madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 14 augusti 2012 22:25

Vääskor <3


Bara klickat på massor av väskor som jag tycker är fina, på ett eller annat sett ;P
ALLT är snyggt till rätt kläder, det är så jag tänker.


klicka på bilden om ni vill komma till där man hittar väskorna - man är bara ett klick ifrån affären  :P


Av madelene - 13 augusti 2012 11:44

Om en kvart börjar rean på jeffery skorna inne på members :)

Jag viill ju verkligen ha ett par såna - men är för snååål för att betala det priset. Så det är ju perfekt för mig med 50% off ;)


Bli inbjuden av mig och ta del av kampanjen du oxå :)

Man lär ju få snabba sig...


Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Str8up hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Spike Shoes hos Mylovebasket Jeffrey Campbell - Lita Shoe hos Mylovebasket    Jeffrey Campbell - Lita-Mesh Shoes hos Mylovebasket




2012 · 2013
Av madelene - 2 augusti 2012 16:43

Såhär blev min saft :)
mycket stolt,och alla på jobbet älskar den. En liter är redan uppdrucken :)
är sugen på att göra mer.så roligt att få fram den färgen på saften, I love color!! :)

Av madelene - 11 juli 2012 08:39

det kliar sönder i mina fingrar. Jag är ingen lagom-människa, så ska jag shoppa så är det ordentligt.

Speciellt på nätet,allt är ju där.

Åh, så frestad.


VILA - Cleave 5 Pocket Coated Zip hos Mylovebasket


Club L - Club L Beautiful Vest hos Mylovebasket


One Teaspoon - One Teaspoon Royal Desert Tank hos Mylovebasket

Vero Moda - Ida Crochet Top hos Mylovebasket

F.A.V - Woodstock Dress hos Mylovebasket

Forever Unique - Janelle Multi Sequin Dress hos Mylovebasket

Have2have - Skoletter, Amina hos Mylovebasket


Have2have - Skoletter, Lucia3 hos Mylovebasket


Sisters Point - Leda Top hos Mylovebasket

liiite av allt!

2012 · 2013
Av madelene - 9 juli 2012 01:46

Beställde en jääättefin bikini för ett tag sedan. hade den på mig för första gången idag, och GUD så snyggt den satt på.

Ääälskar den, och inte så dyr heller. Både fin,söt och sexig samtidigt -precis som jag ^^ ;)





Bubbleroom / H - Bikini-bh hos Mylovebasket

Bubbleroom / H - Bikinitrosa hos Mylovebasket


2012 · 2013
Av madelene - 8 juni 2012 11:45

Måste tipsa om en bra sida med billiga skor. Ni vet dinsko,skopunkten och dom där billiga skovarohusen. Dom har öppnat en webb shopp med alla deras skor, alltså från dinsko,nilson shoes,ecco och skopunkten.


jag är en riktigt budget brud, vill betala så lite för så fina grejer som möjligt :P

Brukar hitta fina och billiga sandaler och ballerinaskor på bla dinsko. Jag har även hittat fina stövlar och sånt.

Och det mesta är jättebilligt :) super! ^^


Klicka in HÄR. Det är Nilson group som ligger bakom sidan. Så man måste bli medlem där tror jag.

Eller så kanske man även bara kan shoppa utan att bli medlem någonstans. Gå in och kolla :)


 



2012 · 2013
Av madelene - 6 juni 2012 16:30

Kunde inte hålla mig innan idag, så beställde hem ett armband från Åska scandinavia. Jättefint.

69kr fick jag det för ;) riktigt klipp!

Peace tecken i Rosa/röd halvädelsten och silverfärgad kopar. kommer vara riktigt snyggt till en sommar outfit ;P


  På Campadre har dom 70% på smycken från Åska i 4 dagar nu.
Passa på, halsband,örhänge och armband.

2012 · 2013
Av madelene - 30 maj 2012 23:14


Dom har massa söta kepsar och linne och massa annat nu hos Hello kitty på Campadre 

Min kusin ääälskar Hello kitty, så jag funderar på att köpa något till henne, ett badlakan kanske.. Billigt är det ju ^^











och missade man kampanjen hos Campadre med Humanity armbanden så kan man få chansen igen ^^
Fast på members. Och där måste man av någon anledning bli inbjuden till kampanjerna, eller så tar det 3 dagar att bli medlem. men skickar ni eran mail så fixar jag lätt så ni får erbjudandet redan idag :)

Dom har även erbjudanden från miss sixty, skitfeta och fina klockor :)

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards