madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 19 maj 2011

happy me birthday ^^

Av madelene - 19 maj 2011 12:55

 


Fyllde den härliga åldern 24 igår. Kan man tycka vad man vill om, men dagen var helt underbar iaf :)

Spelar nog ingen roll hur gammal jag blir, för jag älskar min dag! jag blir som ett litet barn i kroppen och sinnet. Springer runt och är helt glad. Jag trodde inte det faktiskt, inte denna gången. För jag har verkligen fasat över den här dagen, då jag fyller 24! oh det är bara 6 år tills jag blir 30 :( jag vill inte växa upp, jag vill vara pippi långstrump eller nåt. Jag älskar min barndom och min tonår.

Jag hatar liksom när människor förväntar sig saker från mig. Typ nu är jag 24, då får jag inte betee mig på ett viss sätt. jag har liskom ramar att leva inom, och jag hatar att vara tyglad! jag vill göra precis som jag vill alltid. Men det går inte, tyvärr.


Aja, nog om omogenheter :P

Hade en väldigt bra dag igår som sakt. Fick blommor,pengar,pressentkort på nät-shopping (som jag blev super glad över, älskar att webbshoppa),dvd filmer och foto på mina fina kusiner :)

Bjöd på hemmagjord äpplekaka :) Jag är riktig hemmafru som borde BO i ett kök. Jag hade älskat det. Mannnen jobbar ihop pengar och jag bara är hemma och är fin och gör hemmet fint ;)

oj vad jag snöar in på annat :P äpplekakan blev jättegod iaf.

Jag är jättenöjd med min dag, jättenöjd :)


Ska nätshoppa idag :D och kanske åka in till Hässleholm och handla lite smink och krämer då jag fick ett 20% rabbat på hm.

Eller så är jag bara hemma och städar idag. Hoppas på att det blir fint väder så jag kan sola på balkongen. Min snygga bränna håller på att försvinna.

Man kanske ska sola solarium inne i stan ?! JA :D

 missbrukade ju dom där solariumen innan. Nu var det ett jävla tag sedan.


    





Hait, min baby sitter och väntar ut mig nu.

Pyce people


        To die for!!!

 
 
Ingen bild

Eddie

20 maj 2011 17:01

Äppelkakan var underbar den får du gärna bjuda på fler ggr

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards