madelenee -I do it my way

Alla inlägg under november 2012

Av madelene - 11 november 2012 09:14

Idag måtte du vara hos mig, för det är hemskt vad jag gråter med bara dig i huvudet :(
Älskade saknade Erik :'(


jag har fortfarande svårt att förstå det fast det snart är ett helt år sedan....

Han var ju här bara någon timme innan och var så glad, så fin och med såna planer om allting... Han borde inte ha fått gått härifrån...

som om någon kunde stoppa honom...


Bilden som hans kompis ritade bara några timmar innan är fortfarande kvar där i blocket. Bara bilden får mig att må jättedåligt :( Den borde inta vara där för erik är ju inte här, han kan inte ha varit här hos mig -han dog ju...... :'(

Det är en jättekontsig känsla.. för han satt ju i min soffa och vad glad hela den kvällen, han var så positiv. Bara några timmar senare så finns han inte mer.....


Jag har så svårt att förstå det -hur han inte finns mer när han var här bara några timmar innan.

Veckan innan skrev vi med varandra hela tiden och han var så glad för att komma och hälsa på oss.

Han hade tagit sig upp en bit, så nu kunde han vara här utan att känna sig dum.


Jag vet inte vad som hände första gången vi träffades, men jag hade något konstigt band till honom och även hans bror, jag känner vääldigt väldigt stor omtanke för honom och hans bror. Som om våra själar klickade eller nåt.... (tror ingen förstår).


Jag kände kanske inte honom sådär så att folk tycker att jag borde få skriva ett helt inlägg om honom.

Men folk har ingen aning, dom har verkligen inte det.


Vila i frid fina ängel. 

jag vet du har det bra tillsammans med din mamma nu. Allt måste vara så lugnt och tryggt.

Vi saknar dig här nere på jorden,du var mycket mycket speciell. Så fin männsika  


Hade tyvärr ingen vackrare bild,sorry. Men där är mycket minnen bakom bilden..

 




Av madelene - 10 november 2012 18:48


Min lillebror.

JAG skrattade som fan, hahah han är så jäävla bra. duktig på att agera och sånt. Såå söt!

Följ honom! :D


Av madelene - 9 november 2012 15:03

20% på jeffery cambell skor!

 

 

Jeffrey campbell - Jeffrey Campbell LITA SPIKE Snörstövletter Grönt hos Mylovebasket

Jeffrey campbell - Jeffrey Campbell VENICE Höga sneakers Grönt hos Mylovebasket

Jeffrey campbell - Jeffrey Campbell LITA SPIKE Snörstövletter Svart hos Mylovebasket

Jeffrey campbell - Jeffrey Campbell LITA Snörstövletter Lila hos Mylovebasket



Klicka på bilderna och använd koden- jeffreycampbell20 när ni kommer till kassan.

Där finns såklart massa andra modeller oxå :)


 

Av madelene - 9 november 2012 01:32

I typ fyra dagar har jag försökt att uppdatera min telefon då ingenting fungerade... jag gav mig fan på att jag skulle fixa det!
Det kostar typ 1500kr att laga den, och dom som fixar den gör garanterat det genom Internet,och Internet har ju jag!
så jag har googlat, installerat,tagit bort, uppdaterat ja verkligen allt! Men ingenting har funkat... förrän nu ikväll då jag hittade en sida som gav mig rätt information.
allt jag behövde göra var att trycka på två knappar samtidigt i 10sekunder och vips så var allt återställt.

fy vad stolt jag är! :D
tänk att jag hade fått betala 1500 för en sån simpel grej! och så kunde jag fixa det själv.
grymt!!
nu ska jag sova. Ut sa långpromenad imorgon med mamma,hoppas inte det regnar på oss.

godnatt...

Av madelene - 8 november 2012 22:07

     

me.

Av madelene - 7 november 2012 13:00

10 bästa
Dialekt: Göteborgska
Mat: Pappas mat
Låt: Kan inte välja bland all musik jag lyssanar på
Film: Dirty dancing
Tecknad figur: nalle puh
Sport: sex ?
Veckodag: same shit different name
Årstid: sommar
Soloartist: Har massa favoriter


9 För tillfället
Humör: glad :)
Tanke: lite varstans
Bakgrund på datorn: svart
Känsla:chill
Tid: 13.00
Bästa sak: min soffa
Irritationsobjekt: inget direkt


5 Nej tack
Skolämne: MATTE!!!
Mat: bruna böner eller annat sånt "typsikt" äckligt
Musik: opra. Vad skriker dom om liksom ?
Dryck: fanta
Djur: småkryp, speciellt spindlar

1 Önskan
Kan jag ju inte berätta, då går det ju inte i uppfyllelse ^^


 

Av madelene - 6 november 2012 07:27

Jag var lite kreativ igår kväll :P jag är inte alls bra på sånt där,jag hatar att pyssla med händerna med smått skit. För det blir aldrig som jag tänkt mig, det blir inte lika fint och jag stör ju mig fruktansvärt mycket på vissa skit saker :P


Men blev lite nöjd iaf,trodde det skulle se ut som en 3åring hade varit framme.
Men nu ser det iaf ut som en duktig 10åring har gått loss på mina naglar ;)

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards