madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 25 maj 2012 09:40


Skynda skynda! 3 dagar kvar! Och typ hälften är redan borta.

Jag och min bästis har redan beställt hem ett par, bara för dom är sååå fina :)






         



2012 · 2013
Av madelene - 24 maj 2012 18:45

Nu har dom ett erbjudande på Campadre från Humanity armband :)

Lätt att jag ska köpa 2 stycken till! Dom är verkligen jättefina!


 


2012 · 2013
Av madelene - 18 maj 2012 00:24


Skriv er mail till mig för att bli inbjudna till 30% off på gucci parfym.

Jag älskar gucci rush,sååå  god :)









     Finnas massa andra erbjudanden oxå. riktigt bra sida faktiskt!

Har beställt Nelly skor 1 gång, 99kr paret.

Och så har jag bestsällt humanity armband för 100kr tror jag dom kostade.

Asbra alltså. För dom som älskar fina grejer men vägrar betala sjuka priser för det

2012 · 2013
Av madelene - 16 maj 2012 14:00


Bara 1 dag kvar på erbjudandet.

Eller gå in och bli medlem så får ni oxå massa övernice erbjudanden på coola grejer :)




2012 · 2013
Av madelene - 16 maj 2012 00:15

Var längesen jag tipsade om något. och hade fått ett erbjudande från Bamarang :)


I love this!

Jag har sån dille på "konstiga" grejer, och grejer med mycket färger.


Detta är fodral, man kan lägga vad man vill i. Typ skyddar dina ömtåliga grejer när man är på stranden.

Kostar från 69kr. Skitnice :)


 


Ritkigt snygga, såå enkelt - inte som these days, highthch fuck off!

2012 · 2013
Av madelene - 15 maj 2012 23:51

Det börjar med en joint å går över till hasch.

Hahaha!

Det är så roligt när folk som inte vet vad dom pratar om väljer att prata ändå :P


Av madelene - 3 maj 2012 09:30

Färgadelinser firar att våren är här så dom har kanon erbjudanden på Ray-ban glasögon och billiga linser!

Ööövernice! :)





Ray-Ban för endast 945:-/par.


MakeLooks cirkellinser för endast 198:-/par

2012 · 2013
Av madelene - 3 maj 2012 00:24

Beautynet



Vill beställa både hår och hårprodukter!

Det kliar i fingrarna som fan!


Fast jag vet inte, grejen är att jag nog bara vill ha det för att HA det liksom. Och det är ju lite onödigt.

Men visst är det fiiint ^^

Jag vill ha lite mer fyllnad i håret, lite slingor liksom. Och knall röda slingor kan vara coolt, även om jag färgar mitt hår mörkt igen.

Aa så vi får la se. Skitbilligt ju.

Så jag är dum om jag inte köper det - samtidigt är jag dum som köper det bara för att. Tycker ju inte ens om löshår!

Måste verkligen bestämma över mitt huvud!!



 

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards