madelenee -I do it my way

Alla inlägg under november 2012

Av madelene - 14 november 2012 11:15

Barnprogrammen var mycket bätttre förr.

idag är dom ju helt värdelösa om vi ska vara ärliga :P

Det var så mysigt förr, nu är det så lyx och flashigt hit och dit.

+ dom var roligare förr, nu är dom typ bara elaka om dom ska försöka vara roliga.


Alla dessa var/är mina favorit program jag hade som liten haha.

Kan fortfarande sitta och kolla på det när jag har tråkigt.

typ Ebba & Didrik är AS roligt även idag hahha, love it.


vilken var/är er favorit ???

Minns ni några av mina favoriter ??












Av madelene - 14 november 2012 03:04

Jag är jätte trött men kan inte sova. Riktigt irriterande. Trångt är det i sängen oxå.
jag som hade tänkt gå upp tidigt imorgon.
aja det får bli så iaf, hur trött jag är är!

Av madelene - 13 november 2012 14:26

Min lilla bebis tror verkligen att hon är en bebis. Hon ligger typ halvt uppe på mig, och jag sitter upp. hon är astung och snarkar som en man så nästan hela soffan vibrerar!
men hon ser sig själv liten som en katt,tror hon får plats överallt och inte låter någonting alls. haha så sööt! i love her! ^^

ibland vaknar hon av sitt eget snarkande, blir typ rädd för det haha. Hel skum haha.


Var så mysigt att vakna med henne i morse. Hon låg och myste med mig och var jättegullig. hahahaaw, hon är verkligen söt!


försökte lämna henne själv en stund innan idag. Men det gick inte alls bra. Hon verkade tro jag skulle lämna henne för evigt eller nåt...

När jag kom tillbaka efter 10-15 minuter så blev hon helt överlycklig (det är så underbart ^^),

Hon ville visa allt hon kunde göra precis som hon ville visa mig att hon är en bra hund så jag får inte lämna henne.

Gullig är hon ^^ helt kär i henne :)


Lite jobbigt att allt är så ovisst bara. Vi vet ju inte riktigt hur det blir ännu...


 
Där ser hon dock rätt liten och oskyldig ut ^^

Av madelene - 12 november 2012 20:18

 

Suck my cockiness
Lick my persuasion
Eat my poison
And swallow your pride down, down


Av madelene - 12 november 2012 17:00



slå sig fram som fabrikör
och leva tills man....


Okej, okej, kej, kej
Ta å titta på mej, mej, mej
Kolla, kolla att
jag är redan märkt för livet
Även om jag kanske kommer i frihet en dag
får ni hålla med om att
det är inte överdrivet

 


Av madelene - 12 november 2012 14:16

Ska snart ut på vår dagliga långpromenad. Solen lyser fram lite i mellan åt, så bara det inte börjar regna så är både jag och Heidi jätte nöjda ^^


Är lite ledsen fortfarande, tänker jättemycket på min vän och jag förstår inte varför..

jag har tänkt på honom ibland, men aldrig såhär så att jag har gråtit så fort jag pratar om honom.

Fina underbara människa   

Det känns som han är hos mig, jag känner hans leende. Kan man säga så ??

så är det iaf...


Har inget jobb planerat nu på typ 10 dagar. Det suger lite, för jag behöver pengar.

Visst jag får ju från a-kassan men det är inget att hurra för direkt. Man klarar sig men roligare än så blir det inte så att jobba är ett stort plus.

Så jag hoppas verkligen jag blir inringd eller något.


Aja.

Hoppas alla har en bra dag!



 

Av madelene - 12 november 2012 13:14

I fyra dagar nu så har dom rea på nelly skor hos members.

klicka dig vidare och gå loss på maaassor av skor! Fakstiskt bättre utbud denna gånen än vad det har varit dom senaste gångerna. 
Inga skor kostar mer än 250 kr :D


   

Av madelene - 11 november 2012 17:00

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards