madelenee -I do it my way

Alla inlägg under november 2012

Av madelene - 5 november 2012 23:30

inatt ska jag kolla igenom "Från A till Ö" här på jobbet :D

Det är ett Barnprogram från när jag var liten.

Jag kommer bara ihåg att jag älskade programet och minns inte riktigt vad det handlade om :P

Det är mysigt att kolla på gamla filmer och serier.

Jag brukar ju ligga och kolla på "Ebba och Didrick" innan jag ska sova på kvällarna oxå, super mysigt ^^ man somnar så tryggt och skönt ^^



Intro från -Från A till Ö

Av madelene - 5 november 2012 17:53

Det är något allvarligt fel på min telefon! Jag försöker fixa det men det verkar helt omöjligt.

jag kommer inte åt interna telefonminnet... jag har försökt allt, verkligen allt! Men jag får inte bort grejer därifrån, och därför är telefonen som den är,eftersom telefonen är full med skit...

As-störigt!

jag pallar inte lämna in den, men kanske är det lika bra. fuck!


idag har det känts som en söndag. Vädret har varit riktigt tråkigt...

ska hoppa in i duschen snart, sen blir det jobb...


   
   Bara 2 månader kvar ^^

Av madelene - 5 november 2012 12:45

Bli medlem och skrapa fram din rabatt på spartoo.se!

Billiga och snygga skor :)

man kan även vara med i en panel och få massa erbjudanden och sånt genom att tycka till om deras webbashop, tror jag det var :P


klicka på bilden för att komma till sidan.

Man kommer alltså direkt till spartoo.se, jag missuppfattade det innan :P


Stylistclick - Skor StylistClick JORDYN hos Mylovebasket

Av madelene - 4 november 2012 22:24

jag är helt redo för fars-dag alltså haha. jag har trott det har varit dom två senaste söndagarna nu och varit nära på att överraska pappa bara sådär. inte för att det hade gjort något, överraskningar är ju alltid kul, inte bara på fars-dag ^^


Haft en skön helg med min lille bebis :) haha enda jag snackar om. så fjantigt. men ni ska bara veta såå duktig hon är! :D haha.

Har alltid velat ha hund, men mina föräldrar tillät aldrig det när jag bodde hemma. Mamma tycker det är dumt med djur :P "man fastnar och sen dör den" -bara mamma där :P haha.

jag hade en katt när jag var liten. Men mamma släppte ut den och lät inte den komma tillbaka igen..... det är min mamma det, skydda mig från sorg eller nåt. tror jag hade katten i 2 veckor eller nåt.

(låter hemskt, men det var inte det :P haha jag har skrattat åt det hela livet. det är min mamma i ett nätskal liksom)


Så jag har aldig vågat skaffa ett husdjur, det undermedvetna eller nåt har stoppat mig. jg har hela tiden velat ha en hund just för sällskapet och för bandet man får till ett djur.


Men nu så har jag valt att gå emot det där mina föräldrar är rädda för. (jag är ju för fan vuxen)

Jag har varit/är livrädd för att ta hand om hunden. jag har varit rädd att jag inte klarar det. att jag får hunden att göra något dumt, för det är ju mitt ansvar. jag har varit så nervös! Samtidigt har jag gått emot den nervositeten och stått på mig. jag fixar detta! Jag kan det här, jag lär mig iaf.

jag bevisar något för mig själv varje dag nästan, fast jag bara har haft henne en vecka.

Jag ser fram emot att lära mig mer om henne och lära mig själv att ta det lugnt och vara bestämd -jag har ingen anledning att vara osäker eller nervös....


Ska ut sista rundan nu. Sen blir det snart sängen.

Det är så skönt att hon sover lika länge som vi :) hon är så mysig.
  

Av madelene - 4 november 2012 14:08

Fick ett erbjudande om 75% rabatt på en fototavla :D

Så istället för 200 någonting så betalar jag bara 59kr :D

Perfekt, för då har jag en julklapp fixad :) Kommer bli jättefint!


vill ni oxå ha erbjudande ? Ge mig er mail så mailar jag ut inbjudningar ^^


 

2012 · 2013
Av madelene - 4 november 2012 00:01

Varit ute med Heidi i två timmar i det sköna höstvädret idag. Var ute i skogen och så. Släppte henne lös och hon var så duktig :) sprang fritt men kollade bak mot mig och väntade på mig hela tiden :)
skönt! Nu vet jag att hon lyssnar på mig och följer mig. Trots att vi mötte folk så väntade hon på mig så jag kunde koppla henne igen. Superduktig!
förra ägaren har verkligen varit duktig och uppfostrat henne.
jättekul för mig att hon lyssnar eftersom hon är min första hund :)

hoppas det blir lika härligt väder imorgon :)

Av madelene - 3 november 2012 14:21

 


Av madelene - 3 november 2012 08:30

Just nu har dom en tävling om att designa sin egna ziperall på mylovebasket :)

Jag har ju redan 3 stycken :P inte betalat för någon, så dont care :P haha.

Riktigt mysiga är dom iaf. När jag är hemma så är det de enda jag går runt i. Varmt och skönt ^^


jag skulle vilja ha allt det här om någon bara gett mig det :P hahah

klicka på bilderna eller på länken mylovebasket för att komma till sidan med tävingen :)


Ziperall - Slippers Pink hos Mylovebasket

Ziperall - Dasha (Thin) hos Mylovebasket Ziperall - Max hos Mylovebasket Ziperall - Bubblegum hos Mylovebasket Ziperall - Moose hos Mylovebasket Ziperall - College hos Mylovebasket Ziperall - Pilot Cap America hos Mylovebasket

2012 · 2013

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards