madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2013

Av madelene - 28 oktober 2012 21:02

Beställde en jacka förra veckan. Har letat efter den perfekta hur länge som helst. Så beställde mamma en från Hm, som jag också kollat på men tyckt såg för fake och plastig ut på bild.

Men den var jättefin! Så jag klickade hem en nästan lika dan,fast min är finare enligt mig ;)


Såg nu att kenza hade gjort en liknande model, fast i äkta skin och därför typ 2000kr dyrare.

Eller Hm har nog kopierat, men iaf.

Så vill man inte lägga ut 2500 kr på en säsongs jacka, så kan man köpa en på Hm för 399 kr :)



Jofama by kenza - Kenza 3 hos Mylovebasket

Av madelene - 16 oktober 2012 22:05

Aah! :D ett par skor som jag vill ha,som jag har ett par kopior på, kostar nu bara 500 kr på en sida!

Kopiorna är inte alls sköna, verkligen helt hårda och konstiga. Så att dom äkta nu är billiga gör mig jääätteglad.

Dock vet jag inte om jag ska ta en lägre modell eller om jag verkligen vill ha dom i den höga modell.


Det finns inte mycket som kan göra en så glad som skor ^^


Timberland - Barnstövlar Timberland GIRLS CLASSIC TALL LACE UP WITH SIDE ZIP hos Mylovebasket



Av madelene - 11 oktober 2012 23:22

just nu har dom massor med rea inne på hm.com

skriver man in koden 0175 så får man även 10% rabatt på hela köpet, fast det gäller bara i 4 dagar.

Kan vara kul tänkte jag ^^


 

2012 · 2013
Av madelene - 11 oktober 2012 00:58

Sitter och kollar på massa gummistövlar. Jag älskar gummistövlar, det ser så mysigt och sött ut ^^

Heppo.se-skor så har dom halva priset nu på massor av skor, letade efter ett par höstskor och ett par gummistövlar då.

Men det är så svårt, det finns så många att välja på.


     



Gillade dom i mitten eftersom dom ser ut som vanliga boots, till den som tycker det är pinsamt med gummistövlar ;)
Jag kan tycka det är dumt att inte ha ett par gummistövlar-man vet aldrig med vädret alltså.

Har man ett par fina gummistövlar så gör vilket oväder som helst en glad :D

jag älskade när det regnade för då fick jag ha mina röda gummistövlar som jag hade innan. Dom var så fina, synd dom gick sönder :(


Jag söker alltså gummistövlar nu till höst och ett par snygga höstskor som man bara kan ta på sig till vad som helst typ.

Får leta vidare på heppo.se då. 50% rea gör ju att man iaf tar en titt ;)



2012 · 2013
Av madelene - 9 oktober 2012 20:05

Wiie Bikbok har öppnat webbshop! :D
Jag är så lycklig! ^^


 
  

Av madelene - 30 september 2012 08:00

Just nu kan du få 10% på hela ditt köp hos bonprix.

dom har billiga och fina underkläder, i alla storlekar (vilket är skitbra för oss med big boobs)


Och fina accesoarer har dom oxå, och smycken :)


Ang koden 93128

 

bpc bonprix collection - Ring «Saraja» hos Mylovebasket bonprix - Ring hos Mylovebasket bonprix - Ring hos Mylovebasket

bonprix - Armband hos Mylovebasket

bonprix - Topp med paljetter hos Mylovebasket

 

 


 
Bra priser på bla underkläder, bra storlekar och både snygga,sexiga,söta och helt vanliga.
billiga väskor och accesoarer. superbra!
 
 
 
2012 · 2013
Av madelene - 27 september 2012 20:48

Alla dessa skorna :) 




bläää

Av madelene - 25 september 2012 22:09

Dom som följt min blogg ett tag vet om att jag tappat min mobil i havet 2 gånger + kastat sönder den några gånger. jag är klumpig och har svårt att kontrollera mina känslor,speciellt ilskan :P

Ni ska se hur min lur ser ut nu, helt sprucken och funkar knappt,allt kul funkar men inte att kommunicera med den, tråkigt men men :P Sms går bra :D


Iaf, nu har min mamma tagit sönder sin iphone, hon var klumpig och inte riktigt uppmärksam.

Hon har varit heelt förtvivlad över detta och kommit till insikt att hon är gravt beroende av iphone - hon har fallit i fällan heelt omedvetet!

Men hon har varit helt galen nu utan sin mobil!

Så idag har pappa varit och köpt en ny till henne på Telenor....... Villen jääävel alltså!!! :P

Han köpte en till min bror oxå, eller det var en samsung 3S eller vad den heter - den som är bättre än iphone.

Så jävla avundsjuk :P haha jag vill oxå ha en ny lur.


Dock har jag aldrig förstått iphone, jag fattar inte hysteriken med iphone, vad det är som är sååå speciellt ??


Kanske skulle klicka hem något från denna sidan ?? verkar rätt schysta och sådär, bra priser..? Någon som handlat därifrån ? man kan få köpa telefonen helt olåst oxå, fast det kan man kanske överallt ? :P

haha kul var det iaf att sitta och kolla. Dock tror jag att jag hade valt en Lg igen. jag är faktiskt jättenöjd med den modellen. Fungerar trots hav och höga höjder, eller ja det roliga fungerar som sagt :P

 Skitfina skal och sånt hade dom iaf :) skitbilligt! AS MÅNGA!
Min mamma hade ju gått loss riiktigt ordentligt :P



           



2011 · 2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards