madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 18 april 2012 23:16

blää



Haha asså nej, jag är inget duktig på det där :P

men grejerna är ju sååååå snygga!


Älskar såna där T-shirts, har själv massor med olika coola tryck på.

En sån t-shirt kan ju göra hela outfiten,tycker jag ;)


Och keps, har börjat få någon fetish för det.

Tycker verkligen det är skitcoolt med keps, tänk att ha en hel vägg med olika kepsar! :O

En vägg med väskor, en med skor och en med kepsar ;) jag hade ääääälskat det! ^^

Av madelene - 17 april 2012 22:49


Sååå gulliga ringar ^^

Skulle kunna köpa massor med såna till min kusin. Hon hade blivit överlycklig ^^





Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket Zylber - Ring - Bakelse hos Mylovebasket

Av madelene - 15 april 2012 12:14

Chill



Asså, jag är så dålig på det här med kollage.

Jag har en bild i huvudet, men får aldrig ut det riktigt. Det blir inte riktigt som jag tänkt mig...

men men ^^

Av madelene - 10 april 2012 13:15


Just nu har dom 30% på Casio Stiliga oldschool ur hos bamarang

Skitsnygga tycker jag dom är. Speciellt dessa!




   

2012 · 2013
Av madelene - 8 april 2012 12:38

   

2012 · 2013
Av madelene - 8 april 2012 10:45



Det här tycker jag är skit coola! Det är fotoramar :)

finns i andra modeller oxå, jag gillar alla.

gillar den gamla stilen, så mysigt och coolt på samma gång -som jag ;)  haaaah!


 


Klicka på bilderna för att komma till sidan där man kan klicka hem såna.

27% rea på dom där :)



2012 · 2013
Av madelene - 7 april 2012 23:41

HA-HA-HA-HAHahahahaaaa




Av madelene - 6 april 2012 14:00

Nu har Members.com erbjudanden från Nelly igen :)

Skor - 79% rea!





i loooove




Man måste alltså göra sina köp igenom members.com för att få rabatten.

Och av någon konstig anledning så tar det 3 dagar att bli  godkänd medlem, och det är så länge som dessa 3 erbjudanden varar.

Så vill ni ta del av det så kan jag skicka en inbjudan till er email.

Eran mail raderar jag sedan så ingen annan kan få tag i den :)





Och dom har 30% hos Meybelline oxå :)

och hos L'Oréal Paris

Skitbra! Smink behövs alltid!


Men skynda! det är som sagt bara 3 dagar kvar, 2 dagar kvar på sminket!

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards