madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 4 februari 2012 01:33

Fan vad bloggar är tråkiga nuför tiden. När jag började var det mycket roligare att läsa,eller så var jag kanske bara mer omogen :P ;)

Gillar detta fortfarande, fast har kanske inte samma intresse.

Går igenom hur många bloggar som helst och hittar inget jag fastnar för. sen försöker jag tänkte ut vad det är jag vill läsa om och kanske skriva ett inlägg själv. Men jag vet inte.... :P


Blev uttråkad och gick in på Hm.com, bara för att KOLLA. Men det slutade såklart med att jag hittade ett par liknade skor som jag velat ha i säker 4 år! Blev överlycklig men insåg snabbt jag lovat mig själv att inte handla mer. Inte ens om grejen kostar 50kr. (vilket påminner mig om att jag faktistk har 50kr rabat på hm XD)

aa iaf, skorna är typ såna som jag har velat ha överlänge, och så kostar dom 299kr!

Jag vill, men ska jag ?? Verkligen ?

Det är inte EXAKT såna jag tänkt mig, men det är fan nära. Dessa är mycket fulare...borde inte köpa alltså... ? Jag är osäker, men är det för att jag inte borde köpa dom eller för att jag egentligen inte gillar dom SÅ mycket.. ?

Kanske helst plötsligt panik köper dom...

Pojkvännens kommenar om skorna "alla kommer säkert ha dom" - I dont give a fuck! dom har funnits i min fantasi längre än vad töserna kan räkna ^^


 

Åh, jag vill ha dom! Dom är fan fina...


Borde sova istället..

Av madelene - 17 januari 2012 14:44

Skitbra sida,verkligen!

Just nu har dom halva priset hos bla Miss sixty,Tokyo Jane och Tenson.

Hos Tenson kan man köpa en vanlig,bra vinterjacka för 900kr!!

Miss sixty byxor



Vill ni oxå kunna shoppa billigt, så kommentera inlägget med er mail, så skickar jag en inbjudan till er.

Utan inbjudan tar det 3 dagar att bli godkänd medlem, och då är alla erbjudan slut då dom bara varar i 3 dagar åt gången.



 

Av madelene - 17 januari 2012 14:15

Vakna upp med vääärsta begäret på aaallt!


  • jag vill ha en tatuering, eller två. Har inte rikigt bestämt vad det ska vara eller var dom ska sitta, men jag vill tatuera mig iaf.

  • Jag vill  åka utomlands, Thailand helst men bryr mig inte sålänge det är varmt bara

  • Jag vill ha massa pengar så jag kan köpa det jag vill ha på alla hemsidor jag hittar.

  • Jag vill ha tillräckligt mycket pengar så jag kan köpa heminrednings grejer oxå

  • Jag vill åka på skidsemster

  • Ut och dansa. Typ Hbg eller i Danmark. shake what my mama gave me

  • Sola solarium!


Pengar styr alltihop, det är så tråkigt.....



och yes, vaknade samma tid som vanligt idag :P Fattar inte hur jag kan vara så trött på morgonen. Det är SKÖNT att sova till 13-14 tiden! Blir deprimerande i längden,eftersom man fått lära sig att sova så länge inte är normalt... (onormalt för vem??) aja...

imorgon är det jobb iaf, så då måste jag gå upp någon timme tidigare än vanligt.

Skönt att få jobba lite, har varit ledig ett tag nu. Dom ringde igår om natt jobb i helgen, tjänar fett med cäääsh, så det är ju bra :)

Det är så tråkigt när dom inte ringer på ett tag.


Kom just på att jag måste boka upp kaffe med en arbetskamrat nästa vecka. Ska ju passa hennes hus när hon åker på semester sen :)

Tycker det är gulligt att hon litar på mig så mycket :) Folk misstrot ju mig så ofta nu förtiden så det är skönt med människor som har lärt känna en annorlunda mig och som själv känner av att jag är en människa man kan lita på det. Det är skönt att få den bekräftelsen.


Hait, hörs kanske senare ^^

Av madelene - 8 januari 2012 12:30

Ja så är det :)


Fast jag är mest inne och kollar bara. Jag älskar att shoppa, men det har blivit lite mycket på sistone. Det måste till och med jag hålla med om - och då är det illa.

Skulle det vara något jag shoppar så kommer det vara skor eller väskor under 200kr. Asså det är sånt man inte kan motså, feta undantaget! och aa, kanske underkläder, men då får dom inte kosta över 30 kr för en trosa! aa, undanflykter undanflykter - en shoppeholics bästa språk.

För jag måste erkänna, jag äääälskar det,och jag mår så bra av det. Pengar exicterar inte -eller jo. jag är inte extrem. Jag satsar på att fynda så bra som möjligt ;) hittar skor och kläder för långt under 500kr, och köper oftast inte grejer över 400kr - då är det dyrt.

Så jag är inte så nerknarkad av shoppingen, jag har kontrollen :) eller jag är inte dum rättar sagt ^^


Ska nog bara fortsätta med att ta det lugnt idag. Kanske tvätta lite, det behövs.

Hoppas alla haft en bra helg.

Jag längtar skitmycket tills jag får pengar,oh gud vad jag ska göra :D


Ska nog försöka lägga upp lite bilder. Har hela kameran full...

Av madelene - 7 januari 2012 15:45

 

Skithärlig massage olja som doftar underbart med 24 karats guldflingor i, så det känns riktigt lyxigt ^^

Är rea på den nu så man kan gå in och köpa den för 199kr. Den räcker skitlänge!

Lite lyx i vardagen sådär. Brukar ta lite på mina armar när jag ska ut. Luktar man skitfrächt ^^

Gå in på lustjakten, har länken här till höger :)

Av madelene - 3 januari 2012 23:49

Finns ju en skitbra sida där dom har massa bra erbjudanden som 30-70% rea och sånt. Nu har dom bla erbjudande från

Cheap Monday, 60% på deras grejer :) riktigt nice!
Och från diesel 60%.. aa gå in och kolla själv, shoppa loss utan att få ångest! Rea is the shit!
Köpte ju bla 3 par Nelly skor för 99kr/st där igenom.Jättenöjd.Snabb leverans desutom :)
Kommentera detta inlägget med er mail så kan jag skicka en inbjudan till er så ni oxå kan bli medlemar och börja shoppa nu direkt.
Utan en inbjudan så tar det 3 dagar att bli godkänd medlem, och då har bla diesel rean och Cheap Monday rean över... Lite tråkigt sådär, men kommentera bara så fixar jag det :)
 
 
   
Av madelene - 2 januari 2012 12:42

Äntligen börjar jag bli bättre :) Det är såå skönt. Jag hatar att va förskyld, det är så jävla besvärligt.


Gott nytt år på er alla :) Hoppas ni haft ett bra slut och även en bra början.

Själv jobbade jag ju, sån 24 timmars tur...rätt tråkigt faktiskt om jag ska vara ärligt. Va rätt lugnt sådär i början,jobbigt med förkylningen men annars så var jag rätt chill inställd på att jobba. Men ju mer klockan blev destu tråkigare blev det. Jag ville verkligen bara göra något annat,vad som helst! ville ha friheten att göra vad jag ville...

Men det gick bra ändå :) Hade trevligt med mina brukare :)


Försov mig sen dagen efter. Vaknade av att dagpersonalen knackade på dörren....liiiide pinsamt, men när jag väl vaknat till liv så brydde jag mig inte så mycket om det. Okej, det var ju väldigt tråkigt att jag skulle försova mig - men det var ju inte som om att jag missade något. alla sov,alla var lika trötta som jag efter natten. Så jag stannade en halvtimme längre,för att hjälpa dagen med frukosten.

Så äsch,försova sig gör alla. Its not a big deal. Missförstå mig inte, det är ju aldrig acceptabelt, men händer det så händer det,inte mycket att göra åt. Sålänge man tar igen sitt misstag tycker jag, som med allt annat.


Har bara tagit det lugnt sen igår. Orkar inte göra något, ska jobba imorgon oxå -24timmar... Jag trivs jättebra där,men 24 timmar! Det är fan inte kul alltså,man blir lätt uttråkad imellan åt. Och jag är lite sån att när jag jobbar så vill jag gärna jobba,göra något alltså. Finns det inget att göra så vill jag gärna gå hem,,,men det går ju inte.

Det stora pluset är att jag tjänar fett med cash när jag väl jobbar, så det är ju skönt.


Nog om jobbet :P haah

Tänkt skriva ut mina nyårslöften, men nej -det blir en jävla press. Jag har dom för mig själv, mina egna löften-till mig själv. Ett av löftena är iaf att aldrig svika mig själv, har jag bestämt mig en gång så är det så! Det ska bara vara att dra fram leendet efter ett beslut och köra stenhårt. Eftersom det är JAG som bestämmer över mitt eget liv,så kan jag ju inte göra mig själv besviken med mina egna beslut,jag har själv valt det...det är löjligt!


aa, tar det lugnt ännu en dag. Laddar för jobb imorgon.

Ciao!



   

2 av 5 grejoor jag köpte på Nelly rean :) Nöjd ^^

Av madelene - 26 december 2011 14:30

Är helt klart pressentkortet jag fick av mamma&pappa i julklapp! Ett presentkort som jag kan internetshoppa för. Skitnice. Kan använda "kortet" i massor av affärer. Så sitter och klickar hem lite grejer från Nelly.com just nu :) skitkul!



Ska skriva lite mer senare tänkte jag... Pallar inte just nu. Är helt inne i shoppandet :D

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards