madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 20 augusti 2012 18:45

Eylure - Eylure Brow Palette hos Mylovebasket

sån här kan man besällla från asos för 120 kr.  Man får malar så det blir lättare att få till sina ögonbryn.

Jag brukar iaf ha skitsvårt med det, blir helt ojämna och fula ibland. Fasar varje gång för att fixa ögonbrynen.

Sen är jag för snål för att gå och beta för att få dom fixade.


Nu hittade jag den här. Den kommer underlätta som fan för hoppningsvis :)

Plus man får perfekta färger om man nu gillar att fylla i sina ögonbryn :)
jag ska mest ha den för att få till mina ordentligt :P


Av madelene - 19 augusti 2012 18:36





Åh, jag hittade min favorit! :D
Jag älskar den här hårprodukten. jag har använd den sen jag var 14 kanske.

Den luktar såå gott och gör håret jättelent och fint.

klick klick!


Tigi - Tigi Bed Head After Party Smoothing Cream 100ml hos Mylovebasket




Av madelene - 15 augusti 2012 14:00

Jag älskar verkligen mylovebasket, att kunna samla allt man tycker är fint på din egna sida, så man gå och kolla på det som om det vore ens eget, som om man har köpt allt man gillat :)


Det botar faktiskt mitt shopping begär. Man sitter där och klickar på massa grejer man tycker är fina och som man vill ha - sen när man uppnått sitt begär så går man bara ut igen ^^ Superbra! ;)

Klaga nu inte på mina kollage, jag älskar att göra det - men jag tänker för mycket så det blir bara kaos av allt.

Men övning ger färdighet, dock övar jag inte så mycket ;P



wear just that





bullbullbull


klickar man på bilderna så kommer man till webb-shoppen där allt finns.
Så bra att allt är samlat på ett ställe,och inte så värst dyrt heller. eller mja, det finns både oxh, det finns ALLT!   

2012 · 2013
Av madelene - 14 augusti 2012 22:25

Vääskor <3


Bara klickat på massor av väskor som jag tycker är fina, på ett eller annat sett ;P
ALLT är snyggt till rätt kläder, det är så jag tänker.


klicka på bilden om ni vill komma till där man hittar väskorna - man är bara ett klick ifrån affären  :P


Av madelene - 14 augusti 2012 00:35

Jag är så lycklig.

Jag var ju inne 2 minuter innan rean på members gick loss.

Klickade hem mina älskade skor.800 kr gick dom på, kostar egentligen,helt sjuka 1800 annars.

Så jag är suuuuupernöjd :)


Nu väntar jag bara på mina älsklingar, så dom kan pryda min lilla fot.

Åååh som jag längar ^^


 

Av madelene - 13 augusti 2012 11:44

Om en kvart börjar rean på jeffery skorna inne på members :)

Jag viill ju verkligen ha ett par såna - men är för snååål för att betala det priset. Så det är ju perfekt för mig med 50% off ;)


Bli inbjuden av mig och ta del av kampanjen du oxå :)

Man lär ju få snabba sig...


Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Str8up hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Spike Shoes hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket    Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket




2012 · 2013
Av madelene - 14 juli 2012 23:46

har shoppat, igen ^^ Lite underkläder denna gången. Kom undan skitbilligt. 270kr för 3 bh:ar och 3 par troser. perfekt! ;)


Är så extrem extremt sugen på att klicka hem ett par Jeffrey Cambell skor. jag dör för dom, sååå fina.

Såg dom för längesen, innan jag fattade det var Jeffrey Cambell :p   jag följer inte så, alltid skitsen med grejer :P

Men iaf, dog redan då för dom! Sååå fina dom ÄR! jag hade nog gjort mycket för dom ;P haha


Nej men jag ska fundera lite till. jag vill fan inte ångra dom, eller ångra pengarna jag lägger ut på dom rättar sagt.


Nej, nu ska jag sova. Drömmer jag om skrona inatt så klickar jag hem dom imorgon -deal!


Bortskämda 25åringen kanske har en snäll mamma som vill betala halva. ÅH så snällt DET hade varit, haaaah!



Stupid fashion 




2011 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards