madelenee -I do it my way

Inlägg publicerade under kategorin 2012

Av madelene - 29 april 2012 18:20

Såå coola! klickade hem en sån oxå, när jag ändå är igång.

36% off så för 140kr är dom mina! :)


     


"Trots sin lilla kropp innehåller Headphonies en himla massa personlighet. Och framförallt bra ljud! Dessa små bärbara högtalare är formgivna av brittiska designers som kombinerat cool design med teknik som ger grym ljudkvalitet. Koppla in din telefon, dator eller mp3-spelare och rocka loss tillsammans med Inked, Koko eller någon av de andra karaktärerna!"

2012 · 2013
Av madelene - 29 april 2012 18:07

Gick in på members och såg att dom hade 72% reahumanity armband.

Jag tycker dom är så snygga och fina! Älskar att det står massa fina ord på dom och att dom i finns i massor av olika färger.

För 149 kr klickande jag hem 2 st armband, ett till mig och ett till min mamma :)

Tycker hon förtjänar ett sånt av mig. Hon är världens bästa!   


   




      

      



2012 · 2013
Av madelene - 28 april 2012 18:45

Åh vilka fina och roliga grejer och erbjudanden dom har på bamarang! :)


Jag tänkte jag skulle beställa hem ett sällskapspel.

Jag tycker det är jätteavkoplande och roligt att spela spel.

Kommer ihåg alla dom gamla spelen dom hade på dagis och förskolan, jag spelade alltid :)


 







På söndag börjar andra kampanjer, bla på väskor och,

sen en grej som jag tycker är AScoolt är telefonerna!

Så fett! jag älskar allt sånt där gammal. Inte gammal-gammalt, utan gammal nymodighet. Förstår ni hur jag menar ?! :P haha

Tror jag kommer klicka hem en telefon oxå. Bara för att ha :P haha





   

2012 · 2013
Av madelene - 26 april 2012 17:00


Åh, studenten. Fan vad nice det var.

Jag är en av dom som önskar att jag tog mer vara på min student, visst hade jag roligt. men jag hade kunnat ha så mycket roligare!

Aja, gjort är gjort -fel prioritering.



Här är iaf några billiga klänningar jag tycker är jättefina! :) Gillar när man sätter lite färg på sin student klänning, inte bara helt vit, men samtidigt hålla sig till "färgen". Det har ju alltid varit så, varför trotsa det gamla ? ;P


Alla tudenter borde verkligen tara vara på den här tiden. Allt blir så mycket tråkigare sen, hur mycket man än hatade skolan så kommer man sakna den. time of your life :)

Iaf enligt mig ^^


stunden



2012 · 2013
Av madelene - 22 april 2012 16:30

I TOTALY LOVE THIS!

Hur coolt är inte dessa inrednings grejerna?!?!


            


Har för mig att någon i min släkt hade en liknande fåtölj, och jag älskade dom redan då! kommer ihåg att jag ville SLICKA på dom för att jag tyckte dom såg så fina ut. Min smak helt enkelt ;) Hahahaaah

2012 · 2013
Av madelene - 22 april 2012 16:20



Vad tror ni om såna här miljövänliga högtalare ?

Dom är alltså gjord i kartong, och går att vika ihop. Rätt Coolt om inget annat :)

Men jag undrar hur bra ljud det blir ?? Enligt rekomendationer så ska dom vara feta, men aa-media ljuger..


Såå vad tror ni?
Finns massa olika färger, 75kr nu hos Bamarang. Dom kostar egentligen 110 tror jag det var.

Aa och det är ju lite de vaa, priset säger kanske en del om vad det är för kvalité?


Ska nog klicka hem och kolla. 75spänn liksom. Eller njä, vi får la se.

Vill ni testa så klicka på bilderna så kommer ni till sidan där dom har rea på dom :)




   

2012 · 2013
Av madelene - 20 april 2012 23:34

 Riktigt nice solglasögon från Lensways.se

Riktigt billiga är dom oxå på märkes glasögon, me like a lot. Varför köpa full priiiis,när du får för halva koompis ;) :P

Slipper man gå runt med fake som man köper utomlands, real deal för mycket billigare peng än i affärerna.

Det är ju snart mors dag (27 maj,en hel månad men ÄNDÅ ;P)

Jag vet att iaf min mamma hade blivit jätteglad om hon fått ett par såna i present, så hon får känna sig lite lyxig ;) - för det är hon värd som fan min mamma!



Har själv valt ut några favoriter här,såååå coola!

och fortfarande är jag inte någon hejare på kollage :P

Haha pinsamt, men men. Jag tycker det är kul, så det får se ut hur det vill tills jag har släppt kontrollen över hur det ska bli. Jag tänker liksom för mycket och så blir det bara skit av det...

Aja ^^


Ni kan ju själva bli medlem på Mylovebasket och gilla massa kläder och göra egna kollage. Tidsfördriv som fan, och jätteroligt att samla på sig kläder, bara titta på dom eller klicka fram dig till hemsidan och köpa det du tycker är fint.

Allt under samma ställe :)





Aja

Av madelene - 19 april 2012 15:56

Hahaha såå rolig den verkar vara. 21 jump street



Då är det 2 filmer jag måste se, som kommer ut snart.

Tycker han är så cool han där tjocka, som inte är så tjock längre. Alla filmer han är med i är roliga, just för att han är med i dom, haha.

och det är nu han (ska ta reda på vad han heter :P) som har redigerat 21 jump street. Så det kan ju inte annat än bli suuuuperbra ;)


     

 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards