madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 14 december 2011 11:43

Beställde hem 3 par skor för 365kr!! Skitbra! Jag är så glad! :D


      


 


Gjorde till och med något busigt för att få dom :P

Men en förklaring och jag tror att jag blir förlåten :)



Vill du oxå handla billiga skor ? Kommentera inlägget med er mail så skickar jag en inbjudan till dig, så får du även 50kr att handla för :) + du slipper vänta på att bli godkänd som medlem och kan börja shoppa redan idag.

Av madelene - 14 december 2011 09:25

Just det -  shoppade lite på hm oxå för någon dag sedan ^^  Lite tjocktröjer,med dragkedja (heelt nollställd på vad dom heter) och någon väska (som man aldrig får för många av) och något annat oxå. En skitfin klänning :) jätteglad!

Aa iaf, så nu har jag så jag överlever vintern. kommer inte frysa alls! :)

om nu vintern kommer...man vet aldrig i Sverige.


Hahah fint försök huh ? HAHA jag asg verkligen hah..



nää dusch nu!


Av madelene - 27 november 2011 23:30

Eller är jag för gammal för det ? Skitsamma, vare sig jag själv köper en present till mig eller om någon annan gör det.

Här kommer en liten lita, på vad lilla jag önskar att mina paket innehåller på julafton ^^


  • Kaffemasin


  • Astrid Lindgrens dvd box

  • Dvd filmer (suprice me)

  • Smink förvarings boxar

 

 
  • Ögonskuggs platta

 
  • Skor

   


  • Sällskaps spel


Marry Christmas,,,lite sådär nu första advänt :)

Av madelene - 26 november 2011 19:08

Jag har köpt en skitfin jacka idag! Så jävla glad över den! All har sån, helt vanlig -svart lång, med päls där uppe på luvan. Men oj så glad jag är över min! Den kommer verkligen hålla mig varm i vinter,och det gör mig SÅ lycklig :P ^^

Skitsnygg tycker jag den är oxå, har alltid velat ha en sån,men har aldrig riktigt pallat lägga pengar på en. Men kom överrens med mamma om en skit bra deal, så hon betalade halva:D Lite bortskämd,men det får jag leva med ;) :P

har ÄLSKAR jackan iaf! kommer ha den överlänge! Behöver inte köpa vinter jackor på ÅR!

Harr 3 st nu,som jag anser man kan använda. ( har ju 2skidjackor,en kort "dun"-jacka och en annan tjock jacka) IAF, en parlas (sån lång jacka,ser ut som sopsäck),en snyggare figurnära jacka från Hm och nu denna som jag köpte idag :D

Lyyycklig,var ordet! :D

Nu är det bara 2 par vinterskor som ska köpas :)

Jag önskar jag var skitrik! Detta håller liksom inte,tur man har en sån BRA och snäll mamma ;) som med glädje betalar halva jackan :)

förra året köpte jag ju faktiskt själv....


Töntigt, men så är det när man har tråkigt.

fuck you!



 

Av madelene - 17 november 2011 16:49

Har kommit in på Hm.se nu, men allt är väldigt väldigt segt och dom ursäktar hela tiden för att det är för många besökare.

Anledningen till att jag är innte är för att kolla rean ;) den nya kollektionen är inte jätteintressant. Tycker reklamen är läskig, med människor som liknar barbidockor och jobbar som robotar under ögats vaknade öga. Allt är läskigt med det.....


Ah iaf, jag fattar inte hysterin ? Affärerna har säkert blivit helt bombaderade av massa brudar idag (har inte kollat nyheterna idag) För vaddå ? Någon känd människa gör kläder,för omväxlingskull (??) eller jag vet inte, men någon med mycket pengar från början gör något som förstoras upp och gör folk så galna så dom kämpar om att se sådär "rätt" ut,helst först av alla, som möjligt. För vem då ? Deras skull eller för att någon påverkat dom till vad dom ska tycka om ?


Jag vet som sagt inte ens vem designern är. Är det hon plastik dockan i slutet av reklamen ? Isf,vem är så tokig att lyssna på hennes åsikt om utseende ? :S


Jag vet inte hur kläderna ser ut,har ingen aning faktiskt. Kanske är det snyggt och jag köper något (om det ligger i min prisklass! Inget får kosta över 300kr på nätet :P)


Får väl se om man kommer idag då, eller så får jag ta min rea en annan dag.. Dock verkade där vara rätt mycket nytt, så jag hoppas inget försvinner :)

Av madelene - 29 oktober 2011 19:29

Det kliar i fingrarna....!



      


Men har handlat vad jag ska denna månaden. Handalde grejer till lägenheten denna gången. funderar på att köpa en eller två bokhyllor oxå. Vi behöver verkligen det.


Av madelene - 27 oktober 2011 01:51

Jaha då. Då var amsterdams resan gjord. Den var nice som fan, Amsterdam är bäst! Så jävla fint och skön omgivning :)

Det stora misstaget vi gjorde va att ta med min pojkväns kompisar, dom var skittråkiga. Ville supa hela tiden, vilket vi absolut inte hade något emot -men dom ville sitta ute och göra det ?!

Vi va i AMSTERDAM! Och dom ville sitta ute, när det dessutom var svinkallt! Jävla luffare.

Vi ville ifrån Bjärnum och kommunen den ligger i, men vi tog nästan med oss hela byn i en människa. Skittråkig människa. Som bara gnällde! Han ville bara hitta en parkbänk som han kunde sitta och småprata med den andra vi hade med oss, små-prata och små-fintra åt sig själva och deras vilda fantasi. Kul,för ett sällskap på 4! Dum huvud!

Och sen tyckte han vi var tråkiga som drog ner hela stämningen ?! Skjut honom!


Varför vi inte bara gick ifrån dom ? - Han bjärnums nollan är osäker som resten av skiten här (osäker och/eller heelt övertygad om att man är den enda i världen och fullständigt säker på att man är roligast och bäst), men iaf-osäkerheten gjorde att han inte ville vara själv i stooooooora amsterdam. Han var rädd helt enkelt,utanför gränserna. Så samtidigt som han tyckte att vi var tråkiga så förlitade han sig helt på oss att vi hittade rätt till honom. Så han ville inte lämna oss och vi var för snälla för att säga till på skarpen.

Det gjorde vi inte förrän på söndagen, då vi tog oss 5 timmar för oss själva och hade den bästa tiden under hela helgen. Det var liksom så som vi hade tänk oss det. Gick på shopping gatorna,åt i dom olika "stånden", var inom några coffee shops.Det var alltså riktigt mysigt. och jättefint väder, så man kunde sitta ute på uteserveringarna. (något puckot inte ville, då han var för SNÅL för att beta för sig och snylatde, på ett snyggt sätt,till sig allt!)

Och ja, jag hatar min pojkväns kompis! Han sabbade en resa, eller han sabbade inte den. Vi fick ut det vi ville av resan, men den kunde varit bra HELA helgen och inte bara i typ 24 timmar, som vi lyckades smita iväg.

Hoteller var förresten soft! Ritkigt soft. Så där får det bli nästa gång vi ska till Amsterdam :)

(fast frågar ni pojkvännes kompis, så var det äckligt. rummen var inte rena. Jag förstår dock inte vad han jämför med)


Aa,så att så var min Amsterdams resa.Vi satt mest ute och frös!

Men det var ändå bra :) jag är jättenöjd,trots allt :)


Gick direkt på en jobb vecka när jag kom hem 00.30 i söndags. Började 8.00 i måndags och jobbar hela veckan.

Känner att jag kommer var rätt trött efter denna veckan.

Har 2 fester inplanerade i helgen oxå - jag som aldrig festar.....Födelsedagsfest hos min pojkväns tjejkompis på fredag och sen klassfest på lördag. Sen är det jobb nästa vecka igen... Bra men jobbigt. Jag får bara ta det lugnt, tänka på mig själv och inte tappa fokus på mig :) ^^


Nu blev det mycket, men det är för att jag inte varit inne på länge. Och jag ville ju gärna berätta om Amsterdam :)


Aa och förresten, vår resväska har dom slarvat bort! Skitstörigt! Vi fick inte tillbaka den i köpenhamn och dom har ingen aning om var den är. Hon i Amstredam glömde antagligen sätta biljett på vår resväska. Jag hoppas verkligen vi får tillbaka den! Har allt där! Skitstörigt att behöva köpa nytt, ritkigt stötigt! Så jag hoppas den är tillbaka innan fredag!


Nu ska jag snart gå och lägga mig. Jobba imorgon ikväll.

Hoppas det är bra med er...

Av madelene - 11 oktober 2011 00:37

Min mössa som jag beställt från Hm kom idag :)

Skitglad!


 



Tar foto med den på imorgon oxå :)

godnatt...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards