja mitt hår vid att inte bli tvättat så mycket.

Bara efter en dag blev håret jätteflottigt och äckligt, och det är/var typ det värsta jag vet-flottigt hår! det är skitsamma om håret är rent och luktar gott - är håret flottigt och fettigt så mår jag illa! uugh...


Men när håret väl vant sig så blev det inte så flottigt och fettigt så snabbt sen.
Nu kan jag lätt vänta med att tvätta håret i 4-5 dagar.
Duscha gör jag ju ändå,så ni inte missförstår -tvätta håret snackar vi om nu ;P


Det är bra för håret att bli fettigt och flottigt, det ger håret näring. Så man ska helst inte tvätta håret förrän det har blivit sådär äckligt, för då tar man bort alla näring till håret och man lär märka senare i livet att håret inte mått så bra.

Inget märks ju direkt på håret, utan man märker det nog mer senare med åren att håret håller i sig liksom.



Eftersom jag då hatar att ha flottigt hår så använder jag torrschampo.

Det är riktigt bra grejer det! :)

Det tar bort det flottiga så man kan gå i 1-2 dagar till utan att behöva tvätta håret och ändå se fräch ut ;)


finns skitmånga att välja på. Köpte en som inte alls var bra,håret kändes barbie hår (fake)
och den hette faktiskt något sånt oxå, big fake eller nåt :P


Men  tigi dry shampoo är riktigt bra! :) Luktar skitgott och gör håret luftigt och frächt istället för flottigt och klistrat längst huvudet.

Alla borde ha en sån. Den är inte alls dyr och räcker ändå ett tag.


 

 

http://www.bellbox.se/tigi-rockaholic-dirty-secret-dry-shampoo-300ml.html

2012 · 2013
Av madelene - 31 augusti 2012 01:02


Första gången när jag såg dessa convers liknande skorna så tyckte jag dom var skitfula, ritkigt fula.

MEN, sen härom dagen hade min lillebrors tjej köpt ett par såna, och ooooh så fina dom är!

Dom är riktigt coola, sååå mycket snggare in real life.

Nu vill jag bara ha ett par, jag MÅSTE ha ett par!


Fortfarande när jag ser dom på bild så tycker jag inte dom är snygga,

dom ser helt mongo ut.

Men dom ÄR fina, dom är verkligen ^^

Av madelene - 26 augusti 2012 04:15

Sitter och kollar på massa kläder. Det är bra! jag har köpt för denna månaden. 3 par skor, en jättefin skjorta,underkläder,smink,och ny halsduk,eller sjal eller vad det är.

Men ååh! vill köpa en jacka, eller två jackor vill jag ha.

En ny skinjacka och sen en baseball jacka.

Det är så irriterande för jag vill inte ha vilken baseball jacka som helst, jag har en speciell i mitt huvud. Och jag hittar inte en sån.

Jag vill ha två färgad, med luva och så ska den vara..... ja som en baseball jacka. Finns så många olika modeller men dom är så fula och "stiliga" på något sätt. Sån vill jag inte ha. Den ska sitta som en baseball jacka SKA sitta.

Hittade en på kill avdelning. Rätt pris och allt, jättefin var den. Tog den minsta storleken men OJ så stor den var. Blev typ klänning på mig.
Så pojkvännen tog den istället. Skitirriterande att se den på honom....


Men jag letar vidare, som sagt den måste vara i rätt prisklass oxå :P jag är inte snål, bara ekonomisk ;P (min mamma hade slagit mig om hon hört mig påstå något sånt)

Tur är det väl att jag inte hittar någon :P
Jag borde inte lägga ut pengar på mer grejer. Jag borde spara så jag kan komma utomlands INNAN vi ska till Thailand. pallar inte vänta dom månaderna på sol - jag behöver det NU!



Urban Classics - Ladies College Sweatjacket 216 hos Mylovebasket Urban Classics - Ladies 2-tone College Sweatjacket 218 hos Mylovebasket Adidas - Adidas Collegiate Jacket hos Mylovebasket Carhartt - Carhartt Robson Jacket hos Mylovebasket
Ingen av dessa duger alltså. Eller jo längs ner till vänster är väl rätt fin, men det är bara för det stora adidas märket.
och den bredvid är nästan rätt, bara helt fel färger...

Av madelene - 26 augusti 2012 00:26

På måndag går rean i gång hos members.

Uggs Austalia 50% och nelly high heels shoes 78%


 

2012 · 2013
Av madelene - 22 augusti 2012 18:00
2012 · 2013
Av madelene - 21 augusti 2012 12:30

Converse - Converse All Star High Top Trainers hos Mylovebasket


jag vill ha ett par såna här! 

Har aldrig fastnat för dom innan, men nu vill jag ha dom.

Ett par skor till kan ju aldrig skada....

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards