madelenee -I do it my way

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

please rest in peace sweetie

Av madelene - 11 november 2012 09:14

Idag måtte du vara hos mig, för det är hemskt vad jag gråter med bara dig i huvudet :(
Älskade saknade Erik :'(


jag har fortfarande svårt att förstå det fast det snart är ett helt år sedan....

Han var ju här bara någon timme innan och var så glad, så fin och med såna planer om allting... Han borde inte ha fått gått härifrån...

som om någon kunde stoppa honom...


Bilden som hans kompis ritade bara några timmar innan är fortfarande kvar där i blocket. Bara bilden får mig att må jättedåligt :( Den borde inta vara där för erik är ju inte här, han kan inte ha varit här hos mig -han dog ju...... :'(

Det är en jättekontsig känsla.. för han satt ju i min soffa och vad glad hela den kvällen, han var så positiv. Bara några timmar senare så finns han inte mer.....


Jag har så svårt att förstå det -hur han inte finns mer när han var här bara några timmar innan.

Veckan innan skrev vi med varandra hela tiden och han var så glad för att komma och hälsa på oss.

Han hade tagit sig upp en bit, så nu kunde han vara här utan att känna sig dum.


Jag vet inte vad som hände första gången vi träffades, men jag hade något konstigt band till honom och även hans bror, jag känner vääldigt väldigt stor omtanke för honom och hans bror. Som om våra själar klickade eller nåt.... (tror ingen förstår).


Jag kände kanske inte honom sådär så att folk tycker att jag borde få skriva ett helt inlägg om honom.

Men folk har ingen aning, dom har verkligen inte det.


Vila i frid fina ängel. 

jag vet du har det bra tillsammans med din mamma nu. Allt måste vara så lugnt och tryggt.

Vi saknar dig här nere på jorden,du var mycket mycket speciell. Så fin männsika  


Hade tyvärr ingen vackrare bild,sorry. Men där är mycket minnen bakom bilden..

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madelene - 22 oktober 2019 20:42

Då är vi här,med facit i handen. Det blev som jag egentligen visste om hela tiden. Det funkade inte,inte alls! Får berätta mer om det en annan dag, sitter på telefonen och skriver ikväll och då är det jobbigt att skriva långa texter. Så hur må...

Av madelene - 11 december 2018 03:59


Skulle gå in och beställa lite kläder tänkte jag, eftersom jag ändå inte kan sova på nätterna-trots att jag vaknar tidigt om dagarna... Aja iaf,behövde lite nya tröjor och linne. Går in och börjar bläddra. Och vad i hela helvete är det vi ALLA (ty...

Av madelene - 9 november 2018 04:52

Nu får det ju vara slut på den här skiten jag och min sons pappa håller på med. Återigen försökte vi fixa allt vi lagt på hög, alla problem, alla bråk. Det gick bra i 6 dagar, som det ungefär brukar innan han och hans andra son kommer hem och beha...

Av madelene - 29 oktober 2018 22:39

Min mormor har blivit sjuk, eller hon har varit det ett tag nu. Hon har drabbats av Alzheimers. Vilket innebär att hon glömmer saker och personer, ja allt glömmer hon. Hon går tillbaka till ett ungt stadie i sitt liv och förstår inte alls verklighete...

Av madelene - 29 oktober 2018 01:08

Men ja, så är det. Det var längesen jag kände lugnet och tiden till att skriva ner mina tankar och händelser. Men nu känner jag att jag måste skriva av mig lite. Jag har så mycket ilska inom mig så jag knappt vet var jag ska ta vägen. Räcker något...

Translate Formers!

Watch Me Do Me!

 

      
  

 


    

Latest news

Sök i bloggen

Arkivet

         

Alltid uppdaterad! Instagram
Follow on Bloglovin

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards