madelenee -I do it my way

Alla inlägg under november 2012

Av madelene - 19 november 2012 19:17

När jag kom till Hässleholm idag från Halland så träffar jag brodern till han som gick bort för ett år sedan, som jag varit så ledsen över och tänkt på förra veckan...


Han kommer från långt håll så jag ser först inte att det är han förrän han är typ 3 meter framför mig..

Oh jag blev såå glad:D tror jag kramade ihjäl honom, 2 gånger oxå :P haha.

jag har verkligen saknat honom och tänkt på honom + då att jag har tänkt på hans bror som gick bort.


Det var kul att se honom :) Se att han mådde bra.

Har lovat jätte länge att komma och hälsa på, jag känner ju hans flickvän oxå rätt bra.

Så kramades och tittade mycket på honom :P lovade att hälsa på, sen gick jag vidare.


Underbart att se honom såhär i början av veckan med tanke på hur mycket jag grät förra veckan för hans bror.

Det känns liksom bra, och jag är helt övertygad om att Erik var hos mig förra veckan.

jag har inte träffat hans bror på säkert 1 år,ja typ precis efter allt, och nu bara springer vi på varandra sådär efter en sån vecka med bara erik i huvudet.



Ska lägga mig tidigt, är helt slut.

Av madelene - 19 november 2012 01:34

Love!

Av madelene - 15 november 2012 13:25

Kunde inte sova inatt, somnade väl runt åtta imorse eller något. Så jävla irriterande!

Låg bara och blev ledsen hela tiden...

Aa... suck.

Men somnade till slut, och blev väckt vid 12. Så några timmar har jag ju fått sova iaf.


Har en liten tjej bredvid mig som inte alls är glad på mig. Hon vill ut på lång runda tror jag.

jag förstår henne, solen lyser så skönt ute så vi borde verkligen passa på.

Så jag ska dricka upp mitt kaffe och klä på mig.


jag vill ju inte ha en wrong amstaff -dom är ju livsfarliga har jag hört ;P


Måste ringa my bestie sen oxå. Åker nog iväg till henne imorgon och spenderar helgen hos henne.

jag blir tokig av att vara här, fullständigt tokig.

jag är lätt den man hör om som går loss med automatvapen genom en hel by. bah: jag är inte störd i huvudet, jag fick nog på dom som är sjuka i huvudet och gjorde något åt det!

whaat.. ?

 


Tänk att om 2 månader vid den här tiden på dagen så sitter jag i Thailand på någon öööövernice strand eller nåt. Oh my som jag längtar!
ingenting ska få förstöra denna resan för mig en gång till.

Förra gången var ju rena rehab - rehab i paradiset på jorden, men fortfarande rehab.

Så jävla störd jag var i mellan åt. noll kontroll på mig själv.. och + allt som samtidigt hände här hemma. Denna gången behöver jag inte oroa mig, för denna gången DÖDAR jag om någon skulle sabba mitt liv under tiden jag njuter. Haat, så mycket hat!  )

 

usch ja, ni märker kanske :P haha.


Nej ut i solen med oss nu!


    

Av madelene - 14 november 2012 23:45

Träffade en tjej med sin hund när jag var ute på sista rundan. Var jättenervös eftersom jag tyvärr inte litar fullt ut på lilla Heidi.
Men det gick rätt bra och jag har fått en ny kompis :) haha.
vi ska ut med hundarna tillsammans och så. Kan bli riktigt kul då Heidi är väldigt social till både djur och människor. Så hon behöver detta :)
det känns som jag tagit det sociala ifrån henne då hon bodde med en annan hund innan och alltid hade sällskap. Nu är det bara jag,dinny och min familj som hon träffar typ,och Andra hund ägare vågar inte gå fram till henne.
Så detta kommer göra Lill tjejen glad och antagligen lära sig mer .
hon är jätteduktig och så men fortfarande väldigt valpig och osäker.

ser verkligen fram emot när vi ska gå ut tillsammans :)

Av madelene - 14 november 2012 16:45



Av madelene - 14 november 2012 15:00

beställde en jacka till.............

Den kom igår. såå jävla fin! I love it!


jag har letat efter en sån hur länge som helst men inte hittat någon som sett ut exakt så som jag vill ha den. Hittade en Adidas som vara grymt snygg!! men 1500 för en säsongs jacka är för mycket för mig, eller det borde vara för mycket för alla människor! (haha slipper jag vara avundsjuk för att någon annan har den oxå :P)


Denna får duga, och den kostade bara 300 :)

Det var skitstörigt för den fanns bara i L, och jag var rädd att den skulle vara för stor i L eftersom dom har stora storlekar och kläder på den sidan, så jag var jättenervös över att den inte skulle passa.

Men som tur så var den helt perfekt!
och den var verkligen jättefin! inte som Adidas jackan men super nöjd ändå :D


jag tycker den är finare i verkligheten.


 

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards