madelenee -I do it my way

Alla inlägg under november 2012

Av madelene - 27 november 2012 03:51


Detta är såå jag och johanna. Min ide och johanna går bara med på det :P haha. i hopp om att jag vet vad jag pratar om...

Hahaha jag ser allt framför mig hahhaha! 



Av madelene - 26 november 2012 22:15

Wää,känner mig smäll fet! äckligt när man äter för mycket....undra hur såna riktigt tjocka känner sig när dom ätit för mycket. För jag känner mig som om jag vägde minst 100-120 kg just nu, huvudet känner fetet utanpå kroppen fast det inte finns där- Wääh,det är så äckligt!

-ändå gör man det,äter tills man håller på att explodera och kräkas på sig själv.


Har precis gjort brownies oxå, för jag var sugen på det. Men det är som vanligt, man bakar och håller på och när man sen är färdig så är man inte sugen längre, kan hända när man lagar mat oxå-fast inte lika ofta eftersom mat är  gooooott ^^


Aja. imorgon ska jag till tandläkaren och laga det sista hålet. Ska vara där kvart över nio, och jobbar hela natten nu. Kommer bli jobbigt och irriterande. Jävla bedövning ju!


Jag är så stolt över mig själv, för jag har efter kanske ett år fått min kamera att fungera :D

Skitglad! Börjar bli riktigt highteck tjeeej här ;) först min mobil och nu min kamera.

Men kameran är dållig, sämre än vad jag kommer ihåg. Så ska köpa mig en ny ändå.

jag älskar att ta kort faktiskt, mest på mig själv då :P fast oxå händelser och sånt. jag tog mer kort innan, kunde säga till folk att göra om grejer för att jag skulle kunna fota :P


Sitter och kollar lägenheter, har lovat mig själv att imorgon ska jag ringa på minst 2 stycken!

Jag kan inte sitta här och kolla, hitta och skriva mail -jag måste ringa för att få något att hända, och jag vet om det! jag är bara dum i huvudet..


ja längtar så mycket tills jag får en egen lägenhet, som bara är min! :D


 

Av madelene - 26 november 2012 16:00

Mitt liv alltså, oh my... Varför gör jag aldrig som jag själv säger ? Är alla såna ? världens lättaste grejer och jag fastnar i annat, i tankar mest, om ingenting.


Ska trilla in i duschen, sen ut med Heidi, inom min pappa, sen hem och chilla för att sen gå och jobba.

En vecka kvar i helvetet,som Jo kallar det -deprimerande bara av att höra om!

Sen draar jag till Halland och letar upp mig själv ^^ :P


 


Av madelene - 25 november 2012 23:47

Har jag inte fel för mig så börjar en ny kampanj på Jeffery skor redan imorgon :)
erbjudandet finns alltså på members.com

vi får reda på det imorgon. Nu ska jag sova.

Av madelene - 25 november 2012 14:08

Vaknade för tidigt idag och blev på något vänster skitsur för ingenting -andra dagen nu......

klädde på mig och satte upp håret i något som iaf liknade en tofs, gick ut med Heidi. Hon var på något jävla bitch humör så hon höll på att gnälla,dra och vara allmänt jävla jobbig -känner väl antagligen av min frustration eller nåt,fucking dog.(HAHAHA)


Nej men allvarligt sur har jag varit, fram tills typ nu.

Jag har hela tiden trotsat mitt jävla humör för jag blir så jävla förbannad att jag ska vara så jävla sur, vad fan surar jag över ?!

Har varit nära på att bryta ihop fullständigt men bara bestämt mig för att sluta och istället koncentrera mig på vardagen, helt vanliga grejer...

iam awesome!


nu är jag som sagt på bättre humör, fast självmords-vädret utanför.

jag ska ut, för Heidi baby ska få leka-så man får en lugn kväll sen.

Nu håller vi alla tummarna för att mitt liv är bättre imorgon! jag orkar inte vakna sur..

happythought,happythought,happythought ^^


     

Hon ser rätt snäll ut när hon sover.. 

Av madelene - 24 november 2012 17:23

Oh my så arg jag har varit idag. Vaknade på bra humör,sen på två sekunder så ville jag utrota människor från världen....

Men jag sket i mitt humör och gick ut med bebis istället och har sen fixat med massa grejer här hemma. Gått långrunda fast hela kroppen stretade emot. Pallar inte må dåligt eller att vara sur, jag har ingenting att må dåligt över!


Skulle åkt till my lovely Jo, men orkade inte då det hade tagit typ 4 timmar och mitt humör då, paah hade lätt ballat ur på någon. Så det får bli om 2 veckor istället...


jag är stolt över mig själv som orkat gå emot mig själv. jag längtar så mycket tills det märks att jag står på egna ben...

Det kanske inte är så big deal för andra, men för mig är det ett enormt kliv! -jag måste skita i alla känslor.  jag är fucked up!



 

nothing can bring me down

,

Av madelene - 24 november 2012 01:45

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards