madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 6 april 2012 08:30

Fick en rabatt kod från Rapunzelofsweden,dom som har jättebra löshår.

Skriv in ordet spring och ni får 25% off inne på deras hemsida (klicka bara på bilden)

Schyst va ^^

man behöver inte bli medlem eller nåt.

Koden gäller 5/4 - 10/4 2012, så passa på!


 




Själv andvänder jag inte löshår, gjorde mycket innan då jag fick för mig att jag skulle passa i page. Det gjorde jag INTE!

Så det fick bli löshår i 3 år typ.


Förstår inte hur brudar kan ha löshår, det är ju så obehagligt. Men det är väl en vanesak antar jag.

Jag störde mig alltid på det iaf. Att inte kunna göra något som vanligt, inte borsta,inte tvätta, och alltid göra vid och fixa.


Näe, jag gillar när man bara kan gå upp,sätta upp håret i en toffs på huvudet och sen ready to go. Eller möjligtvis kamma till det lite.

Allt annat brudigt är jobbigt!

Platta håret,fixa volym,krusa det, göra frisyr och hit och dit. Nej sånt pallar jag inte :)

Man gör ju det, ibland då och då. men fan inte alltid, som man MÅSTE om man har löshår. Jävla jobb alltså...



 

Väldigt många år sedan. Men första och sista gången jag klippte kort!




   

2012 · 2013
Av madelene - 13 mars 2012 23:25

25% rabatt



Fram till den 18 mars får man 25% rabatt på valfritt plagg på Hm.com :)

inget man behöverbli medlem, bara in och shoppa! ^^

Ange rabattkod: 9668

i kassan och 25% dras





Av madelene - 4 mars 2012 12:07

Fler mail som trillar in, nu har dom en tävling på Lycko, det är där jag brukar köpa mina hårprudukter - just för det är billigt och bra :) Jag köper aldrig något för dyra pengar, det är jag för snål för -dock bjuder jag gärna ^^


Åter till tävlingnen.



Allt man behöver göra är att gå in och gilla deras inlägg på deras wall,på facebook. och skriva en motivering till varför man vill ha kittet :)


Och när man ändå gillar deras fb sida så kan man ju gå in och kolla deras shopp också. dom har billiga och riktigt bra produkter för hela kroppen.


Vill man tjäna pengar på att handla där så kan man bli medlem på denna sidan, där man får bonus på allt man handlar för på internet. Leta bara upp Lycko.se och börja sen shoppa loss!

Av madelene - 3 mars 2012 16:45



Älskar bonprix pga deras billiga underkläder,+ dom har stora bh storlekar,som är fina!


Ang koden och du får 10% off!

inget man behöver bli medlem, det är bara in och shoppa järnet!


Av madelene - 3 mars 2012 13:12

   


skitbra sida detta oxå. köpte Nelly skor för 99kr/st en gång.

gå in och kolla deras erbjudanden. vill ni ha en inbjudan så kommentera bara med er email så skickar jag en inbjudan till dig :)


Gick in på min mail och såg massa bra erbjudanden, därför det blev såhär tråkiga "reklam" inlägg.

vill ju dela med mig :)

2012 · 2013
Av madelene - 3 mars 2012 12:29

Glöm inte att gå in på Campadre!

Just nu har dom en tävling i sin blogg,där man kan vinna en äkta Gucci väska! Inte så dumt för dom som är intresserade :)


Annars har dom ju skitbra erbjudande som är riktigt svåra att motstå. klockor,kläder,resor,uppleverlser, AALLT!

Riktigt bra :) Bli medlem! ^^


 

2012 · 2013
Av madelene - 2 mars 2012 12:28

           


     



Så ball. underhållande med klockrena höjdpunkter, det som gör det. haha sjukt kul iaf!


Av madelene - 29 februari 2012 04:00













Synd att jag inte får shoppa, för mig själv. Hade lätt klickat hem det här då. 

Hoodien är ju to die for!




 




 


Så jävla coolt att silver har kommit tillbaka igen.

Kommer ihåg när man fastande för det första gången, Robyn som började ju. Med sin silvriga dunjacka och silvriga mini ryggsäck :P

hahaha, sjukt fult egentligen - men jag gillar det! Det är fult snyggt, det kan lätt bli way too much hahah.


Men som sagt, jag gillar det. Ska rota fram min lilla väska ;P

Nej men,nagel lack i silver -skitsnyggt!


 

typ 0.56 får man se jackan ;)

häääärlig känsla :D bara av en jacka :P i looooove kläder,skor,jackor,väskor,underkläder,smyckan allt,allt,allt!


Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards