madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 30 mars 2013 22:05

Det är 3 grejer jag veeerkligen ska köpa när jag får ritkigt med pengar igen.

Har läängtat så länge efter att bara få klicka hem det!



Dessa skorna... Vill såå gärna ha dom :) Skitfeta!

     





Den här skiitbra sko-"hyllan". så perfekt!

 





och mitt hårs bästa vän!

 
  

Av madelene - 29 november 2012 00:42

Dom har samlat massor av jul och nyårs klänningar på mylovebasket :)

jag har suttit och klickat på maassor! Så roligt ^^


På mylovebasket har dom ju samlat alla e-shoppar så man lätt hittar det man letar efter. Asbra är det!

+ man kan samla kläder utan att behöva köpa dom, me love! i feeling rich ;)


Glitter klänningar har jag fastnat för. Så lätt, bara på med svarta eller andra enkla pumps till och du är ready to go.

Glitter måste alla tjejer gilla,fast dom säger att dom inte gör det.

jag var lite sådär till det i början, eller ska jag vara ärlig så ville jag inte ha det för att folk hade trott jag ville se ut som en docka eller strippa eller nåt. Men nu när det är mooooode så är det ju fritt fram utan att bli dömd... Jag älskade när rosa blev mode oxå, äntligen liksom, utan förutfattade meningar :P


Det är helt sjukt egentligen, att jag orkar bli påverkad. Jag försöker verkligen köra på det jag tycker om och gillar och skita i vad dom säger är "rätt".

Men lite mesig är jag, hade jag varit tuff så hade jag haft på mig mina buffalo skor. för fan vad jag älskar dom, sååå fina ^^

Men jag vill inte bli dömd till fjortis :/ :( :P hahaha. tragiskt att man kan få en sån stämpel för ett par skor eller kläder.



party

Av madelene - 22 november 2012 01:58

Hur många modeller som helst! jag beställde tillslut ett par till :) Dom är ju så sköna, och när man får dom för 800 istället för 1500 så aaaabsolut! jag älskar dom! tog ett par svarta nu :)
superfint!


Bli inbjuden och ta del av erbjudandet du oxå :) är bara i 2 dagar till.

Sen om man är rikare än kungen så har dom 74% på Louis Vuitton väskor oxå i fyra dagar.

Men OOOJ! att folk har såna ens ?!

enligt mig inte ens så fina.....


Jeffrey Campbell - Jeffrey Campbell LITA Platåstövletter Svart hos Mylovebasket




 

Av madelene - 14 november 2012 15:00

beställde en jacka till.............

Den kom igår. såå jävla fin! I love it!


jag har letat efter en sån hur länge som helst men inte hittat någon som sett ut exakt så som jag vill ha den. Hittade en Adidas som vara grymt snygg!! men 1500 för en säsongs jacka är för mycket för mig, eller det borde vara för mycket för alla människor! (haha slipper jag vara avundsjuk för att någon annan har den oxå :P)


Denna får duga, och den kostade bara 300 :)

Det var skitstörigt för den fanns bara i L, och jag var rädd att den skulle vara för stor i L eftersom dom har stora storlekar och kläder på den sidan, så jag var jättenervös över att den inte skulle passa.

Men som tur så var den helt perfekt!
och den var verkligen jättefin! inte som Adidas jackan men super nöjd ändå :D


jag tycker den är finare i verkligheten.


 

Av madelene - 4 november 2012 14:08

Fick ett erbjudande om 75% rabatt på en fototavla :D

Så istället för 200 någonting så betalar jag bara 59kr :D

Perfekt, för då har jag en julklapp fixad :) Kommer bli jättefint!


vill ni oxå ha erbjudande ? Ge mig er mail så mailar jag ut inbjudningar ^^


 

2012 · 2013
Av madelene - 3 november 2012 08:30

Just nu har dom en tävling om att designa sin egna ziperall på mylovebasket :)

Jag har ju redan 3 stycken :P inte betalat för någon, så dont care :P haha.

Riktigt mysiga är dom iaf. När jag är hemma så är det de enda jag går runt i. Varmt och skönt ^^


jag skulle vilja ha allt det här om någon bara gett mig det :P hahah

klicka på bilderna eller på länken mylovebasket för att komma till sidan med tävingen :)


Ziperall - Slippers Pink hos Mylovebasket

Ziperall - Dasha (Thin) hos Mylovebasket Ziperall - Max hos Mylovebasket Ziperall - Bubblegum hos Mylovebasket Ziperall - Moose hos Mylovebasket Ziperall - College hos Mylovebasket Ziperall - Pilot Cap America hos Mylovebasket

2012 · 2013
Av madelene - 2 november 2012 00:38

bdvd

Jag har så många vinterjackor egentligen så jag hade inte behövt köpa fler :P

Har säkert 4 olika vinterjackor + 2st skidjackor och då 5-7 sommarjackor :D

Men jackorna passar ju aldrig till någonting man har på sig, därför man får ha många :P

Jag letar dock efter en kort vinterjacka. Den där på bilden var jättefin, helt vanlig och inget konstigt. Den är från replay. fin :)

Funderade på en dunjacka, dom är ju alltid varma väl. men var hittar man en snygg då ?

Så man inte ser ut som en michelin gubbe.

Är inne lite på bubbleroom och kollar..

Det är så tråkigt med vinterjackor oxå. Det är svårt att se bra ut i en vinterjacka, man ser ju ut som man är 10kg större eller nåt vad man än tar på sig. Tråkigt för människor som redan är stora liksom..

Ännu en fördel med sommar och sol :D ! Slippa konka på sig 100kilos kläder..

köpte ju en ny vinterjacka förra året, ser ut som ny fortfarande eftersom jag typ vägrar gå ut när det är kallt ute, jag skakar sönder!

men jag vill ändå ha en kort :P

hahah


2012 · 2013
Av madelene - 31 oktober 2012 23:08


I love... - Vanilla & Ice Cream Nourishing Body Butter hos Mylovebasket


Klickade hem denna lilla sötsak :) Body butter som luktar vanilj ^^
fick 100 kr av Nelly.com så behövde bara betala 8kr för den :)

Alla i love-produkterna luktar så himla gott. I love i love ;P

Klicka på bilden och handla du oxå något litet, använd koden yJ2FEiLC4X

Så får ni 100 kr bara så som ni kan handla för på nelly



2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards