madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 26 september 2012 00:47

Beautyplanet har en tävling som avslutas idag (26/9). Man kan vinna en xlash som gör ögonfransarna längre :) skitbra!

In på deras sida, gilla deras fb och motivera varför DU ska vinna.

Jag har gjort det -göör du det du med!! ;)






 
Bra utbud,bra priser, snabb leverans! lätt att hitta och beställa. supderduper!
 
 
 
Av madelene - 25 september 2012 22:09

Dom som följt min blogg ett tag vet om att jag tappat min mobil i havet 2 gånger + kastat sönder den några gånger. jag är klumpig och har svårt att kontrollera mina känslor,speciellt ilskan :P

Ni ska se hur min lur ser ut nu, helt sprucken och funkar knappt,allt kul funkar men inte att kommunicera med den, tråkigt men men :P Sms går bra :D


Iaf, nu har min mamma tagit sönder sin iphone, hon var klumpig och inte riktigt uppmärksam.

Hon har varit heelt förtvivlad över detta och kommit till insikt att hon är gravt beroende av iphone - hon har fallit i fällan heelt omedvetet!

Men hon har varit helt galen nu utan sin mobil!

Så idag har pappa varit och köpt en ny till henne på Telenor....... Villen jääävel alltså!!! :P

Han köpte en till min bror oxå, eller det var en samsung 3S eller vad den heter - den som är bättre än iphone.

Så jävla avundsjuk :P haha jag vill oxå ha en ny lur.


Dock har jag aldrig förstått iphone, jag fattar inte hysteriken med iphone, vad det är som är sååå speciellt ??


Kanske skulle klicka hem något från denna sidan ?? verkar rätt schysta och sådär, bra priser..? Någon som handlat därifrån ? man kan få köpa telefonen helt olåst oxå, fast det kan man kanske överallt ? :P

haha kul var det iaf att sitta och kolla. Dock tror jag att jag hade valt en Lg igen. jag är faktiskt jättenöjd med den modellen. Fungerar trots hav och höga höjder, eller ja det roliga fungerar som sagt :P

 Skitfina skal och sånt hade dom iaf :) skitbilligt! AS MÅNGA!
Min mamma hade ju gått loss riiktigt ordentligt :P



           



2011 · 2012 · 2013
Av madelene - 22 september 2012 12:48

Gick in på bubbleroom  för att kolla lite jackor. Det är ju svinigt kallt ute nu! Varje år kommer det som en chock, sommaren är för kort helt enkelt.


Men lite kul är det med höst och vinter ändå.

Alla snygga jackor och skor man får använda. i looove it ^^


Åh vad jag vill ha Denna . Har velat ha den jättelänge, fast jag hade tagit bort bandet i midjan.

Så mysig och skön. man ser ju lätt uppklädd ut med bara ett par svarta legins och en skjorta.

jag älskar lager på lager oxå, så jävla snyggt.


B.young - Berbel Waistcoat hos Mylovebasket




Denna är oxå så jävla snygg, men för dyr för mig.1900 spänn mindre och jag hade funderat på att köpa den, nu är den helt utesluten, tyvärr :(

Jofama By Kenza - Kenza 10 hos Mylovebasket






Den här är oxå för dyr för mig,men den är verkligen skitsnygg!

Både i röd och i blå, så snygg!

Dolomite - Karakorum Jacket hos Mylovebasket Dolomite - Karakorum Jacket hos Mylovebasket




Ge mig, ge mig, ge mig..... pengar ?? ^^

2012 · 2013
Av madelene - 21 september 2012 16:33

Älskar när mitt hår är nytvättat och sen har fått torka av sig själv. Det blir så livligt och fint ^^

jag tvättar typ håret 2 gånger i veckan, eftersom min frisör för längesen sa att det inte är bra att tvätta håret för mycket så slutade jag med det. Tvättade håret typ varje dag innan när jag gick i skolan.


kommer ihåg att jag tyckte det var skitjobbigt att vänja mitt hår vid att inte bli tvättat så mycket.

Bara efter en dag blev håret jätteflottigt och äckligt, och det är/var typ det värsta jag vet-flottigt hår! det är skitsamma om håret är rent och luktar gott - är håret flottigt och fettigt så mår jag illa! uugh...


Men när håret väl vant sig så blev det inte så flottigt och fettigt så snabbt sen.
Nu kan jag lätt vänta med att tvätta håret i 4-5 dagar.
Duscha gör jag ju ändå,så ni inte missförstår -tvätta håret snackar vi om nu ;P


Det är bra för håret att bli fettigt och flottigt, det ger håret näring. Så man ska helst inte tvätta håret förrän det har blivit sådär äckligt, för då tar man bort alla näring till håret och man lär märka senare i livet att håret inte mått så bra.

Inget märks ju direkt på håret, utan man märker det nog mer senare med åren att håret håller i sig liksom.



Eftersom jag då hatar att ha flottigt hår så använder jag torrschampo.

Det är riktigt bra grejer det! :)

Det tar bort det flottiga så man kan gå i 1-2 dagar till utan att behöva tvätta håret och ändå se fräch ut ;)


finns skitmånga att välja på. Köpte en som inte alls var bra,håret kändes barbie hår (fake)
och den hette faktiskt något sånt oxå, big fake eller nåt :P


Men  tigi dry shampoo är riktigt bra! :) Luktar skitgott och gör håret luftigt och frächt istället för flottigt och klistrat längst huvudet.

Alla borde ha en sån. Den är inte alls dyr och räcker ändå ett tag.


 

 

http://www.bellbox.se/tigi-rockaholic-dirty-secret-dry-shampoo-300ml.html

2012 · 2013
Av madelene - 26 augusti 2012 00:26

På måndag går rean i gång hos members.

Uggs Austalia 50% och nelly high heels shoes 78%


 

2012 · 2013
Av madelene - 22 augusti 2012 18:00
2012 · 2013
Av madelene - 15 augusti 2012 14:00

Jag älskar verkligen mylovebasket, att kunna samla allt man tycker är fint på din egna sida, så man gå och kolla på det som om det vore ens eget, som om man har köpt allt man gillat :)


Det botar faktiskt mitt shopping begär. Man sitter där och klickar på massa grejer man tycker är fina och som man vill ha - sen när man uppnått sitt begär så går man bara ut igen ^^ Superbra! ;)

Klaga nu inte på mina kollage, jag älskar att göra det - men jag tänker för mycket så det blir bara kaos av allt.

Men övning ger färdighet, dock övar jag inte så mycket ;P



wear just that





bullbullbull


klickar man på bilderna så kommer man till webb-shoppen där allt finns.
Så bra att allt är samlat på ett ställe,och inte så värst dyrt heller. eller mja, det finns både oxh, det finns ALLT!   

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards