madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 29 februari 2012 00:49

 

PÅ HM.COM JUST NU!

FRI FRAKT + 10% OFF

Rabattkod 9756




 

2012 · 2013
Av madelene - 25 februari 2012 23:04

Är skit stolt över mig själv som inte har shoppat på eevigheter! Eller det känns som det iaf, det är max några veckor sedan kanske ?

Men det är grymt för att vara jag. Gick typ in varje vecka innan och beställde något på nätet, det är såå kul ^^ girls bestfriend, definitifvt!

Gör vilken piss dag som helst till underbar, bara klick klick ;)


Men nu har jag hållt mig jättelänge, inte ens varit inne och kollat på något :)


Dum som jag är så gick jag in på en blogg som jag VET frestar mig till att shoppa loss, och jag verkar inte vara i närheten av hennes ekonomi!! Så jag kan inte ens köpa hälften av allt hon gör, Och Älskar hennes stil!

Så hon frestar sönder mig!! Vill bara klicka hem massa grejer, jag får massa ideer och huvudet går verkligen loss efter jag varit inne hos henne. Varje gång..


Så nu sitter jag här, med vääärsta beslutångesten. ska jag ? klarar jag av det ? baara en liten stund kanske... ^^

2012 · 2013
Av madelene - 16 februari 2012 22:54

Vinn gratis godis!! :D



Enklare än att sno godis ifrån barn :P  Neej men bli medlem och börja tjäna ihop massa godis. Godis är ALDRIG fel..även om man bantar ;) Någon gång får man äta godis :D Godis är gott!

Så bli medlem du oxå. Klicka här, eller var du vill :P Heelt gratis är det!







Ska ge massor till mina små kusiner och till lilla Melvin. Dom kommer bli överlyckliga!


      

 

Av madelene - 11 februari 2012 00:48

Nu har members.com erbjudande från nelly.com -75% rea på skor! Skitnice! Jag äälskar ju skor.

Erbjudandet varar 2 dagar till, så vänta inte..(misstag jag själv brukar göra)


Är ni inte redan medlem på member.com så säg till. Det tar liksom 3 dagar att bli godkänd medlem (??) men blir man inbjuden av en vän så behöver man inte vänta på att bli en godkänd medlem.


Sist köpte jag ju 3 par :)


     

Av madelene - 10 februari 2012 20:27

Åhh, shopping begär kliar i fingarna... :( Kan verkligen inte hjälpa det. Vill handla allt ifrån skor,kläder,smycken,smink,möbler,inrednings grejer ja aaallt!

Men det kan jag tyvärr inte, inte just nu. Nästa månad kanske :)


Kollade in ett par byxor på hm. Det är så synd att Hms bxor sitter så jävla illa, eller iaf på mig.

Det ser ut som byxor som bönder använder. Sitter åt helt på fel ställen, sitter pösigt över knänen och låren. Helt fel sytt känns det som, ingen bra passform alls, på någon vill jag få för mig.


Eller är det kanske jag som inte passar i jeans bara.. Tur leggins har kommit i lite fler valmöjligheter! Vet inte vad man annars ska ha på sig om man inte fått RÖV så man kan vanliga jeans på sig ;P


Hade velat ha dessa jeansen iaf, vardagligt och cool :)


     



Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards